دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همین طور از سر بیکاری رفتم مالکیت معنوی سرزدم که از تعجب نمیدونم به حالشون گربه کنم بخندم بعنی محبت هم کپی مکنین ای بابا :|

آخه مسلمون هی کپی میکنین من که چیزی نگفتم اما این بار دیگه نوبره اخه چی بگم من بهت هان :|

خدایا شفا بده هر چه سریعتر پلیز:)

آشتی کردن منو زهرا هم کپی داره آخه؟؟:|


  • asra ツ..

نظرات  (۳۳)

  • طاها میرویسی
  • کپی کردن استفاده که نکردن!!
    گویم که:
    اخه دیگه این ؟؟:|

  • خانم الف
  • :)))))
    اینکه این وری و اون وری نبود :|
    چشمک و بوسه با هم خصوصیه ها ;)

    چه دوره و زمونه ای شده والا :|
    تا کجا آخه؟ :))
    گویم که:
    یه وریشو یادش رفته لابد : دی
    خصوصی رو کرده عمومی آشتی منو تو دنیا رو گلستون کرده برا همین باعث شور و شعف مردم شده :|
    چه بدونم مواظب باش خودمونو کپی نکنن:|
    سلام...
    جزوه ی طراحی قالب و چگونگی تغییر عکس هدر و بکگراند وبلاگتان
    فقط یه کد شارژ ایرانسل .با خرید این جزوه یک قالب رایگان با سلیقه ی خودتان از ما هدیه بگیرید  :)
    sakhteghalebeveb.persianblog.ir

    گویم که:
    سلام
    کد شارژو بده آشنای دور و نزدیک من برات یه قالب شیک بزنه والا :|
    فقط یدونه ایرانسل 20 تومنی باشه : دی... البته پلیز ها :))))
    این گلستانیه شاید همون گلستانیست که از گلستان میاد مطالب من رو هم کپی میکنه :)))
    گویم که:
    :)))
    نمیدونم والا روبوسی منو زهرا رو کپی کرده :|
    شملیا حرفی داری که میخوای کپی شه بگو :)))
  • خانم الف
  • آره والا از بس سرسخت بودی برا آشتی بایدم دنیا رو گلستون کنه :|
    من برم بوسِ دو وَری رو به اسم خودم ثبت کنم :|
    :))
    گویم که:
    از کنار دیوار برو بیا از این به بعد : دی
    سایه تم جمع کن کپی نکنن: دی
    شکلَکُ میخواد چیکار ؟؟ !!
    ملت دیوانه ان به خدآ . بعد میگَن تحریم ها رو ملت اثر نذاشته :|
    گویم که:
    چه بدونم :|
    رو این اصلا اثر نداشته به مردم توهمت نزن : دی
    تهمت نه تهمت ! :)
    شومآ همونی بودین که به من غلط املائی میگرفتین ؟؟
    گویم که:
    :دی
    این دوتا تهمت که یکیه بچه :|
    من غلط املایی میگیرم اما صد نفر برا من غلط املایی میگرین :((((
    نه من نبودم کپی من بود : دی
  • خانم الف
  • بعد مثلا کیبوردش بوس نداشته؟ :|
    شاید میخواسته از دکمه هاش زیاد استفاده نکنه که یه وقت خراب نشه :|
    مثلا آدم صرفه جویی بوده شاید حالا امکان داره و بعیدم نیست و اینا :|
    :))
    گویم که:
    :|
    یعنی باید بوسی که تو برا هیچ کس نمیزنی فقط برا من استفاده کردی رو غارت میکرد حلا لش نمیکنم :|
    باید تف کنه :))))
  • خانم الف
  • چقد من نگهش داشتم اینُ که برا کسی نزنمش ها :|
    آخرم یه بار زدم اونم کپی شد :|
    الان دقیقا ارزشش برات روشن شد؟
    حالا تشکر کن ازم :دی
    تازه خودتم روبوسی نکردی :|
    گویم که:
    من فکرشو میکردم کپی کنن گفتم یه ملت داغون نشن برا همین مشگونت گرفتم :))))
    باور کن نمیدونی چقدر خنده ام گرفته :)))))))))
    بیچاره این اخه نه واقعا کپی داش:|
  • خانم الف
  • اصن اومدی گفتی اینُ کپی کردن از خنده پوکیدم :))))))
    که ملت داغون نشن ها؟ :|
    باشه بیا خصوصی روبوسی کن ملتم داغون نمیشن :دی
    گویم که:
    خودم دیدم ها... نمیدونی چقده خندیدم خدا خیرش بده موجبات شادی ما رو فراهم کرد :))))
    اره دیگه ملت گنا دارن : دی
    میترسم تحت کنترل نامحسوس باشم : دی
  • خانم الف
  • :|
    گویم که:
    :|
  • خانم الف
  • مقابله به مثلم نکن :|
    فک نکن راحت از حقم میگذرم :|
    زود!
    دست به سینه وایستادم :|
    :))
    گویم که:
    :)))
    یعنی منم دست به سینه واستم O_o
    یعنی بریم دادگاه من بوستو پس بدم ؟؟:|
  • خانم الف
  • یاد یکی از دخترای فامیل افتادم :))
    دقیقا مث توئه اسرا :|
    اصلا زیر بار نمیره و اینا :|
    گویم که:
    :))))))
    منم یاد یکی از دوستای وبلاگی افتادم که هر بار سوتی میدادم گردن نمیگرفتم : دی
    همین حرف تو رو میزد ....آرزو به دل موند که گردن بگیرم : دی

