دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر چقدر که نگاش میکردم خیلی دلم میخواست بغلش کنم محکم فشارش بدم بگم وااااااای تو چقدر دوس داشتنی هستی .... اما هر بار که میخواستم بهش نزدیک بشم دستش رو بگیرم دستمو میکشیدم میترسیدم که این بازو ها ، این دستای ضعیف که حجم بازوهاش اندازه انگشت من میشد کنده بشن ، کل وجود این پسر5 ساله از هم جدا بشه برا همین هر بار که به حرفاش که گوش میدادم با این که هیچی متوجه نمی شدم(به زبان کردی حرف میزد) اما عاشق این شیرین زبونیش شدم وقتی اسمشو از مامانش پرسیدم گفت  " رایان " ومن چقدر این رایان کوچلو رو دوس داشتم منی که زیاد با بچه ها رابطه خوبی نداره اما این رایان کوچلو به خاطر یه سرماخوردگی داروی اشتباهی سل میخوره و مبتلا به سل میشه و عوارض این دارو ها باعث میشه این دیگه مثل بچه های هم سنش نباشه .. اما من رایان کوچلو رو دوس دارم با تمام شیرین زبونیش که حتی زبونشم نمیفهمم با همه خنده های کودکانش که به درد میخنده :)


+ایشالله امروز تو این روزی که میگن شیر خوارگان حسینی این رایان کوچلو هم خوب شه :)

+رایانی که حتی مامانش معنی اسمشم نمیدونس با تمام وجود صداش میکرد رایان من :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

من بودم نیگا نمیکردم کوچولوئه یانه!
محکم تو بغلم میگرفتمش :))

آخی چه بد داروی اشتباهی خورده :(((
گویم که:
آخه نمیشد خیلی خیلی ضعیفه حتی میترسیدم دست بهش بزنم
و این که میترسیدم بهش دست بزنم دردش بیاد :(
بله داروی اشتباهی وبرای سرنوشت این کودک که میتونس خوب باشه به خاطر یه عده نادون فقط میتونیم بگیم آخی:)
یا خدا ، چی میکشن پدر مادرش !!!!
خدا شفاش بده..
سالی یه بار پست میذاری اونم اعصاب ملتو داغون میکنی..:|
گویم که:

انشالله خدا همه ی بچه های مریضو شفا بده این رایان کوچلو رو هم :)
حالا شما با خوندن این پست اعصابتون به هم خورد اما من اینا رو میبینم و به جای این که اعصاب خورد بشه یه عالمه روحیه ازشون میگیرم و میام :)

الهی بمیرم واسه مریضیش ضعیف شده بود؟!
من حرفمو پس میگیرم :(((((
گویم که:
اره برا مریضیش ضعیف شده داروها میکروب سل رو تو بدنش تقویت کردن :(
آبجی این روزا برا همه مریضا دعا کن :)

دلمو خون کردی که آبجی :(
چشم حتما :(
گویم که:
ببخشید که ناراحت شدی .
خب اینا هستن و تنها کاری که از دستمون بر میاد همین دعا کردنه :)
ممنون ازت آباجی خوبم:)
اللهم اشف مرضانا
گویم که:
این روزا برا همه مریضا به خصوص مریض کوچلایی مثل رایان دعا کنین :)
  • محسن رحمانی
  • خیلی ناراحت کنندست .برای پدرومادرخیلی سخته بچشون مریض
    بشه خیلی خیلی.ان شاالله خوب بشه این کوچولو.
    گویم که:
    انشالله :)
    اگه خدا بخواد حتماً خوب میشه :'(

    ولی داستان این دارو های اشتباهی 3تا مقصر خعلی اصلی داره.
    1. دکتر : خوش خط نباشه در نتیجه نسخه پیچ نمیتونه درس بخونه
    2. نسخه پیچ : حواسِش نباشه 
    3. خودمون : وقتی دارو رو گرفتیم باید یه بار ببریم به دکتر نشون بدیم که آیا اینا همون دارو ها هَسَن ؟!

    یکی از فامیل های دور ماهم به خاطر آپول عَوَضی فوت کرد :(
    در هر حال ایشاالله زود خوب میشن ;)
    گویم که:
    انشالله خوب میشه :)
    ولی برای این رایان کوچلو تشخیص اشتباهی باعثش شده.... تشخیص بیماری سل بدون داشتن بیماری سل
    اومدیم زنگه تفریح مثلا یکم انرژی بگیریم :l بعد ی سوال چرا کوچلو؟ خب سواله دیگه پیش میاد :l ما نیز برای سلامتی شما و رایان دعای ویژه میکنیم :)))
    گویم که:
    :)))) کوچلو نه بس چی؟؟؟انتظار داشتی پیر زن شصت هفتاد ساله باشه:|
    برو سوالتو از معلمات بپرس زنگ تفریح تغذیه میخورن نمیان وب گردی الان بیام برات هوم؟؟؟
    ما نیز برای شفای شما دعامیکنیم :))
    به امید سلامتی همه کسانی که گرفتار مریضی هستن!ان شاءالله
    گویم که:
    :)
    مواظب باش قرمه سبزیت نسوزه :| دیگه ام حرفی ندارم :| 
    آخه ما میگیم کوچولو :| نه( کوچِلو،کوچَلو،کوچُلو) دی
    هی میخوام سنگین باشمااا اگه گذاشتی :))))
    بیای برام،میام برات :| گفته باشم :)))
    تو از دعا کردن ناامید نشو ولی خدا از من ناامید شده دیگه :)))) فک نکنم واسه توام کاری بشه کرد :)))
    گویم که:
    نه بسوزه هم فوتش میکنم ... دی
    مام میگیم کوچلو نوشتاری... اما من گفتاری نوشتم ...دی
    نیتت درست نبوده خواهرم برا همین سنگین نمیشی ... دی:)))
    فعلا دارم چایی میخورم تا آمدنی دیگر بدرود :)))
    یعنی بااین اوضاع چه گلی به سرمون بدوزیم فک کنم گل مریم شیک بشه :))))
    حتما دعا می کنیم...واقعیتا گاهی تلخ تر از...
    گویم که:
    بله بیشتره از این گاهی های تلخ تو زندگی فاطمه بانو :)
  • محمد StigMatiZed
  • خوب شه
    گویم که:
    انشالله :)