دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هیچ چیزی اندازه خش خش برگ ها زیر پا حس خوبی نداره حتی با وجود سکوت پاییز :)


+ خدایا این اندک خوبی رو ازمون نگیر لطفا ( البته اگه این اندک خوبی هم باشه :| )

+ پیاده راه برین روی این برگ ها که از نبودن میترسن ،این برگ های هراسان حس خوبی بهتون میدن :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

لایک اجی جونم عالی بود

گویم که:
ای بابا کو لاک آخه لاکی نیس که عالی باشه یا نه :|

من که امسال هیچ برگ خشک و زردی زیر پام نرفت :(
گویم که:
حالا برگ خشک یه چیزی مواظب یخ اینا باشین که نره زیر پاتون : دی
حالا سعی کنین یه برگی پیدا کنین :)
  • بانو ف تک نقطه
  • چاله ی آبم عالیه... بدوی از توش رد شی لباسات به گند کشیده شن... ^_^
    البته از خانم های باشخصیتی چون ما بعیده... باید جاش مناسب باشه و پارتنر داشته باشی :/
    گویم که:
    میدونی وقتی از دانشگاه میومدم کلاسای ساعت 6 که کسی دیگه نبود اون ورا میرفتم از کناره های جوب تعادلم حفظ میکردم و راه  میرفتم این حس رو خیلی دوس دارم
    البته وقتی کسی نباشه وگرنه از ما خانم های باشخصیت بعیده :|
  • شملیــا ●○●
  • من عاشق قدم زدن رو برگای پاییزم
    گویم که:
    دخترم چشمم روشن دیگه چی ؟؟!!:|
    بدم میاد از پاییز
    حساسیت دارم

    وب قشنگی داری
    شاید دنبالت کردم!
    منظورم وبته
    گویم که:
    ممنون:)
    حالا منم شاید یه سر زدم به وبلاگتون :|
    تجربه اش رو دارم. خعلی خوبه، ولی به اندازه هوایِ تویِ گل فروشی نیس D:


    گویم که:
    حالا هوای گل فروشی رو از کجا بیارم؟؟!!:|
    من همین کارو میکنم مُنتِهی بعضی مواقع برگا فاصله هاشون زیاد میشه منم کَجُو کُولِه راه میرم برا این که دوس دارم پام حتما رو برگا باشه... D: ...صدای خش خشو بشنوم :)))
    +البته وقتی دور برم خلوت باشه ها ... :)))) ... واِلّا ملت بهم شک میکنن ;)
    گویم که:
    بق بقو خودت کلا کج و کوله راه میری دیگه برگا رو بهانه نکن : دی
    کلا مشکوک میزنی چه برسه به این که این خل بازیارم در بیاری :)))))
    البته مخاطب اینا روحت بودا :)))))
    منم دوست دارم این حرکته له کردن برگارو
    گویم که:
    آورین دوست بدار : دی
    حال کن!!! فصل تولد منه :)))
    گویم که:
    :| اصلا هم از پاییز خوشم نمیاد جز این خش خش برگا :|
    برگ های رنگی رنگی:)
    گویم که:
    اوهوم ماه بانو :)
    تشکر میکنم از شما بابتِ پستِ زیبا..:)
    گویم که:
    ما نیز تشکر میکنیم ازشما بابت خواندن این پست زیبا : دی
    عاشق پاییزم :) عاشششششششششقشم
    گویم که:
    خب باشه اورین :|
  • محسن رحمانی
  • خیلی کیف داره وقتی رو برگها راه میری.
    گویم که:
    همین شما هایین که طبیعتو به هم میزنین : دی
    امروز برگا رو لگد میکنین فردا درختا رو قطمیکنین : دی
    روحم مستقیم به من وصله ...عه :|

    نه که خودت مشکوک نمیزنی :))))
    کی از کناره های جوب رَد میشه ها...بگو دیگه بگو ...من یا اسرا :))))
    باز من حداقل رو زمین راه میرم احتمال افتادنم کمه اما تو چی اگه از کنارای جوب بیفتی ، پات پیچ بخوره چیD: ... بعد یه نفرم از اون طرف ببینَتِت بِهت بِخنده :))))
    گویم که:
    عه چطور ممکنه آخه حالا خوبه میخواستم یه چی به روحت بگم بس بی خیال : دی
    کی رد میشه ؟؟؟ دشمن  :)))) شایدم بق بقو کسی چه میدونه :دی
    از قدیم گفتن خوندن کامنت های مردم کار خوبی نیس : دی خو بخوری زمین بهتر از این کج و کوله راه رفتنه که :|
    خو بخنده منم باهاش میخندم :|شایدم زدم کشتم تا شاهدی نباشه :|
    :|
    گویم که:
    :|
    عاششششخ اینم ک رو برگا راه برم
    شخص دومی هم وجود نداشته باشه
    خودم باشمو برگای عزیزم ک یه وخ مجبور به تقسیمشون نشم:دی
    گویم که:
    اصلا میخوای با دستات بغلشون کن بگو اینا برا منن دست نزنین : دی
    :|
    میدونی زیادن وگرنه حتما همین کارو مرکدم همون اول پاییز/:دی
    گویم که:
    نه تعارف نکن برات یه گونی گذاشتم کنار:|
    آه...
    گویم که:
    اوه مای گاد :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">