دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل



نه مگه دروغ میگم شک داری برو توبه کن اونم توبه گرگ .... دی
دختر باید کاری کنه که آدم کلشو بکنه :|دختر باید پرو هم باشه پرو نباشه که دختر نیس :|

+ ولی کی قدر بدونه :) یه به من چه میچسبونن بیخ حرفا و تموم :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

:|
پس پسری هم که نَزَنه زیرِ گوشِ دختره، پسر نیس :\
گویم که:
نه پسر بزنه زیر گوش دختر... بابای دخترم میاد برا پسر :|

والااااااااع :))))
گویم که:
ها والا [چشمک]
به اینجاش فِک نَکَرده بودَم :|
:|
:|
گویم که:
با ما به اوج بیندیشید ... مدرسان دل :)))))))))
[چشمک]
خودمونو عشقه آبجی
گویم که:
اوهوم اوهوم آباجی زهرا .... فقط مواظب خودمون باشیم دیگه ... دی
پاشو پاشو اسفند دود کن چش نخوریم :دی
خوبی خودت عزیز؟
گویم که:
عههههههههههه اسفندمون تموم شده پاشو پاشو دود کن به نیت من که چش نخورم الانم بست نشستم پای سیتم نای حرکت نیس پاشو دخترم پاشو تا موهاتو نکشیدم .... دی
خوبم آباجی خانوم تو خودت در سلامتی کامل به سر میبری؟؟؟
عه منم خونه نیستم آخه :/
پاشو تنبلی نکن کار دستمون بدی! :دی
همم خوبم خدا رو شکر آباجی :*
گویم که:
پ بمونه هر وقت اومدی خونه تا قبل خواب برام دود کن حتما ... دی
خدا رو شکر که خوبی آباجی خانوم:)
رو دل نکنی یه وقت؟!
پس من چی؟
گویم که:
تو هم یه نفس عمیق بکش در بین این همه دود میگن برا سرماخوردگی خوبه منم که همش به فکرتم :| میدونی که نیاز به گفتن نیس :|
حالا تشکرم لازم نیس کاریه که از دستمون بر میاد ... دی
اصن میرم فقط واسه خودم دود میکنم :|
گویم که:
اصن تو دود کن ببین مویی به کلت میمونه یا نه:|
نمیتونی هه هه هه :)
عایا میدانید که خودکار وسیله ی خوبی برای خارج کردن چشم از حدقه است؟!
الانم دستمه x_x
گویم که:
[آیکون خنده ها شیطانی]آیا میدانی که چاقو بهتر از خودکاره الان دستمه دارم سیب میخورم :)))))))))))))
وایستا وایستا!
هممم
الان ساطور دستمه ها :|
گویم که:
قصاب محلی مگه :)))))))

خخخخ
گویم که:
:|بگو کم آوردم :|
خخخخخ درسته 

احسنت
گویم که:
[چشمک]
خوش اومدی آبجی:)
عزیزم من خودم به شخص سه وب دارم یکی تو بلاگفا و دوتاشم که دیدی
تو یکیشم نویسنده هستم حالا مدیر سایت خودش وبو ترک کرده رفته باگفا من موندم باسیت اوشون
گویم که:
آورین... دی
خواستی بیا همین آدرسیه که کامنت گذاشتم


آپه
گویم که:
چشم:)
صحیح است صحیح است :))))))))
گویم که:
غلط است غلط است :))))
اینهایی که گفتی یه زمانی من بودم:))

که دیگه نیستم!
گویم که:
:((چرا؟
دختر باید کله مردمو بکنه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">