دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دیروز نه دعوایم شد نه قهر کردم فقط تصمیم گرفتم سکوت کنم و اخم هایم رو در هم کشیدم و وقتی گفت شبت خوش من هم گفتم شب شمام خوش ( وقتی که عصبانی باشم میگم شما )...و با شبت خوشش پلک هایم سنگین شدن :)... اما امروز وقتی نگاه کردم دیدم شبت خوش من را هنوز نخوانده و فکر کنم به عنوان جیره نگه داشته :)))

+ وقتی دیدم که هنوز شب شما خوش من رو هم نخونده کلی خنده ام گرفت :)))
+ هر چند سکوت کرده ام و کمی ناراحتم اما باز با رفتارش خنده می آورد  برایم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

:)
گویم که:
:)
:)
گویم که:
یه بار لبخند زدم ها بس نبود؟: دی

:)
گویم که:
میگم ها یه بار منم لبخند زدم :|
فهمیدم حتما سوزنتون گیر کرده : دی
هوووو هوووو ضایه شدیییی :)))))
گویم که:
ببین این دهن منو باز نکن :|
خودم الان ضایعت میکنم به4  قسمت متساوی الضلاع تقسیم میکنم ها :|
  • قاسم قاسمی
  • خخخخخخخخخخخخخ
    بنویس بازم
    گویم که:
    نمیگفتین ممکن بود اختتامیه بگیرم : دی
  • نوید شریفی
  • :(
    گویم که:
    شما چتون شد O_o؟؟
  • . خانم الف .
  • خوبه که خندت گرفته.. 
    بخند بابا :)
    گویم که:
    یعنی خیلی خوبه ؟خیلی خوب باشه میترسم تو منو بخوری:)))
    به این میگن سیاست :دی
    گویم که:
    ها والا این من کشته مرده این سیاستم یعنی دعوا رو سر به زنگا خفه میکنه :|
  • نوید شریفی
  • الان جنگ میشه!
    گویم که:
    O_O
    what؟؟
    noOoO
    بیا از یکی دیگه ناراحته میخواد سر من خالی کنه :|
    خوبه دیگه باعشه باعشه بیا تقسیم کن بیاااااا 😠

    گویم که:
    وا میگم ها من الان که فک میکنم اصلا هم ناراحت نیستم ...:|
    به کلاج ترمز اعصابت مثلث باش خواهرم :|

  • . خانم الف .
  • شیطونه میگه یه بار جدی جدی بخورمش :|
    گویم که:
    اون دفعه که داشتی میخوردی همه با کلی تخ و تف از دهنت کشیدن بیرون : دی
    نیستم خواهرم نیستم که دارم غر میزنم ی سره :(
    بفرما کاهو :دی
    گویم که:
    کوفتت شه :|
    گلوت گیر کنه :|
    یه قسمتش تلخ باشه
  • . خانم الف .
  • روویااااا من نگفتم کلمه رو درست بگو؟ :|
    باعشه چیه؟؟؟؟ :|

    اون آدامس دهنیت بود که خودم کشیدم بیرون :|
    به همه م تعارف میکرد :/
    گویم که:
    رویا دروغ میگه از لج اینم که شده بگو .... تازه دهن کجیم بکن
    منظورت اینه ؟این که با همه تقسیم میکنم تمومی نداره :)))
    جونم زهرااا؟!  اون تو وبه توعه دیگه :دی
    اااا منم این آدامسو خوردم :دی تبرکه فک کنم :دی
    خواهرم یکم چش داشته باش خوشحالیمو ببین :| کاهوعه هاااا کاهوووو نگفتم دارم قرمه سبزی میخورم که :|
    گویم که:
    به حرف من گوش کن اصطلاحاتو عجق وجق بوگو : دی
    تبرکه اومنم چه تبرکی:)))
    نموخام کاهو موخام :(((((((((((((
    نع من آدم فروش نیستم :دی
    نیگا به بدبختیای زندگیم فک کن ظهر بادمجون خوردم مثلا :دی
    گویم که:
    آدمم فروش یه آهنگ بود : دی
    عه عه بادمجون ؟نوش جونت :)))
    تازه اون مغزشم بابام خورد :(
    الان من شکست کاهوییی خوردم :دی

    گویم که:
    عه مغزشو که میگن نخورین ضرر داره اما کیه گوش بده من خودم مغز خورم : دی
    بیا شکست من شو :|
    رویا برو بخواب دیگه منم برفتم این ورا نپلک دیگه آخر شبه :|
    شبت خوش
    عههه من نمیدونستم :دی
    باعشه اتفاقا کلیم خوابم میاد :دی
    خوب بخوابی :)
    گویم که:
    کُلیت خوابش میاد؟؟ :)))))))))))))))
    الان باید بگم صبح بخیر
  • محسن رحمانی
  • کما فی سابق O_o
    گویم که:
    کما فی سابق هوم؟:|
  • عشق آسمانی
  • :))
    گویم که:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">