دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

" گلم "

که صدایت میکنم

شمعدانی

چه اخمی میکند !

مانده ام " جانم " را

چقدر آهسته بگویمت

که هم تو بشنوی

و هم آب از دل هیچ گنجشکی

تکان نخورد...!


# حمید جدیدی
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

شعر زیبا..

احسنت به سلیقه ی انتخاب عکس! نمیشه گف چققققدر حس خوب تزریق شد به خونم ^ـ^
گویم که:
حالا نکنه زیاد تزریق شده باشه معتاد بشین و بعد کارتون خواب و بعد تو جوب پیداتون کنیم:|
fantastic 
گویم که:
Comments Ltfth
ایشششش همش پز بده تو :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • تو دلت بگو دل باید به دل راه داشته باشه
    گویم که:
    خب بعضی وقتا هم باید کلمات شنیده بشن خانوم دکتر:)
  • یا فاطمة الزهراء
  • بله ولی من طبق تجربه شخصی ای که امشب توی یه پست میگم ارتباط بی کلام با نگاه و دل و عمل رو دوست دارم
    گویم که:
    حالا نمیشه قبلش به من آمادگی بدی تا شبم پستتو بزاری؟:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • " کفاشیان " 

    که صدایت میکنم 

    فردوسی پور 

    چه اخمی میکند !

    مانده ام " تاج " را

    چقدر آهسته بگویمت 

    که هم تو بشنوی

    و هم آب از دل هیچ توپ فوتبالی 

    تکان نخورد...!

    گویم که:
    ایششش فوتبال خره آقا خر من اصلا هیچ وقت علاقه ای به فوتبال نداشتم و ندارم :|
    اصلا دوست داشتنی نیست :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خب چون دوست نداشتین شعر رو این شکلی جعل کردم دیگه!
    یعنی معلوم نبود؟
    خخخخ
    گویم که:
    من هیچ چی رو به خودم نمیگیرم :)))
    فهمیدم برا تلافی کردن گفتین منم گفتم حرف دلمو بگم از فوتبال... تریبون آزاده یه گل بزنم :|
    جعل کردن کار بسیار بدی عست:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه ما آقاگلیم!
    جعل کردن برای ما نه تتها کار بدی نیست! یلکه از وظایفمون به شمار  میآد!

    گویم که:
    حالا میخواین مدال افتخارم بدیم :|
    خب پس شما هی عکسای قشنگ قشنگ بذارید موادخون ما برسه :)) 
    گویم که:
    من نمیتوانم معتاد تحویل جامعه بدهم:/
    O_o

    آقا این عاشق شده جملات عاشقانش رو در پس این شعرها قایم
    میکنه که شیرینی نده بعله بریزید سرش شیرینی بگیرید:دی خخخخخخ
    گویم که:
    O_O
    عالی و قشنگ .
    گویم که:
    :)
    اخی چقدر قشنگ بود :)))
    گویم که:
    :|
    شما پستهای پر احساس و عاطفه ای :) 

    نظرم داره در مورد شما عوض میشه:)))


    گندم بانو احتمالا (توی اون پست آبو)خیلی زیاده روی کردن در مورد آزاررسانی شما!!!
    یه برخوردی باهاش بکنید بنظرم :)


    گویم که:
    من که همون موقع سریعا تکذیب نمودم که :|
    گندمی ازم سمنو خواست منم ندادم این کاراو انجام داد :|
    برم صورتش اسید بپاشم و موهاشو بکشم :|
    خیلی قشنگه خیلی:-)
    گویم که:
    نه بابا:|
    بح بح ^_^
    گویم که:
    بح بح منظور شعله زرده دیگه؟:|

    ووواوو .. پر از احساس..

    گویم که:
    :)))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه ما برای رضای خلق کار میکنیم.
    مدال نمیخوایم:)

    گویم که:
    تعارف میکنین ؟ حالا مام یدونه از این مدال زیزی گولو ها میدادیم یادگاری دیگه ... ما همچین ملت قدر شناسی هستیم: دی
    قشنگ بود
    گویم که:
    :)
    وااای تو چرا تازگیا اینقدر به افتخار من پست میذاری؟!!! ^___^
    گویم که:
    الان دقیقا کجای این پست به تو مربوط میشه؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">