دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

درست رو به روی اتاق کارشناسان محترم نشسته بودیم که یدفعه یادم افتاد باید برم یه چیزی بپرسم برای همین گفتم یه لحظه منتظر باش تا من بیام و راهی اتاق کارشناس های محترم شدم و درست رفتم سر وقت کارشناس همیشگی که ایشون هم منو به استادی که درست پشت سر من بود راهنمایی کرد و من روی پنجه های پام چرخیدم و به سمت استاد محترم  سر خوردم و از آنجایی که این استاد محترم  دارای سری کچل می باشد و فقط در محدوده اطراف سر دارای چند عدد مو می باشد و همیشه سَر درس دادن برام سوال پیش میاد که این چند تا تل دلبری رو برای چی نگه داشته؟:|

خلاصه اینش به شما و من مربوط نمیشه بریم سر اصل قضیه که تا من چشمم به استاد محترم افتاد دیدم که درست وسط سر کچلش یه مگسی نشسته و استاد بی خبر:|

مگسه طوری تو چشام زول زده بود که اصلا تکونم نمیخورد از جاش ...من هی میخواستم جلوی خنده ام رو بگیرم اما نمیشد و به دیوار پشت سر استاد نگاه میکردم که شاید بتونم حرفمو بگم باز میدیدم مگسه عین چی زول زده بهم :| ... تا این که  خنده من  منفجر شد و استاد محترم علتش رو پرسید که من هم از بس بچه راست گویی هستم گفتم مگسه رو سرتون زول زده بهم منم معذبم  :|من نمیدونم کجای این حرفم خنده داشت که همه توی اتاق جوری خندیدن که استاد که ضایع  شد که هیچ افراد داخل سالن هم هجوم آوردن به اتاق که ببینن چی شده !!!:| ملت از بس فضولاً :|... حالا بیا و حاضران جمع رو به آرامش دعوت کن و مانع خنده شان شو :(

و در این راستا استاد چپ چپ نگاه کرد و خنده ای کرد( هر چند این خنده اش یه بوهایی میداد) اما گفت تلافیش را میکنم .......... حالا منو مشروط نکنه شانس آوردم .... مگس خر :(

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

رحم درسته... رهم غلطه :)
گویم که:
بزا یه ماه از تصمیمت بگذره آخه :|
کی بود میگفت تو سال جدید اشتباه تایپی نمیگیرم ؟!:|
  • زینـب خــآنم
  • عاخه این چه حرفی بود ک زدی دخترجان ؟؟ : )))))
    هر راست نـشـآید گف عاخه ; )
    اون ی لبخند عاقل اندر سفیه بوده بنظرم : دی
    گویم که:
    خب من چیکا کنم مگسه داشت بر بر نگام میکرد:|
    من بچه راست گوییم بعله: دی
    خنده خوبی نبود ترسناک بود :|
    استاد رحم به اسرننما :دی خخخخخ
    مشروط که سهله اخراجت هم کنه حقته :دی
    خخخخخخخخخخخخ
    ان شاالله که مشکلی پیش نمیاد.

    گویم که:
    به من چه میخواد دست به سرش بکشه ببینه چه خبره وا:|
    نه مشکلی که نمیتونه پیش بیاره برا خودمون یه برو بیایی داریم حرفمون میره :)
    زشته دانشجو رحم رو رهم بنویسه :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    نه خیلیم خوبه من افتخار میکنم به خودم : دی
    واقعا گفت تلافی میکنم :ا

    خوب چه کار به اون مگسه داشتید خوب .
    گویم که:
    اره دیگه استاده خودشم دکترا داره بعدش مگسه نشسته بود رو سرش زورش به من میرسه :|

    خوب یه هلی کوپتری میرفتی براش :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    o_O
    چرا این شکلی O_o
    گویم که:
    تعجب نمودم خو
    o_O مگه من گفتم اسرا نوشته :ا گفتم دخترا .
    گویم که:
    شما؟
    نمی تونم... به غلط املایی گرفتن معتاد شدم :)
    گویم که:
    خودم ترکت میدم اشکال نداره
    خندیددددم :)))))
    گویم که:
    بی چشم و رویی دیگه ...دختر نمیخنده که/:
    پاک شوما :دی
    گویم که:
    باز نشناختمتون:/
    :|
    گویم که:
    اورین دخترم:/
    از خدا میخوام مشروط شی :))))
    مشروط شدی رفت :)))))))
    گویم که:
    اون که مشروط میشه تویی... من یه جوری ماست مالی میکنم میره:دی
    آخی دلم برای استاده سوخت:(
    گویم که:
    قشنگ فکر کن این وسط من شدم مهره سوخته:(
    اسرا فوق العاده بود 
    من که منفجر شدم دمت گرم 
    :))))

    گویم که:
    میگم این موها چیه دم در نگو سبیلاته منفجر شدی:دی
    وای خدا نکشتت دختر:))))
    گویم که:
    وای مگه چی شده مامان کاری کردم من؟:/
    مگس خرررررررررررر :)))))))))))) 
    گویم که:
    خواستی دیدت متفاوت باشه میتونم بگم خر مگس:دی
    منم خوبم :دی
    گویم که:
    تو که باز پیدات شد/:
    چیه خو دوس دارم پیدام شه :/
    گویم که:
    برو سر درس و مشقت اعصاب معصاب ندارم ها/:
    اووووو اوووووو،دس دس دس :)))
    تو اعصاب معصاب نداری تخصیر من نیس که :دی
    من که امروز دختر خوبی بودم صدامم تو وبت در نیومد :دی
    من الان خودم دنبال تیغ مبگردم رگمو بزنم -__- فردا تاریخ -__-

    گویم که:
    همچین با دمپایی نیکتا میزنم تو سرت که .....
    تو میری درس میخونی وگرنه وبو تعطیل میکنم:|
    بیا من رگمو زدم بیا با این بزن : دی
  • عروس دریایی :دی
  • بعدشم من نصف شب درس نمیتونم بخونم ~__~
    گویم که:
    میتونی مخ منو بخوری که :|
    این کار از دستت بر میاد:|
    الآن من برام یه سوال پیش اومد... مگسِ خر همون خرمگس نیست؟
    گویم که:
    نگذار در جهل علم بمانی سوال هایت را بپرس: دی
    من در نهایت تواضع به خر فحش دادم و گفتم خر دیگه :|
    خر مگش یه چی دیگه است :|

    طفلکی استاده چی میکشه از دست شما:دی خخخخخخخ
    بالاخره استاده رحم بنمودن یا نه؟
    گویم که:
    هنو معلوم نی:(
    انفاقا دمپایی نیکتا نرمه باحاله :دی بزن بزن :)))
    من میرم درس میخونم این حرفا چیه میرنی -__-
    رگتو زدی؟!  :| دیروز بیمارستان بودی بعدازظهر؟! :| زنده موندی؟! :| 
    اه بخشکه شانس :|
    هووووو هووووو من در رفتم :دی
    گویم که:
    اره بیمارستان بودن:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">