دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نظراتون رو راجب شخصیتم لطفا بگین ... میخوام بدونم از من تو ذهن هاتون چه شخصیتی نقش بسته ؟؟!!

و این که کدوم اخلاقم آزارتون میده و میخواین بگین که تا حالا نگفتین ؟؟!!... لطفا بی رو در وایسی بگین اینجا قول داده میشه که کسی به دل نگیره:)


+کسایی هم که ناخواسته از دستم ناراحت شدن عذر میخوام


  • asra ツ..

نظرات  (۳۶)

الان منم بگم ؟؟ خود بهتر میدونی  :دی
گویم که:
اره بگو ... من یادم نمیاد:))
:|
اصن نمیگم :|
:|
گویم که:
بس برو با ماشین بابات یکی دو دور بزن : دی
یعنی من خودمو بالاخره از دست تو میکشم :|
گویم که:
خب میگم حرفتو تو این تریبون آزاد بگو نمیگی من چیکار کنم منم مجبورم برات یه چی تجویز کنم خب: دی
آها به استادتم اس بده :)))
من ک نا خواسته از دستت ناراحت شدم :|
عذر خوایتم پس میدم :دی
گویم که:
لابد یه مرضی چیزی گرفتی که ناخواسته ناراحت شدی: دی
یه دوتومنم بزار روش پس بده : دی
:)))))
آره از وقتی میام وب تو اینجوری شدم ؛ قک کنم از خودت گرفتم :دی

نمیشه قستیش کنی :دی
گویم که:
نه مرض من مسری نیس ببین از کی گرفتی بَلا: دی
نه اصلا حرفشم نزنه:|
از شخصیتت خوشم میاد
از شوخیا همه چی عاقا
گویم که:
.چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی میگی؟:|
عاقا نیستم خانووووووووووووووووومم :|

  • جوجو کوچولو
  • حرفی نیست
    گویم که:
    ملالی نیس: دی
    هیچی..
    گویم که:
    یعنی از من هیچی تو ذهن پوچت نقش نبسته :|
    همون تو بیا منو بخور بیا:|
    به نام خدا 
    اجازه خانوم استاد؟
    از این پستا میذارین من استرس میگیرم یادم میره جواب بدم...
    بلدماااا نوک زبونمه :))))))
    شد ی بار از این پستا بذاری درس درمون جوابتو بدن؟ :))))))
    کدوم اخلاقت آزارم میده؟همش :))))
    کم حرفیت بده که اونم در مورد حرف زدن با من صدق نمیکنه :)))
    گویم که:
    هان؟
    نوک زبونتو بیار بیرون خودم واست پیدا میکنم : دی
    رویا باور کن آرزو به دل موندم من از این پستا بزارم یکی درس جوابمو بده مردمم پست میزاره سوال میکنه منم پست میزارم سوال میکنم :|
    ببین حتی یکیشم درس جواب نداده :(
    اگه همش آزارت میده خودتو بکش از شرم راحت شی
    نگو
    ناراحت؟
    خیلی خوشحالم دوستی مثل تو دارم از ته دل
    گویم که:
    هر چند تو هم استعدادت فوق العادس تو سر به سر گذاشتن که خودم کشفت کردم فاطمه بانو اما......

  • محسن رحمانی
  • من شمارو دو جور دیدم یک شخصیت آروم وشیطون.
    دو شخصیت جنگجو وشیطون :دی در هر صورت شیطونید:دی
    گویم که:
    توبه توبه توبه .... شیطون چیه ؟
    بچه به این آرومی
    جنگجوی کوهستان یادم اومد : دی
    :| 
    گویم که:
    زبونتو کروکودیل خورده؟؟
  • شِمِلـ ــیا
  • من که خواسته ناراحت شدم :)
    دا ؟! میشه دیگه ازدن شکلک دهن خطا نفرستی اون شکلک خیلی منو اذیت میکنه :D
    گویم که:
    منظورت اینه دخترم :|
    دخترم ببین مامی میخواد توجیهت کنه بس توجیه شو که مامی دوست داره از اون شکلکا میزنه و گرنه اگه توجیه نشی مامی تنبیهت میکنه :|
    مامی میخواد آینده داشته باشی که از اون شکلکا میزنه :)))
    سلام :)
    خب تازه باهات آشنا شدم من عزیزم
    چندماه دیگه میگم :))
    گویم که:
    چند ماه دیگه تریبونی نیس که بگی بس گردنت دیگه رو بدنت نبود دس من نیس گفته باشم
    قربون دستت اون چهارحرفی رو هم از سمت چپ وبت بردار نچ نچ نچ :|
    حتما من باید بگم؟ :|
    کامنتا رو هم انقد دیر به دیر تایید نکن :/
    یکمم کمتر تهدید کن :|

    اما هیچ انتقادی ندارم :|
    گویم که:
    اصلا برا لج لا تو هم که شده برش نمیدارم .... اصلا خوشم میاد که بمونه
    دلم میخواد برا لج تو هم که شده کامنتارو دیر تایید کنم
    اصلا بیا منو بخور:|
  • چنگیز سیبیل
  • یک ادمی هستی که 😈
    بیخیال ولش کن
    الان اینجا گریه وزاری راه میافته 
    ولی خودتو اصلاح کن خواهرم😁😁
    گویم که:
    هر چه باشیم کپی پیستیم رو ایراد های هم باید سرپوش بزاریم :|
    تصمیم دارم سبیلاتو اصلاح کنم نظرت؟
    من نمیشناسمت جدی جدی
    گویم که:
    خب بشناس دیگه
  • عشق آسمانی
  • منم که نمیشناسمت جدی جدی :)
    ولی خوبه ادم انتقادپذیر باشه کارت درسته 

    گویم که:
    ممنون :)
    عین همه ی وبلاگنویس ها هی میخواهید ننویسید و هی مینویسید ...

