دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

_ قهرم مثلا باهات:|

+ بابا ول کن... دلت میاد؟!.. من به این خوبی.. من بودم دلم نمیومد :|

_ :\\\\\\\\\


* رو هم رو های قدیم ... یکم تواضع :|

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

خخخخخخخخخخخ
گویم که:
چچچچ
:-)
گویم که:
:/
:-D 
گویم که:
:/
راست میگه دیگه کوتاه بیایید حالا شما:)

این رو نیست که یه جور متن کشیه :))
گویم که:
یعنی الان برم کوتاه بیام؟:|
این چقدر شبیه منه :||
گویم که:
کی شبیهته ؟
:))
راست میگه خب :دی
گویم که:
جدی؟:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بفرما
    خخخ
    گویم که:
    شما بفرما فعلا با سهراب قایقتون رو تموم کنین که بندازینش تو آب :|
    قرار بود من روزی سه تا پست بزارما:|
    گویم که:
    از بس فعالی ننه:|
    دلت میاد؟!  :))
    گویم که:
    یعنی میگی نیاد؟ خسته میشه؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">