دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ـ پاشو اتاقتو جمع کن این چه وضعشه ؟!!

ـ حالا بعدا ...کار دارم الان

ـ الآن مثلا دقیقا چیکار داری میکنی؟

ـ دارم به دیوار نگا میکنم

ـ اها این یعنی داری کار انجام میدی؟

ـ آره دیگه .... بعدشم حوصله ندارم .... مگه اتاق چشه الان ؟

ـ این همه به هم ریخته الان اینجا آدم ،هم گم شه نمیتونی پیدا کنی!!

ـ هر کی گم شد اینجا بگو من پیدا میکنم ... نظم من در بی نظمیه :)

ـ الان دقیقا به چی این دیوار داری نگاه میکنی ؟

_ شاید حرف میزنیم ... شایدم باهام قهر کرده من دارم نازشو میکشم آشتی کنه ... کسی چه میدونه ؟

ـ الان من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه بهت بگم :|

ـ باشه فقط میشه یه لیوان آب بهم بدی؟

ـ نه من الان حوصله ندارم و کار دارم :|

ـ O_o


+ بعضیا مثل من نظمشون تو بی نظمیه چند بار باید بگم آخه :(

  • asra ツ..

نظرات  (۳۶)

  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    چی شده؟O_o
    چه جالب منم امروز همچین مکالمه ای داشتم :))
    چه تفاهمی در جمله اخر :دی
    گویم که:
    عه تفاهمه به هم خورد:|
    مکالمه من برا امروز نبود : دی
    دخترم ، دختر نباید بخنده ، سر سنگین باش  :|
  • محسن رحمانی
  • من که نفهمیدم چی گفت :ا

    :دی

    گویم که:
    یعنی باز از اول باز پخش کنیم : دی
    یعنی میخواین به نمایش بکشیم؟:|
  • زهــرا ..
  • :|
    :|
    :|

    اینا هرکدومشون یه معنی خاص میدنا !
    مث هم نیستن :|
    گویم که:
    خب مکالمه دو نفره :|
    مکالمه من با یکی :|
    بعله هر بی نظمی کلی نظم داره :|
    مثل این که هر بی احساسی خودش کلی احساس داره :دی
    موافقم ...
    اسرا اتاقتو مرتب کردی بیا به منم کمک کن باشه :/
    گویم که:
    بق بقو برو 10 بار نوکتو بزن به دیوار :|
    میگم نظم من دربی نظمیه ...نمیگم بی نظمی کلی نظم داره :|
    فعلا بدو بیا اتاق منو تمیز کن یه چاییم بریز شامم برو خونتون :)))
    بفرما آدامس

    چه توجیهی واقعا!!! نظمتون تو بی نظمیه!!!!!! :/ 

    پاشو اتاقتو مرتب کن ببینم!!! ( آیکون اخم ) !!!!! 

    گویم که:
    عه حالا تمیز میکنم فعلا حوصله ندارم :|
    خیلی دلت میخواد خودت بیا تمیز کن
    اسرا تو اعصاب نداری نه :/
    الان مشخص نداری :((((
    اصن همش داری بهم انرژی منفی میدی :(
    هی من میخوام اینجوری باشم :) اما....
    خندهات خنده عمیق نیس ها معلومه:(

    گویم که:
    من؟
    من بچه به این خوبی، پر انرژی، آرومی،مهربونی، بی زبونی، چطور دلت میاد هان ؟نه خدارو خوش میاد ؟
    خنده هام عمیق نیس؟ تو گندمی چرا تا کچلم نکنین دس بردار نیستین ؟ هان ؟ بابا من خوووووووووووووووووووووووووبم، الان معلوم نیس؟
    نظم در بی نظمی:)) 
    گویم که:
    چشه مگه ؟
  • خانم انار
  • at the begging it was nothing but chaos

