دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این روزا به هر کی میرسی تا میخوای دست به گوشی بزنی یا حرف از یکی از شبکه های اجتماعی بزنی همه عقب عقب میرن میگن نگین بابا ما تو این شبکه هایی که میگین نیستیم (روشون بشه میگن اصلا اینا که میگی یعنی چی ؟گوشی ما نوکیا 1100  :|) اصلا تو گوشیمون این برنامه ها رو نداریم  (در این مورد باید گفت آره جون عمت تو راس میگی)پس اینایی که تو این شبکه هاهستن کیان؟؟؟.... بسم الله O_o

اینا رو که میبینین میگن تو شبکه های اجتماعی نیستن شبام وقتی همه خوابن صورتاشون نورانیه اینا روزا کارای ثواب زیادی میکنن محض اطلاعتون نمیدونستین بدونین دیگه .. :|

اگه وقتی که یکی میگه تو یکی از شبکه های اجتماعی عضوهستم بهش چپ چپ نگاه نکنیم که چپ کنیم حتی چاقو هم خطرناکه اگه درس استفاده نشه حتی خود غذا خوردنم میتونه جونتو بگیره اگه درست نخوری .. همه وسایل دورو برمون به موقع هم میتونن ضرر داشته باشن همم اینکه باعث رفاه زندگیمون بشن :)


+ حداقل به خودمون دروغ نگیم :)

+  و یه حرف تکراری که بارها گفته میشه و عمل نمیشه قضاوت نکنیم :)



  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

هممــ مشکل همهِ ی ما همینه !
خیلی زود قضاوت میکنــیم :(
گویم که:
متاسفانه همه ما میدونیم و بازقضاوت میکنیم :(
من قبلا واتس اپ داشتم و دوستام من و تو این و اون گروه اد میکردن
از مطالب غیراخلاقی زیادی که تو گروهها میذاشتند بگذریم
اکثر مطالبشون بیسند و از حرفهای کوچه بازاری بود مطالبی درمورد ایران اسلام دنیا و... حالا باید 3ساعت بحث میکردیک اقا اینا چرت و پرته و اصلا سندیت نداره و دروغه
بعضا هم تو کَتشون نمیرت
ترجیح دادم دیگه وقتمو سر اینا تلف نکنم و از اواخر پارسال که واتس اپ مو پاک کردم دیگه هیچ شبکه ای (الا فیس بوکم که اونم مال قدیم ندیماست) ندارم!!
بله، پس اگه کسی گفت ندارم یکم صبر کنید یه وقت دیدید راست گفت
گویم که:
خب میشه نرفت تو گروه فقط این دوستان باشه و بس:)
بله باید به اینایی که میگن نداریم باید گفت جوجه رو آخر پاییز میشمارن :|
بابت جواب سوالاهم ممنون:)

ادت میکنند نامردا بعد لفت که میدی تو خصوصی دوستت گله میکنه چرا رفتی!!!
جوابتونو گرفتید یا از دکتر بپرسم؟
گویم که:
من نه که کم زبونم قبل این که بندازن گروه میپرسن و بیشتر برای تهدید کردنم از اینکه میندازن گروه استفاده میشه ... دی
نه ممنون مشکلم حل شد و فهمیدم ممنون از شما این جناب دکترم بمونه برا سوالای بعدی آخه سوالای چرتو پرت زیاده تو ذهنم :)
اتفاقا امروز صبح تصمیم گرفتم آدرس تلگرامم رو بذارم تو منوی وبلاگم.
یه نرم افزاریه که خدا داده برای استفاده .. :|
غیر اینه..؟
گویم که:
تصمیم پلاک هفتی گرفتی دیگه عمو؟! خدا خیرت بده فقط تصمیم کبری نگیری ها یه وقت :|
خدا داده ؟؟O_o
عمو غیر اینم میتونه باشه ها یعنی میگی نمیتونه باشه؟؟!! ... :|از این سوالای سخت از من نپرس عمو ..:|
بسم الله!!
شبکه اجتماعی؟! [لحن جناب خان]
چی هست اصن؟! :دی

+ ولی جدی جدی من تو هیچ شبکه اجتماعی نیستم :)
گویم که:
اصن نمیدونی که اون دفه دیدم تو وبت که تو یکی از این شبکه ها عضوی جناب اعصابم میگفت بشین درستو بخون کنکور داری ... دی
نکه آمارتو داشته باشم ها نه میدونی که ... دی تر
جناب اعصاب اشتباه کرده بودنا !
من بهشون گفتم.

بگو ببینم خودت کدوم شبکه ای هان؟!
گویم که:
جدا خب منم تو جریان بزارین عههههههههههه... دی
ما دوتا کانال داریم... یک و دو ... بیشترم تو کانال یک ...دی
آهان نکنه تلویزیونتونم ازین سیاه سفیدای برفکی 14 ست آره؟!
گویم که:
آره سیاه سفیدا که کنترلم نداره بعضی وقتام نشون نمیده برفکه میزنم با مشت رو سرش ... :|
برو توبه کن فک کردی که چی هان الان دریابم موهاتو ... :|
غلط کردم :|
گویم که:
چرا؟؟:|نه سواله خب :|
تو عمرِ وبلاگ داریت یه سوال ازت شد اونم نتونستی جواب بدی،!
گویم که:
خب عمو چرا دعوا میکنی؟:(
آخه من تلگرام میرم فقط عکس پروفایل ببینم .. دی
و فک کنم هم خواستین بزارین هر کی خواست اد میکنه هر کیم نخواس نه .... شایدم یکی خواست بفرستتون منا ... دی
و در آخر سر صلاح مملکت خیش پلاک هفت  بهتر داند :)

من واقعا تو هیچ شبکه اجتماعی نیستم....بعضی موقه ها از روشن شدن صفحه گوشی دیگران به خاطر پیام هایی که از این شبکه ها میاد متنفر میشم...در این حد بدم میاد.
گویم که:
والا برا ما پیام میاد چرا چراغ صفحه روشن نمیشه یعنی دست دشمن تو کاره :|
ولی ی سری دیگه آدما هستن که میگن باید عضو باشی اگه فعال نباشی عقب مونده ای و..... :l من که نمیدونم شبکه اجتماعی چیه اگه خوشمزه س بگو کجا داره برم بخرم چن تا :l :))))))
گویم که:
اره اصن هم نمیدونی چیه اون وقت اون خواهر گم شدته که تو اینستاگرامه:|
قبلا سوتی اینستاگرامتو دادی ها فک کردی یادم رفته .... :)))
شما یه خلاقیت بخرج بده یه گروه تو تلگرام بزن و همین ملت وبلاگ دار اطراف خودتو دعوت بده دورِ همی بخندن ملت.. :|
گویم که:
والا در جریانین که خلاقیت زیاد دارم ... دی
چون از گروه خوشم نمیاد و گروه هم نمیرم بس نمی تونم هم گروه بزنم .... و بعدش ملت به چی بخندن ؟؟نه سواله خب:|
حالا به شما بخندن یه چیزی:|
  • آریانا م.ف
  • واقعا به کسایی که عضو شبکه های اجتماعین چپ چپ نگاه میشه ؟
    گویم که:
    آره متاسفانه تازه اونایی چپ نگا میکنن که سرشون نصف شبام تو گوشیه:|