دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

لیلی زیر درخت انار نشست.
درخت انار عاشق شد ، گل داد ، سرخ سرخ.
گلها انار شد ، داغ داغ . هر اناری هزار تا دانه داشت .
دانه ها عاشق بودند ، دانه ها توی انار جا نمی شدند .
انار کوچک بود . دانه ها ترکیدند . انار ترک برداشت.
خون انار روی دست لیلی چکید .
لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید. مجنون به لیلی اش رسید .
خدا گفت : راز رسیدن فقط همین بود .
کافی است انار دلت ترک بخورد

 

 

لیلی نام تمام دختران جهان است (عرفان نظر آهاری)

+ تقدیم به باغبان درخت  شکوفه اناری^_^

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

  • آوو کادو
  • :-)
    گویم که:
    :)
    چه گشنگ :))) 
    بعد باغبان درختان شکوفه اناری کیه؟
    خودتی دیگه :l
    ینی تقدیم به خودت؟
    :))))
    هی منو در گیر این مسائل پیچیده کن تو :))
    گویم که:
    اره دیگه خودمم پ میخوای عمت باشه ایششششششششش:|
    تو کلا درگیری منو قاطی مسائل قاطی پاتی خودت نکن : دی

  • خانم الف
  • چرا با من قهری آخه؟ :((
    گویم که:
    از بس بامرامی خلاصه قهرم فعلا :(
    سلام و درود بر اسرا :))
    حال و احوال خواهری چطوره ؟
    این متن نیز بسی زیبا بود ...
    گویم که:
    درود بر بق بقوی بق بقو گویان : دی
    حال ما خوب است
    تو چطور مطوری؟ : دی
    خود نیز میدانم بسی زیبا بود البته کمی بیشتر از بسی: دی تا میدان آزادی
    من نیز خوبم شکر .... الحمد الله هنو توان راه رفتن دارم :))
    اصن دیگ ازت تعریف نمیکنم :/
    گویم که:
    عه پ وضعت خوبه یکم بیشتر از نفس کشیدنه : دی
    نه از من دریغ نکن تعریف هایت را من توان این همه بی محبتی را ندارم ای داد :((((
    عمه خودت :l من رو عمه هام حساسما گفته باشم :l عمه خودت :l
    باش :)))
    گویم که:
    من رو عمه هام بیشتر از دخترام حساسم گفته باشم :|
    :l از کی تا حالا؟ :l
    گویم که:
    یادم نمیاد آلزایمر گرفتم : دی
    :l :(
    :l :(
    گویم که:
    دی
    زیییییییییییییینگ زوووووووونگ زینگ زیینگ زیییگ زییییییگ.....
    این زنگ که کار میکنه الکی میگفتی سوخته :l 
    خب سلام سلام :))
    بگو ببینم حالت خوبه؟ :))
    اوضا روبه راهه؟ :))
    از ترس اینکه دعوام نکنی اینو :) اینطوری کردم :))
    رویا از خواهر بزرگش حساب میبرد :)))))))
    گویم که:
    اوهوم حالم خوبه همه چی آرومه من به تو دل بستم : دی
    نه تو به چه جراتی اینو :) این طوری کردی؟؟؟:)) هان؟؟:|||||
    اسرا میگم اگه امروز بودی ی سر بیا سره کوچه ی کار کوچیک دارم :))
    گویم که:
    باشه رویا کار نداشتم میام سر کوچه :|
  • فروردین دخت
  • عاشق نظر آهاری هستم...خبی خوبه...
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">