دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

فکر میکردم قضاوت در مورد آدما با شغل پدراشون دیگه از رونق افتاده اما.... وقتی سلام دادم جواب سلام گرفت و دیگه هیچی نگفت و سر صحبت از شغل ها شروع شد و نوبت به من رسید و شغل پدرمو پرسیدن و به واسطه همین شغل پدر خیلی ها سعی در رفیق شدن نشون دادن اما من,من هستم ...خوب و بد بودنم ربطی به شغل پدرم نداره... شغل پدر باعث نمیشه در مورد وضع مالیش قضاوت کنیم و بخوایم رفیق باشیم یا نه... شغل پدر شغل پدرهس به شغل پدرامون احترام نذاریم سعی کنیم به شخصیت هم احترام بزاریم:)


+رفیق من باید رفیق باشه نه شغل باباش:)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

  • خانم الف
  • چون هنوز آشتی نکردی نظری ندارم :|
    گویم که:
    به من چه من که قهرم ایشششششش:/
  • آقای الف
  • اشتی کنیین بابا :)
    گویم که:
    :))))
    اقای الف بابا طرف منم باشین خب:|میام براتون ها:دی
    خجالت داره والا زووووود اشتی کنید
    وگرنه از بیان محوتون میکنم :/
    گویم که:
    به من چه دخترم من قهررررررم منو فردا امروز مینداخت اره هعی با خاک کوچه یکی شدم برو بیل بیار جمع کن:(((
    الان برا پستم نظری نداری:/
  • خانم الف
  • :|
    من ازینا ;* برا هیچکی نفرستاده بودما !
    فقط برا تو گذاشتم :(
    گویم که:
    :)عه قهر نبودم که حالا تو هم لوس نشو:/
  • آقای الف
  • خوب خوب بگید دعوا سر چیه؟ هیئت منصفم بیاد
    گویم که:
    خانوم ابجیمه الان چند ماهه نگفته مردی یا زنده ای:((((
  • خانم الف
  • خاک کوچه چیه :|
    :)))
    بیا 
    بیا ول کن روبوسی کنیم اصن هوم؟ :)
    گویم که:
    پ خاک پشت بوم???
    حالا دست به بغل واستادام 
    بفرما قرمه سبزی :)))))
    آخه آدم اینقد کینه ای :/
    گویم که:
    کوفتت شه :|
    کجا کینه ای هستم بیام برات هان ؟؟:|
  • خانم الف
  • :|
    نیگا کن حالا ها :|
    آدمو مجبور به چه کارایی که نمیکنن :|
    لوسم نیستم :|

    ولی بیا 
    :*
    *:
    گویم که:
    :))))
    حالا آشتیم اما راه قهرم باز میزارم برا زاپاس : دی
    خب چه خبرا خوبی خوشی؟؟: دی
  • آقای الف
  • خوب به سلامتی اشتی کردن دستمون درد  نکن سبب خیر شدیم :)
    گویم که:
    خب دیگه برین شیرینی بخرین بیارین دست خالی نمیشه که : دی
  • خانم الف
  • :)))))
    فقط من روبوسی کردم ولی ها :|

    خوبم آباجی :)
    خبر خاصی هم نیست.
    تو چطور مطوری و اینا؟ :)
    گویم که:
    اخه من قهر بودم : دی
    بیامنم مشگونت گرفتم  این نهایت محبتمه :))))
    منم خوبم و اینا :)
  • خانم الف
  • :|
    یاد بچگیم افتادم :|
    مشگون :)))

    خدا رو شکر :)
    این حسن آقا هم فک کنم رفت قرار بود بشورونیم براش :|
    گویم که:
    حسن آقا فک کرده تنها گیر آورده بزنه له کنه اما ما قهرم باشیم حساب این حسن آقا رو میرسیم : دی
    عخعی بس یه مشگون دیگه میگیرم :))))
    خوبه که اشتی کردین : D

    اره واقعا هنوز از رونق نیفتاده متاسفانه :/
    گویم که:
    تو بیل آوردی دخترم ؟؟:دی
    هعی اره متاسفانه دخترم :(((
  • خانم الف
  • بنده خدا گناه داره دست تنها مام سه نفر :|
    این بارو به بزرگی خودم میبخشم :|
    گویم که:
    نه امکان نداره باید بزنیم اونم با موشک کروز:|
  • خانم الف
  • هاممم حالا که آشتی کردیم بگم.
    اوهوم این تفکرِ قضاوت آدما از رو شغل پدرشون هنوزم هست..
    کمم نیست متاسفانه..
    خیلی سعی میکنم اینطور فکر نکنم :)
    گویم که:
    میشه یه بار دیگه توضیح بدی: دی
  • خانم الف
  • باشه من حرفی ندارم بزنیم :دی
    گویم که:
    باشه تا صبح دولتش بدمت :))))
  • خانم انار
  • واسه همین هاست که رفیق نداشته باشی بهتره
    گویم که:
    هعی :(
    آیا می دانستید طراحی یک موشک بالستیک در حوزه تخصصی رشته و گرایش بنده می باشد!
    بعد با کروز من رو میترسونید!

    +اصلا با اینجور ادما حال نمیکنم که احترام و شخصیتی رو که برا دیگران میخان قائل بشن رو نسبت به شغل پدر طرف میسجن
    حالم بهم میخوره
    اه
    گویم که:
    ایششششششششششش مثلا پزه رشتتونو دادین
    نمیترسونیم میزنم با اون موقع میگیم صب کنین بترسین از شورش های من : دی
    اون کروزم عمل نکرد هما رو میارم

  • محسن رحمانی
  • درسته . لایک .
    گویم که:
    شمام لاک دارین از اون لاک صورتیا ... عخعی: دی
  • مهرناز .ج
  •  اومدم راجع به متن کامنت بزارم، چشمم خورد به کامنتا، همه چی از ذهنم پرید :)
    عاغا مبارکا باشه آشتی تون
    شیرینی اش؟؟
    گویم که:
    مگه خودت کامنت نداری میای کامنتای منو میخونی؟
    حالا تو باید شیرینی بیاری بگی به به مبارکه دهنتونو شیرین کنین :|
  • خانم الف
  • :|
    حالا چه افتخاری هم داره پز رشتتونو میدین ایشششش :|
    وقتی کروز اومد سراغتون اونوقت ببینم با تخصصتون میخواین چیکار کنین :|
    اسرا نمیشه درست و حسابی باید بزنیم :))
    گویم که:
    اره والا اینگاره رشته ما آش رشتس :|
    یکی نیس بگه رشته منم آب هوا شناسیه ها بگم سیل بیاد دیگه رشتت به چه درد میخوره  ایشش:|
    باید یکی کنیم با آسفالت : دی
  • محــــــ ـــــــمد
  • به یاد نمیارم همچین کاری کرده باشم ! قضاوت از روی شغل پدر را می گویم..
    شغل پدر شاید بتونه گوشه کنارایی از شخصیت آدم رو معرفی کنه.. ولی اینکه با کسی دوست بشیم یا نه.. نمی دانم !

    گویم که:
    خلاصه متاسفانه هنوز رواج داره این مساله :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">