دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز وقتی یکی از وبلاگ ها رو زدم ببینم پست جدید مدید چی چی داره دیدم یه چی گذاشته تو وبش که اومدم نظر محترممون رو اعلام بنمایم و کامنتی بزارم .... خلاصه این همکار وبلاگی هم چند وقته کامنتاشو تایید نمیکنه و دیگه کامنت های خصوصی و عموی نمیخواد چون کلا تایید نمیکنه .....و من اومدم برای این شخص کامنت گذاشتم برای بار دوم اون هم خصوصی:|

کلا یادم رفته بود این ماجرا که چگونه کامنتی داده ام که سر شستن ظرف ها یادمان آمده و دلم میخواست خودم رو با آب شیر خفه کنم :|

و این گونه شد که من خود را شناختم و فهمیدم که چقدر دقتم بالاست و حواسم جمع است :|... باشد که شما نیز خود را بشناسید:|

این بود انشای من :(


+ فقط کاش به این که خصوصی دادم نظرمو، نخندیده باشه ... و به خاطر این کار بنده فعلا در قید حیاط باشن  :|(  لال از دنیا نری بگو آمین :|  )

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

  • . خانم الف .
  • :)
    گویم که:
    هوم؟:|
  • محسن رحمانی
  • o_O
    گویم که:
    :| هوم؟
    آمییییییین :دی
    الان من لال از دنیا برم تو پاسخ گویی :)))))
    گویم که:
    تو یکی تنها کسی هستی که بدون آمینم لال از دنیا نمیری به زور دهنتو میبندن : دی
  • چنگیز سیبیل
  • :0
    گویم که:
    هوم ؟ مگس میره دهنت ها از من گفتن : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">