دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اونجایی که یادم میاد اصلا من به عمرم این تصویر زمینه دسک تاپ رو عوض نکردم :|

همه این زحمت ها به گردن برادر محترم بوده و هس و همش از جَک و جونور گرفته تا عکس ماشینو و ساختمان و فصل ها و طبیعت و اینا زحمت میکشن میزارن حالا عکس جک و جونورا روفاکتور میگیریم که نگم بهتره :|

تا این که امروز صبح بیدار شدم و اومدم سیستم محترم رو زدم روشن شده و این تصویر زمینه اومده بالا بگذریم که اصلا نخندیدم :|مدیونین فکر کنین خندیدم ها :|

و این هم یه رونمایی از تصویر زمینه ما گفتم که شمام ببینین من چی میکشم :|



+ الان من بزنم با همین سبک برادر محترم رو داغون کنم یعنی ؟ :|
++ ای خداااا:((
  • asra ツ..

نظرات  (۶۰)

قشنگه :))
گویم که:
O_o
لابد چشاتون قشنگ میبینه و اینا :|
:))))))))
چی باحال :))))))
پاندا کونک فو کار آخه؟ :))))
وااااای چه خوبه داداشت خوب حرصت میده :دی
+یودااااااااااا :))))
++ناشکری ناشکر :))))
گویم که:
الان هدفش جز حرص دادن من نبوده:/
یوداااا چیه:))))
بزنم با انگشتم چشاتو تخلیه جانبی کنم:/
بزن نابودش کن
باب اسفنجی باید می ذاشت
گویم که:
باب اسفنجی؟:/

وای من عاشق این پانداهه هستم :))
گویم که:
منم عاشقشم ...اما این عکسه یکم افکار حرص دهی داره:/
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ ایول دمش گرم :دی خخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    :/
    با مستر مرادی موافقم... قشنگه :)
    گویم که:
    نگفتم مگه تا اونی که میخوام نشد پاتو این ورا نزار من چیکار کنم از دست شما دوتا هان؟:/
    جواب من جواب مستر مرادی نیس :/

  • محسن رحمانی
  • خوب پس عیدی منو بدید برم . :دی
    گویم که:
    هنوز استخدام نشدم... استخدام بشم حقوق بگیرم اون وقت باشه:/
    ای بابا.. جوونن دیگه...
    خخخخخخ!
    گویم که:
    چند سالته خاله??:/
    اگه دلت میخواد من دیگه نیام اینجا و کامنت نذارم فقط یه راه وجود داره... باید اینجا رو منفجر کنی :)
    گویم که:
    رو نیس که:/
    حالا چنگیز گف صلح شده کاریت ندارم وگونه من میدانستم و....:/
    وگونه دیگه چیه؟!!!... وگرنه :)
    گویم که:
    الان چون من نوشتم میشه غلط املایی:/
    تو به هانیه معنی ابو رو گفتی(ایکون چماق به دست)
    من نگفتم... اگه می دونه احتمالاً از یکی دیگه شنیده... یا خودش حدس زده.
    گویم که:
    ایکون مشکوک
    بلخره سر در میارم :/
    من 20 سالمه!!
    گویم که:
    ماشالله بزرگ شدی خاله:دی
    :))))))) 
    گویم که:
    o_O
  • . خانم الف .
  • غووووودااااااا :)))))))
    گویم که:
    وا یکیش میگه یوداااااا
    یکیش میگه غوداااااااااااااااا
    خدایا توبه
    میخوای گوشاتو گاز بگیرم شاید حالت جا اومد : دی
  • چنگیز سیبیل
  • چه داداش خوش ذوقی بگو بیاد واس منم تصویر زمینه بذاره :)

    پس ایو معنی ابوی تو رو میدونه !!!  :)))
    گویم که:
    اینا ذوقه یا حرص:(
    نه نمیدونه کی گفته:دی
    هعییییییی :/
    گویم که:
    ایکون سوت بلبلی
    کاری داری؟
    نه تو سوت بزن :/

    گویم که:
    :))))
    کلاس یوخدی؟
    وارده ساعت 4/5
    گویم که:
    پاشو برو کلاست هی تو وب من و ابو وچنگیز و بقیشم نمیگم نچرخ :/
    گددم :/
    گویم که:
    آی ساغول گید:|
    خوشگله که، به سن و سالتم میاد..:دی تا بنا گوش
    گویم که:
    میگم ها لاک های پسر تونو زدین اومدین یه وقت گریه نکنه :|
  • جوجو کوچولو
  • اوووووووودااااااااااا 
    گویم که:
    وا چیزی گیر کرده به موهات؟O_o
    :| بعله
    گویم که:
    نخیر:|
  • دینای دیگر ※※
  • دنبال شدید :)
    گویم که:
    دنبال کن ببینیم چی میشه : دی
    اینایی که دنبال کردن به جایی نرسیدن : دی
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخ میدانستیم دی ش یادمان رفت بگذاریم :دی