  • خانم الف
  • حله ;)
    گویم که:
    :))))
    کپی نشیم یه وقت :دی
    دیگه نخند یه وقت دیدی عکسم گرفتن :|
  • خانم الف
  • نه دیگه حواسم هست :|
    اونم باید بذارمش تو قسمت عتیقه ها دست هیچکس بهش نرسه ;)

    گویم که:
    :))))
    آره بزارش نبینم دست مردم ها :))))
  • خانم الف
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *****

    حذفش کن بعد تایید بزن :)))))
    گویم که:
    حالا نمیشد حذف نکنم؟ بمونه تا یکی بیاد کپی کنه بخندیم روحمون شاد شه :))))
    اخ اخ اون :* خیلی خوبه:)))))
    برم معنوی مو نیگا کنم ببینم ازینا ندارم یکم روحم شاد شه:)))

    +اسرا شما بلاگفا نبودی؟؟!!
    من قبل خرابی بلاگقا یک عدد دوست اسرا داشتم از وقتی بلاگفا پوکیده گمش کردم>.<

    گویم که:
    منو زهرا داشتیممثلا آشتی میکردیم روبوسی کردیم اونو کپی کردن :|
    تو با کی روبوسی کردی O_o؟؟


    + چرا من بچه کف بلاگفام : دی
    عه حتما من بودم ها وبش چطوری بود برا من هنوز وبم تو بلاگفا موجوده :|
    همین اسمو بزن آخرش بلاگ دات کامو بزن ببین ..... اسم تو چی بود اونجا؟؟
  • مهرناز .ج
  • :|||||
    O_o
    :||||||||||
    وات د فاز !!!!!
    به یکـی گفتن کپی نکن، مُرد :|
    گویم که:
    من ندانم د فازش را O_o
    این یکی نمرده موجبات خنده مارو فراهم کرده : دی
    مواظب باش دست  رو کپی نکنن:)))
  • خانم الف
  • باشه من حرفی ندارم حذفش نکن :))
    بیا دوباره میزارم :******
    :)
    گویم که:
    بیاین اینم کپی کنین :|
    روح و روانمون شاد شه : دی
  • خانم الف
  • بعدم اونی که من گذاشتم و کپی شد فقط بوسه نبود که :|
    چشمک بوسه بودا :| 
    خصوصی ;)
    گویم که:
    این کلمه " چشمک بوسه" هم کپی شده نگران نباش:|
    دیگه چشمک بوسه عمومی شده :|
  • جوجو کوچولو
  • اوا راست میگی منم الان نگاه کردم چه چیزا که کپی نکردن :|
    گویم که:
    :)))))
    سلام کوچول موچولو :))))
    هعی بابا من ازین سوزه ها نداشتم همش اَ اِ اُ کپی کردنو عکس:|
    کمی هم متن:|

