دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ من برم سرمو با چاقو ببرم :(
_ قبلش آبم بخور:|


+ + منو خوشبختی محاله میدونم:|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

چی شده خوشبخت شدی ؟
گویم که:
:|
تو با این وضعیت میخوای قبولم بشی؟
به یه نفر گفتم میرم سرمو ببرم گفت آبم بخور :|
بخور آب  خوبه قبل ذبح :))))
گویم که:
:|
  • زینـب خــآنم
  • خب میخاسته حلال باشی !
    گویم که:
    :|||||||||||||

    خودت میتونی سرت خودت رو ببری یا به قصاب محلمون بگم :|
    گویم که:
    بزار اول تو رو ذبح کنم شاید عصبانیتم فرو کش کرد دیگه به کشتن خودم نیازی نشد :|

    آخه من قصابه محلم :دی
    گویم که:
    نه دیگه قصاب دیگه داره محله اونم منم چون تو رو میکشم:|
    :|
    قصاب زن خخخخخ
    گویم که:
    مردن مردنه زن و مرد نداره دبه نکن تصمیم گرفته شده پس گرفته نمیشه:|
    حتما سبیل دارید خخخ
    گویم که:
    اگه برا کشتنت کمکی میکنه:{
    بی سبیل خوبه آدم نترسه ازتون :|
    گویم که:
    :|
    حالا سیبیل که نداری ؟؟؟
    گویم که:
    :|
    خخخخخخ او وقت موجودات هم از دستت یه نفس راحت می کشن:دی

    گویم که:
    :|
    :)))))همیشه و همه جا اسلامی باشید! 
    گویم که:
    یعنی من کشته و مرده این جملت شدم :))))
    تقصیر شماست که میری به یه نفر همچین حرف تلخی رو میزنی 
    طرف هم میخواد مزه بیاد تلخیش بره :))))
    گویم که:
    مزش کلا تلخیش رو برد دیگه :|
    نوشابه بخور خوشمزه تره:|
    گویم که:
    من دوغ دوس دارم تک خور:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بنده خدا تقصیر نداشته.
    حکم فقهیش رو نمیدونسته! وگرنه گوشت انسان حرومه.
    حتی اگه قبل سر بریدن آب بخوری.
    گویم که:
    بنده خدا اینا رو بهتر از ما میدونه فقط یکم دست به حرص دادنش ملسه:|
    فک کن شما با یکی دعواتون شه بعدش اونم در حالت عصبانی بزاره بره بعدش شما صداش کنین بگین بی زحمت این درم ببند:|
    این همون چشم بود!!!!!!!!
    چه پیشرفتی کرده اگر همونه!؟
    :)))))
    گویم که:
    شما اون پستو یادتون مونده ها:)))
    همون چشمه فقط یکم پیشرفتش چشمگیر بوده:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • موضوع چیه؟ o_O 
    گویم که:
    هیچی شما بخواب:|
    :)
    :))
    :)))
    :))))
    :)))))
    :))))))
    :)))))
    :))))
    :)))
    :))
    :)
    گویم که:
    :|
    اینم یه ابتکاره دیگه :|
    خب راس گفته!! 
    یعنی بدون آب میخواستی سر خودتو ببری؟؟!! 
    گویم که:
    همین تو مونده بودی ها :|
    نه قبلش یه دلسترو یه بستی و یه پفکم میخواستم بخورم:|
    پس حلاله حلال بودی :))))) 
    گویم که:
    میگم فرزاد حسنی بیاد برات ها :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">