    یه چیزی تو همین مایه ها بود! 
    گویم که:
    هوم؟
    الان پز رشتتو دادی نار بانو هوم؟؟؟
    علاوه بر پرویی 
    حاضر جوابم هستید
    اینم به اپشناتون اضافه کنید 
    :D
    گویم که:
    ایششششششششششش
    میگم هما بیاد ها
  • مهرناز .ج
  • اون سر مکالمه کی بود؟ :)
    گویم که:
    یه بنده خدا از اعضای خانواده :|
    بینَظم :|

    + اینَم مثِ دمپائی میکوبَم رو سرت ؛ جواب ِ همه ی کامنت هات.
    گویم که:
    فسقله بچه با ماشین بابات اومدی یا پیاده
    دمپایش نیکتا باشه پلیز: دی
  • چنگیز سیبیل
  • نظم من در بی نظمیه 
    جمله خوبیه :)))
    گویم که:
    بیا ببر تو استفاده کن چنگیز :))))
    باید یه چی پیدا کنم برا قانع کردن ملت دیگه : دی
    یعنی هر هزار سال یه چیزی می نویسی که من باهاش موافق باشم... با اینکه "نظم در بی نظمیه" به شدت موافقم :)
    + این موافقت از مجازاتم کم نمی کنه؟
    گویم که:
    الان چون تو موافقی من به شدت تکذیب میکنم
    و جواب یه ملت رو خودت بده تا برای سربازی کچلت نکردن : دی


    +nOoOoبه هیچ وجه من الوجوه کم نمیکنه امروز فردا وقت دادگاهته:|
  • چنگیز سیبیل
  • تبریک میگم باز رفتی تو خوب نوشته ها:))))
    چه خوبه ما تو یه گروهیم هی تو قهرمانی به بار میاری هی من ذوق ذوق میکنم:)))
    گویم که:
    وای جدی خوبه خبرشو دادی ها ...وبش رفتم  ها دقت نکردم : دی
    وای من چه گروهی دارم همش برام خوبی به ارمغان میارن :))))
    اصلا این پست که رفته خوب نوشته ها متعلق به تو باشه کادو میدم بهت یدونم معذرت برات میگیرم از آبو چطوره ؟

    میگی بعد چنتا برخورد قشنگ میاد دستت حالا بگو !
    منظورم از اینا :|  :|  :|   چیه؟؟؟

    مثلا آبجیمونه خانم بعد نمیدونه :|
    گویم که:
    کی آبجیمونه؟:|
    از چی برخورد قشنگ میاد دستم O_o؟
    منظورت از اینا :|:| چیه؟
    با بق بقو موافقم.
    خنده هات انگار از ته دل نیستن اسرا..
    :((
    گویم که:
    بق بقو باز اومد شورش به پا کرد ها :|
    سعی میکنم خنده هام از ته دل باشه دیگه شمام نزنین تو ذوق این سعی من
    ببخشید دیگه همه سعیمو میکنم :)


    بیخیال الکی ذهنتو مشغول نکن براش :|
    خودتو میگم آبجیمون :|
    گویم که:
    اسرا نفهمید منظورت را .
    فک کردی تا کی میتونی فیلم بازی کنی؟
    فک کردی تا کی میتونی حالتو پنهون کنی؟
    من از همون اولم به حالت مشکوک بودم :(

    گویم که:
    بی خیال رویا حالم خوبه باور کن :)

    درک میکنم برا خنده هات :|
    هق هق :'(
    گویم که:
    ایهی ایهی:)))
    خوبم آباجی :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عجب!!!
    گویم که:
    مش رجب:/
    آره عزیزم با این لبخندت که مطمئن شدم :l
    منم عروس دریایی :l
    دیگه اگه خواهرمو نشناسم که برم قبرمو بکنم :l

    گویم که:
    اری اری تو عروس دریایی سیبیلو هستی:))))
    نه حالا سر کوچه ای امیدش به تو قبرتو نکن:دی
  • چنگیز سیبیل
  • فعلا دوس دارم محاکمه تماشا کنم 
    من از خونو خون ریزی خوشم میاد امکانش هست امشب محاکمه اش کنی من تماشا کنم؟:))