    و اینکه قبلا لینک نمیکردید :)

    در همین حد :)
    گویم که:
    بعضی وقتا یه دلایلی باعث میشه ننویسم ... اما خب نمیشه :)
    الانم لینک نمیکنم شماها آخرین افرادی بودین که لینک شدین فک کنم .... :)
    ممنون :)
    اسرا اسم پسره نههههههههههههههه به من بگو ک اسم پسرشو اسرا میزاره:|
    دختره زشت:| عاقا گفتم نه اقا:|
    ایش
    گویم که:
    میگم الی ملی تو حالت خوبه؟:|
    کی اسم پسرشو اسرا میزاره؟:|
    منم که عاقا گفتم ؟:|
    برو درمانگاه تبتو اندازه بگیرن :|
    دارم فک میکنم کدومشو بگم؟؟!!!! آخه یکی دو تا نیست!!!! :|
    گویم که:
    سمنو رو بگو : دی
  • محسن رحمانی
  • پست بالا :ا

    O_o

    گویم که:
    خو چیه هذیانه دیگه :|
  • محسن رحمانی
  • همچین میگه وقت ندارم انگار میخواد اپلو هوا کنه میخوای

    دوتا نظر تایید کنی ها :دی خخخخخخخخخ

    گویم که:
    والا منم همینو میگم اما نمیشه که باید بیام سر سیستم با گوشی خوشم نمیاد تایید کنم ... باید قشنگ درست حسابی جواب ملتو بدم خب: دی
  • محسن رحمانی
  • خوب منم گفتم O_o

    یعنی همون هوم که خودت میگی دیگه :دی خخخخخخخخخ

    گویم که:
    هوم؟
    اسرا خنگ شد متوجه نشد :|
  • محسن رحمانی
  • اسرا غیبتت طولانی شده ها

    فامیلتم بذار بگیم مثلا اسرا اسرایی :دی

    گویم که:
    خو میگم که یکم سرم شلوغه واس همین
    نه بگین اسرا ناظری : دی
  • محسن رحمانی
  • باز غیبت کرد.

    لااقل غیبت میکنی غیبت کبری نکن غیبت صغری کن .:دی

    گویم که:
    بسم الله O_o

  • محسن رحمانی
  • همونی که خودت میگی وقتی این شکلک o_Oرو میذارم دیگه :دی
    گویم که:
    هوم؟ کدوم ؟: دی
  • محسن رحمانی
  • چرا بسم الله  اسرا ناظری؟
    گویم که:
    بسم الله برا ظاهر شدنم :|
    اسرا ناظری کلاس داره : دی
  • محسن رحمانی
  • حالا خودشو به کوچه اسرا چپ میزنه :دی
    گویم که:
    اسرا کیه ؟:|
  • محسن رحمانی
  • بله :ا
    گویم که:
    باشه :|
  • محسن رحمانی
  • واااااااااااااااااا :ا
    گویم که:
    والا :|
    هان چیه؟ :| بگو جانم D:
    من خودمو بکشم؟ O.O نوچچچ من هستم حالا حالا ها خیالت راحت باشه ;) یادته این شکلکو؟ ازش بدم میومد :))))))) هنوزم بدم میاد :/
    آره باعشه ببند جا نظراتو دیگه ی ماه بعد اومدی دیدی من افسرده شدم تعجب نکن,واسم کمپوتم بیار D:
    من هنوزم کلی ذوق مرگما ^________^ هی از دیشب یادم میاد کلی خداروشکر میکنم ^___^
    گویم که:
    یادم رفت :|
    میخوای منو بکش :|
    اره شکلکو یادمه منم برا لجت نمیزدم : دی
    نمیبندم فقط به خاطر تو ها :)
    وای یکی یدونه آبجیمی آخه :)

    نیگا جا نظرارو ببند ولی فقط اگه منو یادت بره,اگه منو یادت بره هاااااااااا من میدونم یه چاقو تو دستم و تو >.< گفته باشم....
    گویم که:
    نمیبندم بچه زدن نداره که :|
  • عشق آسمانی
  • اون فرمول رو جدی گفتی؟ :)
    گویم که:
    :))))))
    نه بابا شما هنوز مونده با اخلاقم آشنا بشین :)
  • عشق آسمانی
  • :)))
    نوبت ما هم میشه :))
    گویم که:
    :)))
    خب توضیح بدین دیگه حسود:|
    اسرا میگما تو چشای من نیگا کن :| نیگا کن :| 
    این همه اینجا بقیه پست میذارن سوال میپرسن،شد ی بار درس جوابشونو بدی؟! :|
    دیگه من که میدونم همه رو از دم میپیچونی دیگه :|
    صندلی داغتم دیدم :|
    بعد الان انتظار داری بقیه جوابتو بدن؟! :))))))))
    اسرا میگم جدیدا سر همه چی ذوق مرگ میشم،کلا در حالت :دی به سر میبرم :)))))
    فک کنم دیگه آخرامه میخوام بمیرم :)))))))
    خلاصه حلالم کن :دی
    گویم که:
    خو باشه بیا نگا میکنم :|
    اره چرا نشده همشونو درس حسابی جواب دادم : دی
    منو پیچوندن توبه کنه خواهر توبه:|
    صندلی داغم چش بود مگه ؟:| فقط یکم زیادی داغ بود :|
    انتظار خوبیه خب :)))
    اشکال نداره خواهرتم که من باشم جدیدنا زیادی ذوق مرگ میشم :)))
    حلالت که میکنم ولی ولت نمیکنم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">