دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از صبح که داشتیم با سلماز حرف میزدیم از هر ده تا حرفم یکیش شامل این میشد که من سرم داره میترکه ... تا این که  نهار رو خوردیم و من نتونستم تحمل کنم و گفتم قرصی چیزی داری من بخورم ... گفت یکی هست میخواستم خودم بخورم اما بیا برا تو .... گشتم آب نبود اون طرفا برداشتم با نوشابه خوردم :|... حالا بگذریم که سلماز کلی غر زد که یعنی چی با نوشابه هم قرص میخورن و اینا :|...و از اونجایی که مجلسی که ما بودیم کاملا رسمی بود و من یک دفعه فکر کردم که یه چیزی از درون داره منفجر میشه و در این راستا با دوست محترم پچ پچ کردیم که یکی پرسید چی شده چرا رنگت پریده ؟!... که دوست محترم نه برداشت نه گذاشت گفت قرص خوردنش هم مثل آدم نیست برداشته با نوشابه قرص خورده :|.... که من نمیدونم کجای این خنده داشت که کل مجلس رسمی به هم خورد که خیلی دلم  میخواست بگم خب چیه چه مرگتونه ... اما چه فایده اونا دست بردار از خنده نبودن و اصرار داشتن که الان منفجر میشم  و همچنان من یازیق:(

+ اما من مشت محکمی به دهنشون زدم و ثابت کردم بیدی نیستم که با این باد ها بلرزم :|
  • asra ツ..

نظرات  (۵)

چرا خندیدند؟!!!... نوشابه که چیزی نیست... من با چایی هم قرص می خورم.
گویم که:
میگفتن که نوشابه گاز داره الان قرص میجوشه منفجر میشی:|
یازیق یعنی چی
یعنی مظلوم ؟ :)
گویم که:
مشق شبته برو پیدا کن :|
O_o
:/
میگم موجود عجیب غریبی هستید:دی خخخخخخخ
خوب وقتی سرتکن درد میکنه به جلساتی که طولانی هست نرید.
گویم که:
نمیشد باید میرفتم :|
عجب؟!
چه آدمهای رسمی و اتوکشیده ای!
خب آب نبوده با نوشابه قرص خورده بنده ی خدا! چیش خنده داره!
عجب؟!

گویم که:
لابد در مغزشون خیال پردازی کردن که ممکن است همین الان بترکم :|
  • زینـب خــآنم
  • : )))
    کلا قرص ُ فقط ُ فقط باید با آب خورد ولاغیـر
    یک بار جسـتی ملخـک ، این تنبلی کار دستت نــده   ; )
    گویم که:
    دیگر این خیلی پاستوریزه شد:|
    من میتوانم این را به ذهن بسپار:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">