    گویم که:
    دلیلش را دم در اومدم توضیح دادم اما وقت دادگاهش امروز فرداس :|
  • چنگیز سیبیل
  • راسی اسرا من یع سوال دارم تو این شکلکا رو از کجا میاری ؟ تو بچه های بیان فقط تو وب تو دیدم
    گویم که:
    نمیگم
    برو وبلاگ پلاک هفت سمت چپ نوشته شکلک ها :|

    پس باهات موافق نیستم‎:/‎

     اسرا من منظورم همون چیزیه که خودم گفتم هر بی نظمی خودش کلی نظم داره...یعنی همون چیدمان بی نظمی هم خودش کلی توش نظم،از نظر ریاضیم ثابت شدس^_^

    بعدشم،من الان دقیق از حال خوبت با خبر شدم‎;)‎

    گویم که:
    ببین بق بقو یه کاری کردی کهخودمم نفهمیدم چی نوشتم خدابگم نوکتو به قطب شمال بزنه :|
  • چنگیز سیبیل
  • باشع وقت خون ریختن خبرم کن:))
    گویم که:
    باشه :)
    راستی چنگیز آبو به خدایا گفت خدیا..:|
    من نمیدونم این کی مسخواد نوشتن خوندن یاد بگیره :))))
  • جوجو کوچولو
  • آدم ها نمیفهمند
    دیوارها میفهمند
    من نمیفهمم
    پس آدمم
    پیش به سوی دیوار شدن
    گویم که:
    اول موهاتو درس کن بعد جوجو :)))
    :|
    گویم که:
    هوم؟:|

    میگم اسرا اون آدامس دهنیتو میخوای بدی به من‎:/‎

    میگم نمیخوای یه چند روز بیام خونتون خدمتکار تو باشم یه وخ...مثلا مهمانی گفتن میزبانی گفتن‎:|‎

    بزا برم اسرای قبل انقلابو صداش کنم....اسرااااااااااااا

    نمیدونم چی جواب نمیده...‎:/‎

    پس این هات چاکلت من تو پستای قبلی کو آخه...ای بابا:))))))

    تا خدا هست زندگی باید کرد...بق بقو‎:)‎


    گویم که:
    نه پ میخوای یدونه تازه بدم :| .. همین عین بچگیامون یادته نصفتشو میزاشتیم زیر دندون نصفشم با دست میکشیدیم اون طوری نصف میکنم میدم :)))
    خب میای خونمون میزبانی مو میکونی دیگه :))))
    آخ درسا براتحافظه نزاشتن من چند تام بق بقو ؟؟:دی
    مگه من دارم میرم عربستان منم زندگی میکنم دیگه وا:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :))
    عجبا :)))
    گویم که:
    مش رجبا : دی
  • آوو کادو
  • نظم در بی نظمی... جملات فلسفی...
    گویم که:
    :)

    پاشو ببینم!!!!! اصن چه معنی داره دختر شلخته باشه ؟!؟!!!! 

    الکی، مثلا من خیلی منظمم :))))) 

    گویم که:
    یعنی نظمت منو کشته:|
    اصلا نظمت باعث شد آمریکا بگه غلط کردم :))))
  • خانم انار
  • رشته و اینها رو بی خیال :)

    خط اول انجیل در باب آفرینش است می فرمایند: در ابتدا فقط بی نظمی بود:) دلیل تاریخی آوردم برات راحت باشی:)))
    گویم که:
    نار بانو انجیلم به انگلیس ترجمه کرده :|
    ایشششش باز پزه درسشو میده : دی
  • چنگیز سیبیل
  • منم تکذیب میکنم ترک کردنتو :))

    گویم که:
    :)) تو تکذیب نکنی کی تکذیب کنه :)))
    منم همیشه به مامان میگم تو شلختگی من یه دیسیپلینی هست که فقط خودم متوجهش میشم :) جدا از این، خیلی سعی کردم مرتب باشم اما فقط دو سه روز اول دووم آوردم. انگاری ذاتیه :))
    گویم که:
    اوهوم:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">