دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خوش به حالم که یه عالمه آبجی تو وبلاگ دارم :)
یکی از این آبجی خانوما که اسمش هم رویاس بهم گفته که داره زیارت عاشورا میخونه و من میخوام از پشت همین تریبون اعلام کنم که آبجی خانوم خوب، این چشاتو من در میارم اگه برا من دعا نکنی منی که میگی خدا 9-7 تا شخصیت داره این دختر که همون دیوونه حساب میشم :) اگه دعا نکنی ها بمیرمم اون دنیا ببینمت موهاتو میکشم از من گفتن :|
البته یه دیوونه ای هم هس که صد برابر من دیوونه س حالا دیوونگی من خوبه فک کن اون چیه دیگه (هر چند ×_×)برا اونم دعا کن خب؟؟؟ کلا این دیوونه ای هم که گفتم  دعا نکنی صورتت اسید میپاشم :| اولویت دعاهات اینا باشه تا فعلا ببینم چی میشه
1-  اول برا امام زمان
2- برا مریضا بخصوص مریض کوچلو ها
3- گرفتار ها
4_ برا جوونای بیکار
5- برا عاقبت بخیری همه و آمرزش مردگان
و در آخر سر هم برا من و این دیونه ای که گفتم ×_×
و اگه موردیم فراموش کردم یادم بنداز بگم ... دی

+اگه کسی موردی به ذهنش میرسه بگه این رویا خیلی دختر گلیه فک کنم یه دعایی بکنه برا همه ما ها بد نباشه :)
قدرتو بدون دختر خوب :)
  • asra ツ..

نظرات  (۸)

عااااااااخخخِی!

حس خوبی بهم داد پستتون!
گویم که:
این عااااااااااااخخخی منو یاد جناب خان انداخت ... دی
ممنونم :)
شما موردی به ذهنتون نمیرسه حیف ها موردی دارین بگین این دختر یدونس :)
من من!
برا منم بوگو دعا کنه :((
گویم که:
رویا این بدتر از منه این گاز میگیره اینم لطفا یه کاریش بکن :|
پس  که چی؟!
جرئت داری نگی بهش چشاتو درمیارم :دی
گویم که:
[آیکون کوبیدن سر به دیوار] رویا دریاب اینو بابا الان اسیدم میپاشه :|
این دختر اینقده فضوله که الان همه کامنتارو میخونه و حتما هم برات دعا میکنه :)
چه خوب پس بذار بگم!
رویااااااااااااااااا 
من اینجااااااام  :دی
یادت نره دعام کنیا وگرنه برا تو هم میام :|
گویم که:
رویا به جا فضولی تو کامنت این آباجی زهرام دریاب یادت نره ها وگرنه به عذابات اضافه میشه از ما گفتن :|
بگو واسه ماهم دعا کُنَن 
بالاخره ما هم دِلِمون دعا میخواد دیگه :(
:))))
گویم که:
:)
رویا خانوم ایشونم دعا کن دلشون دعا میخواد :)
:))))))))))))))) واااااای خدای من,چی باید بگم من الان؟ :)))))) باعثه افتخارمه که واستون دعا کنم. ولی آخه من کی باشم؟...با کوله باری از گناه.......اسرا جون شما تو اون فردی که از خودت دیوونه تره رو به طوره کامل معرفی نکنی از دعا کردن معذورم :)))) دیگه همینی که هس :l میخوای بخواه نمیخوایم بخواه....بعدشم کی گفته من فضولم؟....من به این آرومییییی,ساکتییی,مظلومییی :))))))) زهرا جان آروووم همه تو صف یکی یکی :))))))) اصن واقعا ینی چی؟ :) من نمیفهمم :( من اونقدرام که تو فک میکنی خوب نیستما خواهر اسراا :( :) چشم دعا میکنم همتونو :) بازم میگمااا باعثه افتخارمه :))))..... و در آخر میگم اسرا تو عالییییییی
گویم که:
مگه مدال دختر نمونه سال و رو بهت دادیم حالا اینقده شکه شدی:| یعنی خیلی باعث افتخارته ؟؟؟ یعنی از مفاخر ملی حساب میشه :|؟؟؟رویا جون اون دیوونه یه آشنای دوره چقده تو فضولی مشکوک نشو بابا یه آشنای دوره :| تو دعا نکن معذور باش ببین چی به روزگارت میارم :|
کلا همینو بخوام نخوام باید دعا کنی :))))
من گفتم فضولی که چی هوووووووووووووووووووم؟؟؟:|اره از بس ساکتی ها صدایحرف زدن مورچه ها رو میشنوم:)))))) زهرا راس میگه بچه صف نون وایی نیس که حل میدی :|  :)))))))))))
اصن یعنی دعا نکنی عذاب میدیم میزاریم رو اجاق بپزی:|کلا بعضی وقتا دیر میفهمی عادیه جای نگرانی نیس........... دییییییییییییییییی
چشمت بی بلا :)
هل نه حل D:
گویم که:
اینجا سوتی زیاد است:|
من .  دعا . خیلی . نیازمند!
گویم که:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">