دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بنده بعد از مدتی توسط چند تا از دوستان متوجه شدم که برای هر کدوم از دوستان که کامنت میزارم آدرس وب خودم نمیره بلکه آدرس یه وب دیگه به جای وب من تو آدرس وب سایت  قرار میگیره ( که البته میدونن کدوم وب میرفت):|

که  از اتاق فرمان اشاره کردن که مشکل فنی بوده :|

و بنده که جویای این ماجرا شدم دیدم همه چیز سر این عمو پلاک هفت

الان آیا کشتن این عمو حلال است یا حرام ؟:|

یعنی الان من بزنم در به داغونش کنم یا نه؟:|

یعنی من رضایت بدم یا قصاص کنم ؟:|

عمو برو خدا رو شکر کن که کار دارم سرم یکم شلوغه و الان صرف نظر میکنم و موکول میکنم به روز های آینده :|


+ خلاصه دوستان ببخشین من این کار رو عمدی انجام ندادم البته عمو پلاک هفتم عمدی انجام ندادن یه مشکلی بود که حل شد :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

خواهش میکنم دیگه تکرار نشه :|
گویم که:
بیا منو بخور تو :|
  • شِمِلـ ــیا
  • منم متوجه شدما ولی به روت نیوردم :))))
    ببخشش مامان
    گویم که:
    اره میدونم دخترم چقده باهوشه
    دخترم مامامی دوست داره فقط یکم کتک برا بچه لازمه دیگه:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :(
    نمیخورم :|
    گویم که:
    تعارف نکن :|

    مرجع رایگان کتابهای علمی و دانشگاهی

     

    در حال حاضر کلیه کتابهای الکترونیکی رایگان می باشد

    برای دانلود و ارتباط با ما می توانید یکی از راههای زیر را انتخاب نمایید :

     

    وبلاگ :   idoci.blog.ir

    کانال تلگرام(دانلود رایگان) :   idoci@

    اینستاگرام : instagram.com/insta.idoci

    ایمیل :    info.idoci@yahoo.com

    info.idoci@gmail.com

    شماره تماس : 09332911509

     

    گویم که:
    باور کن اینو دوستای دانشگاهی تو تلگرام بهم گفتن :|
    میخوام اسید بپاشم روت درس عبرت بشی :|
    گویم که:
    من خودم درسم ... عبرتم دارم ... یکم باهوش باش یاد بگیرد دیگه : دی
    انگشتمو میکنم تو چشت ها :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخ خوگناه داره تا بابا شده .بخشایش بده .
    گویم که:
    اشکال نداره نمیکشمش :|
    خواستم در جریان باشین که همچین آدم بخشنده ای هستم من :|
  • پوریا آریافر
  • خون خودت رو کثیف نکن 
    ولشون کن :)))
    رحم کن :))
    گویم که:
    فعلا سرم شلوغه در آسایشه عمو بعدا ایشالله جبران میکنم : دی
    بیای نزدیک موهاتو از پیازش میکنم :|
    گویم که:
    صورتتو چنگ میزنم :|
    عجب!!!!!
    :)
    گویم که:
    مش رجب:)
    تشکر کن ازم که در جریان این مشکل فنی گذاشتمت -__-  
    گویم که:
    آره نکه در جریانم بودی خیلی:|

    بالاخره ما بزرگواریم این دفعه رو میبخشیم چه کنیم دیگه:/

    برا منکه ادرس خودت اومد:دی
    گویم که:
    اصلا با اشک شوقم دریاچه درس شد: دی
    باهوش میگم درس شده خب:|
    قاتل :|
    گویم که:
    به استادت زنگ زدی؟:|
    خب تو الانو داری میگی
    اون موقع صبح بوده برام ادرس گذاشتی:دی
    فرق فوکوله:/
    گویم که:
    ببین دیشب درس شده :|
    با منم یکی به دو نکن انگشتمو میکنم تو چشت ها :|
    :/‌تو کامنتی که واسم گذاشتی بت گفتم -_-
    گویم که:
    گذرم افتاد اون ور میخونم:دی
    آخیش بازم خوبه آقای پلاک تلافی میکنه ادامس چسبوندناتو p:
    D:
    گویم که:
    میگم حالا خوبه موهای تو رو نکشیدم....صورتت چنگ نزدم...اسید نپاشیدم ...این طوری میخوای سر به تنم نباشه:دی
    میگم بیا منو بخوور.. O_O
    من که معذرت خواهی کردم بابا.. -_-
    گویم که:
    میخوای بیا منو بکشo_O
    حالا من صرف نظر کردم از شورش کردن باز نفت میریزه رو اتیش ....خدایا توبه ...توکل به خودت:/
    معذرتتونو پس میدیم مامان:دی
    منم متوجه شده بودم.. بس که گلم به روت نیاوردم ^_^
    گویم که:
    یه باغچه بزن تعارف نکن : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">