    +نه این ادرس نبود:))
    اخه اخلاقش شبیهت بود گفتم شاید اون باشی:))
    اون اسم وبش مثلا من قهر بودم ...بود:دی
    گویم که:
    یعنی همه کامنت هایاین پستم کپی کردن :|
    مگه من اخلاقم چشه؟
    اخلاق به این خوبی، گلی   ،از خدا بترس
    بذا حالم بیاد سر جاش ، میام اینجا اظهار فضل میکنم!!!!! 
    گویم که:
    مگه چی شده ؟:|
    یعنی میخوای برامون سخن رانی ایراد کنی؟:|
    باورت نمیشه گندمی همه کامنت های این پست رو کپی کردن :|
  • مهرناز .ج
  • 😂 اونو گذاشتم کسی کپی نکنه
    عکسیه که بزاریش لب قندون دیگه کسی طرف قندون نمیره!
    میگم که! یه جور کپی می کنن انگار شفا میده !!!!!
    گویم که:
    پ من عکس کی رو بزارم هان ؟؟:))))
    والا شایدم شفا میده :|
    اخلاقش خوب بوده که دربه در دنبالشم :)))
    نیگااا من اصلا نگفتم اخلاقش چجوریه گفتم شبیهته
    خودت از اخلاق خودت مطمعن نیستیاا:))
    گویم که:
    اخلاق من چه چوریه ؟؟اخلاق به این خوبی دیدی تا حالا؟:/
  • جوجو کوچولو
  • سلام گنده مُنده :)
    گویم که:
    :)))
    اوخی جوجه کوچولو موهاتو شونه نکردی خاله عخعی:)))))
  • جوجو کوچولو
  • عخعی تو اگه میتونی بیا شونه کن :)))))
    عخعی گنده 
    گویم که:
    عخعی به جا شونه فعلا تصمیم کبرای دیگه ای دارم : دی
  • جوجو کوچولو
  • عخعی غلط کردم همینجوری خوبن :دی
    گویم که:
    :)))
    نه بزا یکم درستش کنم : دی
    از گلستان هستی؟ 
    گویم که:
    نه چطور؟
    یک نکته: وقتی خود شما هم کپی میکنید مطالبتون رو اونجا ( مالکیت معنوی میفته)  به ای پی ها نگاه کنید شاید.... 
    گویم که:
    و یک نقطه دیگر این که پیدا کردم اونی که کپی میکرد :)))
  • مهدی ابوفاطمه
  • خوب دیگه عادت کردن
    الان این جوری زندگی کردن ساده شده
    به من میگن میای پایان نامه بنویسی
    میگم نه حرامه
    میگن بابا پولشو میدیم
    میگم عزیزمن تقلب و کپی و حرام و این جور چیزا چقدره راحت شده
    گویم که:
    اوهوم خیلی بیشتر از اینا راحت شده متاسفانه :(
    :)))))))) و یک نکته اینه که شما اونی که کپی کرده بودو پیدا کردی؟
    یا اون شمارو پیدا کرد؟ :))))))
    و اینکه چقد پشته سرش حرف زدینا :)))))
    تازه گفتی حلالش نمیکنم :l
    حلالش نمیکنی؟ :l
    حلالش نکنی حلالت نمیکنم :)))))))
    بعد این جناب علی آقا بهش گفته دیوانه :l

    گویم که:
    الان چگونه من چشاتو تخلیه کنم ؟:|
    هر طور صلاح میدونی :دی 
    من تو امور تربیتیت دخالت نمیکنم :)))))
    گویم که:
    :))))آورین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">