دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در یک صحبت کاملا منطقی و به دور از هرگونه دیوانگی با یکی از آشناهای دور و نزدیک  تعاریف بسیار کاملی از خود شنیده ام O_oکه نمی دانم چگونه این همه خوشبختی رو که برای بنده محال محض می باشد هضم نمایم و اشک شوق را مهار نماییم :|که تا دنیا دنیاست خدا از این آشنای دور و نزدیک راضی و خرسند باشد ( بلند بگو آمین تا لال از دنیا نری :|)و اکنون به متن این مکالمه که این همه خوشبختی هضم نشدنی را در بنده کنجانده می پردازیم:| که بعد از سلام و احوال پرسی می باشد .....
آشنا : دخترمه ها ، میگه سلام :)
من : سلام گوگولی مگولی
آشنا : دختر من گوگولی مگولی نمیدونه چیه :|
من: O_oخب منو بهش معرفی کن :|
آشنا : باشه
من: فقط بلند بگو منم بشنوم : دی
آشنا : دخترم ایشون یکی از خانوم های پررویی هستن که زمونه مثلش رو ندیده : دی
عکس العمل دختر :^_^
من:O_o
آشنا : خوشش اومده دخترم دقیق شناختت : دی
من: O_o

+  دیگه کلا حرفی ندارم :| یعنی این همه خوشبختی برا من زیاد نیس ؟؟!!
+ دیگه از کنار دیوار میرم و میام به همین برکت اینترنت قسم :|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

  • شملیــا ●○●
  • هههخخخخخ
    تو و این همه خوشبختی محاااله:))
    گویم که:
    ها والا :|
    ایشالله سرت بیاد :|

    الان مشکلت دقیقا چیه ؟!!!! o_O


    گویم که:
    از چه نظر دقیقا گندمی ؟؟O_o
    مشکل یکی دوتا نیس خب :|

    خوب بنده خدا معرفیت کرده! 

    آیا معرفی کردن کار بدیست ؟!!!!! :)

    گویم که:
    اخه این طوری معرفی میکنن تو رو این طوری معرفی کنن خوب است عایا؟؟:|

    طرف چه شرمندت کرد با اینهمه تعریفش!
    گویم که:
    اصلا موندم چطوری شرمندگیشو جبران کنم :|
    وای چقد ازت تعریف کرد:)
    گویم که:
    اصلا شرمنده عالم و آدم شدم با این تعریف :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    یه بارم چچچچ رو امتحان کنین تا گلوتون صاف شه:دی
    محاله محاله :دی ی ی
    گویم که:
    0_•
    خوب دیگه در مورد هر کس واقعیتو میگن :دی
    گویم که:
    منتظر حقایق باش گندم:|

    هستم :/ 

    :))

    گویم که:
    باش:|
    تو چقدر خوشبختی..^_^ (الکی)
    گویم که:
    وشما نیز در اینده نچندان دور با شورش خوشبخت خواهید شد:|
    والا!!! 
    خیلی سخته هضم این خوشبختی :))
    گویم که:
    ها والا:(
  • سبحان جوی
  • به نظر میاد تو یه دنیای فانتزی زندگی میکنین که این حرفا براتون سخته!
    از زندگی نباید انتظار خوشی داشت، باید بهش اضافه کرد!
    گویم که:
    اینا برا من خوشی های زندگیه :)
    خوشم میاد طرف اصن آبرو داری هم نکرده، رک و راست از همه چی پرده برداری کرده :دی
    گویم که:
    یعنی در بد وضعی رک و راست گفته ؟؟!!:|
    اگه آره برم حسابشو برسم :|
  • خانم انار
  • چرا اطرافیانت اینقدر بهت لطف دارن دختر؟؟:|
    گویم که:
    من این لطف ها را بسی بسی دوست میدارم نار بانو :)

    ههه :))))))))))

    گویم که:
    برو درساتو بخون باز منفی میاری ها از من گفتن :|
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
    :))))) 
    میگم اسرا ... از کنار دیوار میری و میای مواظب خودت باش:))))) 

    گویم که:
    نه مواظبم بق بقو .... فقط تو درس راه برو عابروم نره :|
    هیچ وقت منو تهدید نکن..:|[جناب خانی]
    گویم که:
    میدانی عمو که بی تهدید کار من پیش نمیره : دی
  • مهراد فروتن
  • خیلی عالی بود این متن، 
    کلی خندیدم 
    ممنون
    گویم که:
    :| می خند؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">