    پست بالای این پست هم کما رفی سابق O_o

    گویم که:
    وا:|
  • محسن رحمانی
  • اون نظری بودا که گفتی نیستش هستش رفته قسمت نظرات

    هرز نامه

    گویم که:
    نه اونجام نیس هپلو شد رف:|
    بهلهههه من نبودم چه پستای سنگینی گذاشتی :دی
    گویم که:
    بیا کمک کن خیلی سنگینن:دی
    بیا من ی طرفشو گرفتم توام اونورشو بگیر :))))
    گویم که:
    میگما همشو تو بردارنظرت؟: دی
    بیا اون ور
    نه دیگه سنگینه من تنهایی نمیتونم بردارم کههه :/
    آهاااا آفرین بپیچ چپ :دی
    گویم که:
    میگم بیا چراغ روشن میگه آفرین بپیچ این ور:|
    میخوای چنگیزو صدا کنم؟:|
    ینی به عکس پستت نگا میکنم نمیتونم نخندم :))))

    گویم که:
    خب دیونه ای دیگه :|
    :دی
    صدا کن ولی تا بیاد ما داریم خواب سفید برفی و هفت کوتوله میبینیم :دی
    گویم که:

    کوتوله ام کردی تو :((((((((((
    عمرم رو البته :)))))))))

    نیستم خونه :)))
    خونه عممم :دی

    گویم که:
    من چقده عمه دوستم : دی
    سلام برسون ... چی میگن ؟:|
    هیچی قالیشویی :/
    فرستادن فرش به قالیشویی :/
    و شیرینی پختن :/
    گویم که:
    بعد از عمه شیرینی دوس دارم برا منم درس کردن یا نه؟: دی
    اصلا تو بدون اجازه من خونه عمه چیکار میکنی هان؟:|
    دیگه چی میگن؟:|
    برا من سلام ندارن :)))
    چشممم شیرینیم واست درس میکنم :))
    یهویی شد مسیر کج شد اینجا رسیدیم :دی
    دیگه درباره کفش حرف میزنن :/ و میگن اسرا چه فوضوله :دی

    گویم که:
    خب مگه نمیگی شیرینی درس کردن از اونا میخوام :/
    عجب مسیر ها هم کج میشن نمیدونستیم هاo_O
    فضولی که از خودته:/
  • عشق آسمانی
  •  چ داداش خوبی داری
    دمش گرم 
    قدرش رو بدون :دی 
    این انیمیشن پاندا کنگفوکار هم خیلی قشنگه :)
    گویم که:
    تو خوب بودنش که شکی نیس اما بعضی وقتا این خوبیه زیادیه:/
    ایشالله از این داداشا برا شمام باشه:/
    این انیمیشن را که خیلی دوست داشت:)
    چیزه دختر عمم هف سالشه برگشته میگه امسال لباسات مثه گور خره :/
    گور خرررر :/
    گویم که:
    راس گفته
    حرف راستو باید از بچه شنید:دی
    :/
    قرار بود امشب شیرینی درس کنیم که نشد :/
    گویم که:
    الان تکلیفو مشخص کن ...درس کردن ؟..درس میکنن؟
    قرار بود با هم درس کنیم که خسته بودیم درس نکردیم :دی
    ببخشید نیستماااا :(

    گویم که:
    وای رویا داشتن ازم تعریف میکردن اووووف چه تعریفی:/
    هستی:/
    چی؟کی؟ کجااااا؟
    خونه نیستم :/
    گویم که:
    الزایمر داری ها یه بار گفتی که خونه نیستی دیگه:/
    نمیگم بمون تو خماری:/
  • محسن رحمانی
  • خواهر اسرا چیزی شده ؟

    پستهات شاد نیست مثل همیشه .

