دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل



از صبح نشسته ام سر این دوتا کتاب هنوز به جایی نرسیده و مغزم در حدی خسته شده که حتی معنی تک تک کلمات و ربطشان به جمله های قبل و بعد رو نمیدونه:|... اصلا دیگه میگه اقا من دیگه نمیفهمم ولم کن اصن من نفهم دست از سرم بردار ... و دلم میخواد این کتاب رو بردارم به هزار تیکه تقسیمش کنم اما چه کنم که نمیشه چون به هزار زحمت به دستشان آورده ام :(... حوصله هم که قوربونش یرم دیگه سَر که چه عرض کنم ته کشیده هر چی میگم جان مادرت بس کن اینقده ته کشیدی که  فیتیله ات خاموش میشود و من هم نای بلند شدن و رفتن و کبریت آوردن روندارم که میگه جان بچه هایم از تو آبی گرم نمیشه خودم فندک دارم :|


+ وقت امتحانا تلوزیون برنامه هاش جذاب میشه شما ها هم هی آپ کنین دستتون درد نکنه :|


  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

من که هی  به خودم میگم از اول خرداد :/ 

خسته نباشی پهلوان :))
گویم که:
ها نمیشه از اول خرداد که دیگه خرداد امتحاناس:|
سلامت باشی ای مرید:|
کتاب دوست به این خوبی میگی تنهام؟استکان چای و شبرینی هم که بغل دستت :دی
گویم که:
هر کتابی که دوست خوبی نیست که :|

ارشد میخونید من فکر میکردم کارشناسی میخونید .
گویم که:
:|||||
من امروز امتحان داشتم اصلا یه کلمه هم نخونده بودم تقلبی مردم نمره قبولی گرفتم :دی
گویم که:
متقلب:|
مشروط نشدی؟:|
تقلب کار بسیار بسیار بدی است
رمز به ما تعلق میگیرد آیا؟
گویم که:
no: دی
منم تنها،موندم میان موج درسا:-(
گویم که:
فقط مواظب باش غرق نشی :|
چرا این شکلی:| O_o
گویم که:
واسه متفاوت بودن : دی
مال ما اولیش ۱۸همه! ۱۸ روز بسشه دیگه بابا :))
گویم که:
انیشتین راز موفقیت پلیز:|
منم مانده ام تنها میان موج درسها:-( 
گویم که:
وا خوب شد گفتم ها همه رو سیل گرفته که :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بعد به من میگن چرا شعر جعل میکنی!
    بفرما!
    .
    اتفاقا فکر خوبیه که .
    هزار قسمتش کن بعد هر قسسمت رو جدا بخون تا بفهمی
    گویم که:
    نکه جواب چراییش را هم گرفتیم :|فقط بع بع کردید :)))
    فقط نمیدونم هزار قسمت خوبه یا بیشتر نصفش کنم مسئله این است :|
    فرش عالیه
    از این فرش های لاکی قدیمی خیلی خوشم می یاد
    :) 
    ان شاء الله همه چیز واستون خوب پیش بره 



    گویم که:
    ممنون
    ولی لاکی چیه؟ این طرح ها یه اسمی دارن که دیگه من نمیگم چون یه چیزایی لو میره: دی
    هنوزم این طرح ها بافته میشن و البته صادر :)
    انشالله :)
    من که قصدم از پستای امروز مشروط شدنت نبود جون تو :))
    امتحانام تموم شد ه :)
    البت میانترما :/
    گویم که:
    اره جون عمه ارسطو میدونم:|
    ها چه زود ؟!:|
    هیشکی واس من پست رمز دار نمیذار :/
    گویم که:
    هانیه ات کو پ هی پز هانیه رو میدی :|
    روزی سه تا پست می زارم
    گویم که:
    اصلا در یه وضعی فعالی که نگو :|
    آپ نصفه شبی دیشب من مال تو :)
    بیست میشی من به استعدادت ایمان دارم دوست جان 
    گویم که:
    ممنون:)
    هر چی خدا بخواد:)
    ویژگی های تحقیق توصیفی مهمه هاااا با دقت بخون :)))
    چقد زشت که من رمز ندارم :|
    گویم که:
    یعنی همون دمپایی پاره تو روحت:/
    تاره افتاده تو چطو این کلمه رو پیدا کردی:/
    اع رویا :))
    تو چرا نظرای منو تایید نمیکنی دفعه ی دیگه همه نظراتو میخورم والا.....
    گویم که:
    ها چیه؟ رویا ندیده ای؟
    تو نظرات منو بخور ببن قلاب میندازم از گلوت بکشم بیرون یا نه والا...
    تا کی امتحان دارید بگید من دیگه مطلب نمیذارم :)
    گویم که:
    من تا نصفه های خرداد امتحان دارم حالا شما پست بزارین یه وبلاگ نویس پست نزاره که نمیشه:)
  • زینـب خــآنم
  • موقع امتحانا آدم برنامه های زیبای تلویزیون ُ تازه کشف میکنه !
    بعد از امتحانا هم از ذوق تموم شدن امتحانا یادش میره این برنامه های جذاااب !!
    گویم که:
    اصن نمیدونم این امتحانا چی دارن که همه چی رو جذاب میکنن:|
    من فکر می کردم به این فرش ها می گن لاکی 
    ببخشید :(

    گویم که:
    خب قرار نیست که همه اسم همه طرح های فرش رو بدونن
    لاکی نیست اما شبیهه اسمش فک کنم شما قاطی کردین:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">