دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

توی این وبلاگ هایی که بهشون سر میزنم تعدادی از این دوستان از بلاگفا همچنان بودن و هستن حتی قبل از نابودی بلاگفا بودن و هنوزم هستن و این دوستان که کم هستن تعدادشون تا جایی که من شناختمشون از اون با جنبه هاشون هستن ، یعنی یه حرفی میزنی فوری گارد نمیگیرن و مجال حرف زدن رو ازت نمیگیرن که یکی از این دوستان آبو هستش:|
حالا میگین چطور شد از آبو نوشتم نکه فکر کنین از نوشته هاش خوشم میاد ها نه،اصن یه وضعیه مطالبش ایششششششش

+ حالا بگذریم که آبو اون اوایل فکر میکرد من پسرم : دی
+ آبو این مطلب روچند بار پست کرده بود که اونی که بدون خدافظی میره خره :| خلاصه واسه خودش یه باغ وحشیه :| اینایی که از خیلی وقت خواننده وبش هستن میدونن :|
+ الان آبو برای چی بدون خدافظی رفتی ؟؟ آیا پاسخگویی؟؟؟الان من چطور به وب پسر خط خطی و قناری معدن و چنگیز سبیل برم ؟:|
+ همه اینا رو به عنوان آبوی آبو گفتم :|

+(:{  ؟؟؟؟
  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

یه راهی پیدا کن به وبشون بری:دی
گویم که:
شملیا دخترم سرما خوردی تب کردی ها :|
من میرفتم وب آبو از اونجا میرفتم وب اون دوستان خونه به خونه میرفتم که آبو هم زد نابود کرد :|
تو وب گندم کامنت گذاشتن که نرفتن.
گویم که:
جدی ؟؟؟
برم ببینم ....

من نمیدونم باید یه راهی پیدا کنی عه:))
گویم که:
میخوای برم در همه خونه ها رو بزنم از اونا بپرسم شملیا ؟: دی
:))))))))) ینی الان نگران آبو نیستی که یهو غیب شده نگرانه خودتی :)))))) من آدرسشونو دارما :)))
گویم که:
آبو؟؟؟
خب بده آدرساشونو دیگه :|
قناری معدنم داری؟

لینک میکردی خوب!!!! 

خط خطی و چنگیز سبیل تو لینکای من هست...

ابو هم نوشته اگه بخواد قطعی بره از همه خدافظی میکنه :) 

گویم که:
خب دیگه تو وب آبو بودن دیگه آبو هم که بد تر از همه معتاد وب بود :|
منم لینک نکردم :|
حالا تا زمانی که خدافظی کنه میمونه این پست :|
  • مـاه بـانو :)
  • یک سوال و آن هم این است که آبو چیست ؟ :)) کیست ؟
    گویم که:
    آبو بخوایم بگیم چیست یا کیست ؟ آبوجان دار است وروح نمی باشدو تا جایی که ممکن است حرصت می دهد طوری که سر به بیابان بگذاری و تا جایی که امکانش هست لجت را در می آورد قانع شدی دخترم ؟؟ یا بیشتر توضیح بدهم
    عجب تعریف هایی از آبو کردم : دی
    نه قناری مناری ندارم:))) ولی اون دوتارو چرا:)))) میدم میدم :))
    گویم که:
    عه آدرس قناری معدنم میخوام :(
    حالا اون دوتا رو بده :|

    اسرا حتما باید به واسطه لینک بری وب یکی؟
    آباجی جان عزیز؟
    همشونو حفظم منا !
    گویم که:
    زهرا یعنی تا حالا نفهمیدی چقدر تنبل هستم من :|
    هوم آباجی نولوب؟:|
    خب من حفظم نیستم جز وب پلاک هفت ، آبو ، خودت و گندمی و فاطمه :|
    بله راست میگین! ایشون یه کلیپی در مورد فهم خداحافظی گذاشته بودن!!! خخخ
    چرا خودشون رعایت نکردن؟! 
    گویم که:
    حالا همین یه بار در مورد خدافظی حرف نزده بود از بلاگفا همچنان میگه که کسی که بدون خدافظی بره خره :|
    اره خوبه:))
    گویم که:
    : دی
    شاید برگرده؟:|
    گویم که:
    برگرده میفرستیمش سربازی:|
    http://arshia000092.blogfa.com
    http://bamaram1.blogfa.com
    بفرمایید:)))) اسرا یه موقع زحمت نکشیا بری از وبه گندم پیدا کنی خسته میشی تو :l
    گویم که:
    من که مثل تو فضول نیستم که :|
    حالا برو بشین فیزیک گاز بزن منم برم فلسفه قورت بدم برو خواهرم برو با من کل کل نکن :|
    باز خوبه همونا رو حفظی :دی
    گویم که:
    ها والا .. دی
    بذار راحت باشه اسرا
    کاری رو کرد که من می خواستم ....
    دمش گرم!
    گویم که:
    راحت باشه به من چه چرا بدون خدافظی رفت بهو ؟ً!
    چی چی رو دمش گرم تو هم این طوری بری ها یه بلایی بدتر از آبو سرت میارم ها :|
    حالا بین خودمون باشه اینپسته یه جورایی تلافیه اون خدافظی من بود : دی
    بله کاملا در جریانم :)))
    گویم که:
    فاطمه بین خودمون بمونه این جریان ها تو از کجا فهمیدی آخه :|
    لو بره ها من میدونم و این بچه هات : دی
    من اومدم برای پاسخگویی... من جایی نرفتم... فقط وبم رو برای چند روز قایم کردم... یه ساعت پیش هم به یه نفر قول دادم برگردم... اما به وقتش... با تشکر از آبوی آبو که هر چی میگه درسته... ما هم روی حرفش حرف نمی زنیم :)
    + این (:{ هم به زودی :)
    گویم که:
    چرا نرفتی؟ چرا قایم کردی؟ چرا بر میگردی؟ وقتش کیه ؟ مگه میتونی روی حرف آبوی آبو حرف بزنی؟ میدونی که دیگه اون موقع برا سربازی نیازی نیس بری کچل کنی :|
    (:{ اینم الان یه سال میگی به این زودی یادمه شهریورو رو قول داده بودی الان شده یه سال :|
    فقط بدون خدافظی برو ببین چی میشه :|
    آبو فهمیدم به کی قول دادی :دی

    نمخوام بلومبونم خسته ام خسته :l تو برو بخور تک خورررر :))))))
    گویم که:
    حالا میخوای بیا قلسفه گاز بزن شیرینه ها :))))
  • محسن رحمانی
  • خواهراسرا غیبت تو روز روشن!:دیاونم پشت سرمن:دی
    :/^-^


    گویم که:
    O_o
    غیبــــــــــــــــــــــــت؟؟؟ مــــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟ توبه کنین توبه اونم توبه گرگ : دی
    اصلا من شما رو میشناسم عایا ؟؟:))

    انشالله که میاد خداحافظی می کنه :))
    گویم که:
    بیاد خدافظی کنه یه راست میفرستمش سربازی:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)

    لینک کنین مشکلی پیش نمیاد :)

    البته مثلن
    گویم که:
    عه شمام هم .... یعنی هنوز نفهمیدین من در این لینک کردن چقدر تنبل تشریف دارم :(
    این دوستانی که لینک شدن با هزار جور دردسر لینک شدن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">