دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در راه برگشت که حداکثر سرعت در جاده 98 بود پدر محترم قشنگ 110 تا رو داشتن میومدن و در این میان من خوشبخت کمر بند رو نبسته بودم یعنی یادم رفته بود :| ... خلاصه داشتم آهنگ دقیقا کجایی رو گوش میدادم که چشمتون روز بد نبینه ..... یه دفعه پدر محترم گفتن پلیس:|... که من یادم اومد کمر بند ،noکمربند :(... من در یک  عمل غافل گیرانه هجوم بردم سمت کمربنده ...حالا من میکشم کمربنده نمیاد گیر کرده بود:|... تا این که من مقاومت نشون دادم و دست از تلاش بر نداشتم و از رو نرفتم :|... که با این عکس العمل من نگو رسیدیم جلو عمو پلیسه :|... سر محترم رو بالا بردم دیدم که نیش عمو پلیسه تا بنا گوشش بازه :|... و دارن این تلاش بنده رو مشاهده میکنن و میخندن با همکار محترمشون :(((.... و از ماشین پیاده شدم گفتم باور کنین گیر کرده بود :|... که عمو پلیس های محترم همچنان در حال خنده بودن :(... وبعد از کلی خنده گفتن که به خاطر سرعت استاندارد پدر محترمه جریمه کردن، نه کمربنده O_o... که به خاطر این استقامت بنده در کم کردن روی کمربنده  نمیخواستن جریمه کنن چون شماره پلاک رو نوشته بودن 1000 تومن جریمه کردن :|


+ خلاصه روح و روان عمو پلیس ها را شاد نمودم ،باشد که شما نیز شاد فرمایید :|

+ خلاصه ممنان که به بنده سر میزنین باشد که جبران نکنم : دی

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

نوچ نوچ نوچ نوچ . وای وای وای وای :|

خو زیاد تند نکش تا گیر نکنه .. یواش بکشی راحت میاد  :))
گویم که:
تو برو با ماشین بابات یه دور بزن :|
بنزین و گازشم تموم نکن :|
  • صآب خونـه
  • عجب عمو های مهربونی
    گویم که:
    میبنین واقعا ها : |
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :((
    فاجعه بود
    در اینطور مواقع هرچقدر بیشتر تلاش کنی کمتر نتیجه میگیری :|
    گویم که:
    سلامت کو پس؟:|
    کلا نتیجه نگرفتم که من، حالا بشه گفت کمتر :|
  • جوجو کوچولو
  • عه من دقیقا الان دارم اهنگ کجایی چاووشی گوش میدم
    گویم که:
    خودت کجایی الان : دی

    :)))))) 

    چجوری داشتی با کمربند کشتی میگرفتی که از فاصله دور اونا کامل در جریان تلاشت بودن؟!!!! :)))) 

    گویم که:
    تا کلمه پلیس رو شنیدم فکر کردم فاصله زیاده اما نگو همش دو سه قدم فاصله  داریم :|
    مهم تلاشه منه اینو مد نظر داشته باش:))
    :p
    گویم که:
    دختر باید سنگین باشه
  • محسن رحمانی
  • چشمم روشن
    گویم که:
    دلتونم روشن :دی
  • محسن رحمانی
  • بدون کمربند رانندگی میکتید؟
    گویم که:
    ما بدون فرمان .. گاز ... دنده .. هم رانندگی میکنیم : دی
    سلام :|
    گویم که:
    سلام
    نظری ندارم...
    گویم که:
    مطمئنی؟
    من جای پلیسه بودم سرتو میذاشتم لای شبشه ماشین -_-
    گویم که:
    موهاتو میکندم :|
    من جای پلیسه بودم سرتو میذاشتم لای شبشه ماشین -_-
    گویم که:
    انگشتمو میکردم تو چشت:|
    باز خوبه مسبب شادی عمو پلیسا شدی ، منو که همش اذیت میکنی ؛اما خوش حالم که عمو پلیسا خوش حالن :دی

    +اصن قدر نشناسی :/...باشد که قدر شناس شوی :|

    :)))))
    گویم که:
    من کی تو رو اذیت کردم بیام نوکتو بچینم هام؟؟؟:|
    +قدر بق بقویی چون تور میدونم دیگه تازه به فکر آیندت هم هستم : دی
    :) کاش منم بودم پیش عمو پلیسه :))))
    گویم که:
    تارا باز تو خندیدی؟ :|
    اونجا بودی خودم خندتو خشگل میکردم بور کن
  • چنگیز سیبیل
  • خوب شد خونواده تو رو دارن وگرنه معلوم نبود چقد جریمه شین:))
    گویم که:
    کیه قدر بدونه چنگیز باید بقیه جریمه رو میدادن به من
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخ فکر نداره باید اهمییت بدید به سلامتی .

    چه عجب ادرس وب خودتو گذاشتی :دی

    گویم که:
    :(
  • پوریا آریافر
  • :)))))))))))
    گویم که:
    :|
    میگم اسرا یه موقع عمو پلیسا بهت روش درست کمربند بستن رو نشون ندادن :))))))
    میگم شاید سانسور کردی:دی
    گویم که:
    noOحالا چند تا سوال داشتن در مورد راهنمایی رانندگی که ساسخ گو بودم براشون : دی

    :)))))
    گویم که:
    :|
    :)))
    ازین به بعد روزی نیم ساعت هی کمربند میبندی باز میکنی که برای اینجور مواقع آماده بشی :)))
    ینی الان به اون صحنه فک میکنم رو زمین پخش میشم از خنده.. خوش به حال پلیسا :)))))
    گویم که:
    سرت بیاد ایشالله جبران کنم برات :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">