دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

داشتم فکر میکردم که ......



یعنی شما اومدین ادامه مطالب ببینین من به چی فکر میکردم ؟؟؟!!O_o

یعنی ملت هم ملت های قدیم سرشون تو کار خودشون گرم بود :|

اینقدر هم بیکار نبودن که بیان ببینن من به چی فکر میکنم :|

حالا من به چیزی فک نمیکردم ....خواستم سطح کنجکاوی (همون فضولی ) شما رو بسنجم :|

اما از این به بعد باید فکر کنم ملت چرا اینقدر بیکاره واقعا چرا ؟؟!!!O_o


+ دیگه تشکر لازم نیست بابت این سنجش که بدون مزد انجام دادم : دی

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • محسن رحمانی
  • نه من نیومدم ببینم شما چی گفتید فقط اومدم نظر بذارم :دی

    خخخخخخخ

    گویم که:
    اره این پستم شاهد قضیه اس میدونیم :|
    فقط یواش برین بیاین اونا خرسه بیدار میشه ها :))
    O_o
    گویم که:
    چی شده؟:|
  • شملیــا ●○●
  • بذار تشکر کنیم :)
    گویم که:
    مدیونی اگه تشکر کنی ها شملیا : دی
    حالا خیلی خواستی تشکر کنی سوغاتیا رو بیار نصف کنیم :))
    :))
    گویم که:
    نخند دخترم دختر نمیخنده زشته  ،عیبه :|
    منکه فوضول نیستم  :| 
    گویم که:
    آره جون عمه بلاگفا :|
    نویسنده هم نویسنده های قدیم دستمون نمیداختن! والا
    گویم که:
    توبه کنین این چه حرفیه ما این جا فقط یه سنجش آن هم محض شناخت خودتان گذاشتیم : دی
    فضول نیستَم ، کنجکاوَم D:
    گویم که:
    عخعی چقده بچه کنجکاوی :دی
    حالا که فهمیدی من فوضول نیستم حداقل بگو به چی فک میکردی :l
    گویم که:
    مگه فضولی ؟!:|
    واقعا جای سوال چرا باید اینقدر ملت بیکار باشه ....ی همچین پستی بذاره ها اسرا ... واقعا چرا ؟ :)(:
    گویم که:
    واقعا ملت اینقدر بیکارن که میخوان بیان بدونن افکارم چیه :|
    بق بقو چه خوب که اومدی اوضاع رو به راهه؟؟:|
    پس ملت برا هم دیگه خیلی مهمن :)
    آره رو به راه ... داشتم افسرده میشدم دیگ :/
    گویم که:
    اری مهم هستن:)
    + من نیز در نبودت نابود شدم : دی
    ما که میخونیم بیکاریم .... حالا ببین اونی که نوشته چیه !!!! :-P :-D
    گویم که:
    اونی که نوشته یه متخصص بوده خواسته به جامعه آمار بیکاری رو اعلام کنه
    فضول سنج داری؟ :|
    گویم که:
    اوهوم:|
  • فروردین دخت
  • مو دیگه حرفی ندروم!
    گویم که:
    در مورد کنجکاو بودنت : دی
    در این موردکنجکاویت موم حرفی نداروم : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">