    گویم که:
    نه چیزی نشده ...از دست خودم دلخرم.با خودم قهرم :/
    پست های شاد در اینده نزدیک:)))
    الان خونه هستم :دی
    تو هستی؟
    یا خواب هستی؟ :دی
    باعشهههههه منو تو خماری بزااااااار باعشههههه :/
    گویم که:
    خب خونتونی که خونتونی منم خونه مون هستم : دی
    نه الان که بیدارم کی خوابه ؟ دشمن : دی.... حالا بخواب تو :)))
    اصلا تصمیم گرفتم نگم بهت : دی
    ی نفر چی هی پست میذاره جا نداره واسه نظر :/
    که چی مثلاااااا؟ :/
    من باید نظر بدم :/

    گویم که:
    من نخوام تو نظر بدی باید به کی بگم هان؟:|
    چش آلبالویی: دی
    بی ادب چرا نظراتو بستی :-\  ایشششش

    بی خیالی طی کن مادر :-)  همه چی درست میشه انشاءالله:-)
    گویم که:
    الی ملی موهاتو بکشم هان::|
  • محسن رحمانی
  • یکی بیاد اینو کچل کنه بخندیم بهش :دی خخخخخخخ
    گویم که:
    مگه هس همچین آدمی؟:|
    نیگا موهامو بگشی اسی جان
    جفت پا میام تو لوزالمعدت:-\ 
    خود دانی دیگه:-D 
    گویم که:
    موکت بر من کو ؟:|
    به هر کی دوس داری بگو ولی کسی پاسخگو نیس چون من نظرمو میدم :دی
    چش بنفش :/
    گویم که:
    زبون نیس  که فرش قرمزه تو درس نداری گم شی تو درسا؟:|
  • محسن رحمانی
  • بلی  هست :دی

     

    گویم که:
    چی میگی:|
    لانچیکو کو؟:|
    گویم که:
    شاه رگتو میزنم ها:|
  • محسن رحمانی
  • جواب سوالتو میگم دیگه :O_o
    گویم که:
    هوم؟:|
  • محسن رحمانی
  • عه خجالت داره واقعا ناسلامتی شما دوستید باهم دعوا میکنید؟

    شما الگویید برای بچه ها [آیکن عصبانی]

    گویم که:
    .
    اسلحه میکشم ها:|
    خخخخخ
    گویم که:
    منو از اسلحه میترسونی
  • چنگیز سیبیل
  • هعی دنیا اسرامونم قاطی کرد دم عید
    اسرا اسرا 
    به عیدی که میخوای به ما بدی فک کن حالت خوب شه😆😆
    گویم که:
    :|
    چی مــــــــــــــــــــیگی؟
    من کیم؟
    تو کی؟
    اینجا کجاس؟
    اصلا من اینجا چیکا میکنم؟:|
    مامانم صدام میکنه: دی
  • چنگیز سیبیل
  • من خودم اینکارم 
    منم همیشه مامانم صدام میکنه 😁😁
    اسرا کاری نکن کاری کنم ابو هم بگه ازت کوچیکتره اونم عیدی بخواد  خودت با زبون خوش به من رویا عیدی بده 
    واس من یه پیرهن با  دامن چین چین حریر  بخر رنگشم روشن باشه ترجیحا  :))

    گویم که:
    میدونم معتادی:دی
    ابو عیدی بخواد منم کاری میکنم رویا از جفتتون عیدی بگیره:دی
    نه جان کلینتون چیز دیگه ای هم مد نظرته بگو پولام اضافی اومده:/
    عیدی موخوااااااام :/

    گویم که:
    بزا جیبامو بگردم:/
    چیشده؟
    تو کاری میکنی من ازجفتشون عیدی بخوام؟ :دی
    اتفاقا ذاشتم میرفتم وب آبو همینو بگم سه تاتون باید عیدی بدین بهم :)))
    گویم که:
    نصف نصف:دی
    باشه تو برو منم گم شم تو درسام اورین....فقط,کامنت منو تو وب ابو دیدی جیغو داد نکنی:/
    الان گم میشم :/
    باز چی گفتی؟ :((((
    گویم که:
    والا همش پیدایی:/
    همونی که خودت گفتی رو به عینه منتقل کردم:)))
    ینی خودم برم حرف بزنم راحتترم تا منتقل کنی :/
    هی آدم استرس میگیره :/
    گویم که:
    یعنی الان استرس داری؟:/

    من اونو به تو منتقل کردم تو نباید به عینه منتقل کنی کهههههه :|
    چایی بخورم غیب میشم :دی
    آره والا معلوم چی گفتی :/
    گویم که:
    یعنی باید خودم سانسور میکردم بعدا میگفتم :|
    تو چرا همش منو دعوا میکنی
  • چنگیز سیبیل
  • رویا قضیه عیدی رو من مطرح کردم نباید از من عیدی بگیر که :/
    گویم که:
    رویا میگیره میزنیم به بدن
  • محسن رحمانی
  • کو کامنت من؟
    گویم که:
    هاپو خورده :|
    پاپیونشووو :))))))

    گویم که:
    به تو چه :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">