دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همین قدر میدونم که ......" میدونم "


+ بعضی وقتا یعنی اغلب برا دانسته هام یا کارام هیچ دلیلی ندارم
+ کاش کمتر دلیل بخوان اَزمون
+ شاید یکی در این حوالی کاراش بدون دلیل باشه
+ شاید دلش خواسته انجام داده :)
+اینا اهل دل هستن (اینا دیونه هستن )، نه اهل دلیل و فلسفه و منطق:)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

اقاااا
بی دلیل میخواییم کارایی و چیزایی رو بخواییم
گویم که:
بعضی وقتا بی دلیل میدونیم ... بی دلیل کارا رو انجام میدیم .... این بی دلیل ها شیرینن :)
این بی دلیلی اذیتم میکنه ...
گویم که:
آباجی تو خوب باش من میزنم میکشم بی دلیلی رو :(
چیکار کنم خب کارم همیشه بی دلیله حتی دانسته هام وقتی ازم دلیل بخوان برای دلیلی که ندارم اذیت میشم :(
  • شملیــا ●○●
  • :()
    گویم که:
    وا
    کاش بفهمن...
    گویم که:
    ای کاش .....
    هنوز نشناختنت خوب!!! بشناسنت دیگه منتظر دلیل نمیمونن :))))
    گویم که:
    :))))
    اینو خوب اومدی :)
    واقعا کسایی که شناختن منو دیگه دنبال دلیل نمی گردن : دی

  • محسن رحمانی
  • O_O
    گویم که:
    ._.
    :)
    گویم که:
    :)
    من از دنیا چه فَهمیم 
    نفهمیدم چه فَهمیدم 
    همان اندازه فَهمیدم 
    که فَهمیدم 
    نَفَهمیدم ... :|

    شایدم همان اندازه فهمیدم ... که "فهمیدم "
    گویم که:
    من که هیچی نفهمیدم خودت فهمیدی برام تفسیرش کن : دی
    در کل ایول بق  بقو باید یه مدال دیگه بهت بدم :))
    متوجه فازت تو این پست نشدم..:|
    گویم که:
    مگه پستای من فاز دارن ؟؟!:|
    یه مثال با محتوا ومعنی بسیار خوب  میزنم..... خوب حواستو جمع کن عمو که برای دومین بار نمی گم :|
    مثلا من الان پا شدم اومدم وبت عمو شورش به پا کردم ... شما هم گفتی چرا ؟؟؟ من میگم نمیدونم چون دلم خواست
    گاهی هم دلیل آدم واس خودشه و دوس نداره بگه 
    "دلم خواس "جواب بهتریه:)
    گویم که:
    دلم خواست شد دلیل :|
    ماه بانو گاهی دلم خواست بهترین جوابه :)
    چی رو کپی کردم؟؟؟!!!!
    گویم که:
    میخوای بیام منم کپی کن بخور :|
    کلمه به اون واضحی رو کپی کردی تو دختر از خودت کلمه اختراع کن دیگه حالا نمی خواستم بگم ریا نشه ولی مجبورم کردی که بگم " دلیل " رو از من کپی کردی : دی

    :/
    گویم که:
    .
    نه بابا!!! ناراحت چیه آجی :)
    تو یه وقت از من ناراحت نشی
    من کلا مشکلی ندارم باهام راحت باش گل دختر، یا به قول پلاک 7، فینگول :)))
    گویم که:
    گفتم یه وقت دیگه  دیدی دلت خراب شد به دل گرفتی : دی
    بابا عمو یه چی گفته شما جدی نگیر منو فینگولی؟؟!! محاله محاله :|
    من راحتم توناراحتی بفرما جای ما :|
    خب من تجربم تو این مقوله زیاده، شورش زیاد دیدم..:دی
    گویم که:
    شورشای این اواخرو رو فاکتور بگیریم .... نتیجه میگیریم که من هیچی شورشی تو وب عمو راه ننداختم همه هم شاهدن :|
    من برات گفتم تا تو برام تفسیر کنی :دی

    تا الان 3 تا مدال بهم دادی گذاشتمشون لب طاقچه .... اگه به 10 تا برسه احتمالا به موزه ای چیزی اهداشون میکنم :))))
    گویم که:
    حدیث داریم کهبایداسرا برای بق بقو تفسیر کنه : دی
    بق بقو یه منفی آوردی بس سه تا مدالو پس میگیرم... حالا برین با گندمی بهم بخندین :|
    باش تا خودتو موزه کنم :|
    انقد ازت دلیل می خوان تا ساکت بشی...نمیفهمن دیوونگی دلیل نداره...
    گویم که:
    دیونگی یعنی کارات بدون دلیله فاطمه بانو :)
    سلام وبلاگ جالب و متفاوتی داری
    به وب منم سری بزن
    گویم که:
    چشم در اسرع وقت :)
  • ثمین سعیدی نیا
  • سکوت کن

    همین
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">