دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمیدونم داشتم به چی فکر میکردم .... اما یه لحظه چشمم افتاد به اون مرد ی که معلوله و کنار پیاده رو کاغذ دستمالی میفروشه و از هر عابر پیاده ای که از جلوش رد میشه میگه یه بسته بخرین .... داشتم فکر میکردم که راهمو عوض کنم که شاید بهش برخورد نکنم که بگه بخر و منم بی تفاوت سرمو بندازم پایین رد بشم و بعدا تو دلم خودمو فحش بدم که نمیمردی که یدونه بخری .... در این جرو بحث با خودم بودم که یک مردی با این پیر مرد بر خورد کرد و همه وسایل این پیر مرد افتاد زمین مرد همه وسایل رو جمع کرد و داد به پیره مرده و یه بسته کاغذ دستمالی هم با کلی معذرت خواهی از این پیر مرده گرفت حتی  مابقی پولشم نگرفت .


+ یعنی اگه یه روزی همچین اتفاقی برای مابیفته چند نفرمون همچین کاری میکنم، یعنی اصلا همچین کاری میکنیم ؟!!

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

ان شاالله که ما هم از این کارا میکنیم ...
گویم که:
انشالله :)
چه کارِ خوبــــی کردَن ایشون.

+ نـــه نمیکُنَم
گویم که:
+ اصلا امیداومون کردی :|
پیرد مرد دومی آدم خوبی بوده یاد بگیر :)
گویم که:
میگما برو چشاتو یه مسواک بزن بیا بشین پشت فرمون :|
پیرمرد اولی بود نه دومی :|
دوستای من خیلی گلن :) 
بهتر از این آقا رفتار نکنن بدترش هم رفتار نمی کنن :) 
راستش خیلی قبولتون دارم... 
گویم که:
نه بابا مهر بانو دیگه خجالتم نده :)
لطف داری فاطمه بانو :)
مطمئناً من این کار رو برات انجام میدم.. :)
گویم که:
عموووووووووووووووووووووووو؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
مگه من اون پیر مرد سر چهاراه هم آخه :|


پیرمرد نامحرمه آجی! نری بخوری بهشا!!!!:دی
گویم که:
بخوری با صورت به دیوار ایشالله به حق همین هوای ابری :|
با محمد، هم خوابکلهیم رفته بودیم بازار مروی؛ محمد لد ظاهرش مشخص بود که خونوادش زیاد وضع مالی ان جنانخوبی نداشتند
باباش کارکر بود
خلاصه کنار دیوار تو مسیر بازار بیرمردی نشسته بود که روی ترازوی جلو باش نوشته بود ٥٠٠ تومان
در مسیر رفت محمد رفت تو ترازو یه هزاری به بیرمرد دادو رفت
تعجب کردم بیش خودم کفتم تو سالن تربیت بدنی ترازو هست محمدم همیشه همه جا دانشکاه ولو هست یعنی اونجا خودش رو وزن نمیکنه!
رفتیم
تو مسیر برکشتمون داشتیم به اون بیرمرد نزدیک میشیدیم کفت حسن برو بالا خودتو وزن کن
کفتم وزنم رو میدونم
کفت بهت میکم برو
با زور من رو فرستاد بالا بعدشم خودش دوباره رفت رو ترازو و یه دو هزاری به بیرمرد داد و رفت
بهش کفتم شاخص کمک غیرمستقیم
کفت نکو حسن، خوشم میاد و مغرورر میشم
نکو دوست ندارم

گویم که:
این دست کمک ها رو معمولا افرادی مثل دوست شما انجام میدن و خوش به حالشون :)
و البته هستن چنین ادمایی شاید به چشم نمیان :)
حالا زیاد خودتو لوس نکن :)
بنده جمع بستم یعنی با همه ی دوستام بودم !:)
+ صرفا جهت اطلاع
+ خوبه هستی نرفتی :)
گویم که:
کوجا لوس شدم آخه
منم  از طرف جمع میگم ممنونیم فاطمه بانوووووووووووووو :|
+:(
+ میدونم بابا اگه میرفتم یه ملت از دست میرفت برا همین بر گشتم و خوش آمدم : دی

  • شملیــا ●○●
  • نگشم اما بود ... بگردین هستن :)
    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • چه کار پسندیده ای .کاش همه ما یاد بگیریم.
    گویم که:
    کاش.....
  • فروردین دخت
  • چه خوبه که آدم بتونه از این صحنه ها ببینه...صحنه هایی از انسانیت...
    گویم که:
    اوهوم :)

    وا !!!!! 

    اسرا جون بلاگفا بودی خوش اخلاق تر بودیا !!!!!! 

    :-P

    گویم که:
    خوش اخلاق تر از این یعنی ؟

    آجی اسم پستات چه طولانیه !!!!!

    تو پیوند روزانه نمیشه گذاشتشون !! 

    گویم که:
    بزا دستو پاشو بشکنم ببین کارت راه میفته :|
    منم اینجوری میشه سعی میکنم راهمو کج بکنم ولی جای دیگه سعی میکنم جبران کنم. به اونا دیگه نمیتونم اعتماد کنم...مخصوصا بعضیاشون که یه چیزی میگی طلبکار میشن، انگار کارشون اینه...باز اگه قدرت و توانایی کار نداشته باشن یه چیزی...
    البته نمیشه قضاوتم کرد.

    بیاپیشم اگه خوشت اومد لینکم کن خبربده لینکت کنم، مرسی :)
    اینم اینستاگرامم: @shixon_world
    گویم که:
    ببخشید فک نکنم مطالب وب هامون به هم بخوره :)
  • بانو ف تک نقطه
  • نازی :) 
    نمیدونم... شاید... بعید نیست، نه؟ ما زیادم بد نیستیم :) 
    گویم که:
    نازی رو با ژورنا لباسا بودیدیگه : دی
    نیازی به گفتن نیس همه دوستای وب من اصلابد نیستن همشون خوبن :)
    البته به خودت نگیری ها :)))

    قسمت دوم چی رو حذف کنم؟!!! 

    آدرسش طولانیه ، اسم پستت تو آدرسش میاد خوب!!! 

    گویم که:
    نیم کره چپ مغزتو :))
    بهش گفتم حرفتو گوش کنه ها باشه باهاش حرف میزنم نیاد : دی
    خخخ
    شد :))
    گویم که:
    چچچ
    من باهوشم میدونم خودتو نگانکن .... دی
  • محسن رحمانی
  • چه خشن :ا

    دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    چرا نشه ولی یه لقمه چپتون میکنن وقتی گرسنه هستند :دی

    گویم که:
    الان میدونم اغراق کردین ... دی
    نه بابا از ظاهراشون معلومه بچه های خوبی هستن :|

  • محسن رحمانی
  • اغا این اغراق میکنه مدیر چی اصلا مدیری نیست :دی
    گویم که:
    نه بابا واقعا مدیر اینجا من نیستم :|
    مثل این که شما را باید بندازم به عنوان غذای ماهیا تو دریا ..دارین شورش به پا میکنین 
  • فاطمه یعقوبی
  • مطمئنم خودتم اینجوری ای :) 
    گویم که:
    nOoOoOo
    همین که من از این متن گنگ فهمیدم شخصیت داستان پیر مرد بوده  خودش کار خیلی بزرگیه ... 

    والا... 
    گویم که:
    گنگ داریم تا گنگ ... بعضی وقتا متنا گنگ هستن ... بعضی وقتا آدما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">