دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خوبی؟
خوبی؟ از آن سوال های مبهم است.
یعنی از آن  سوال هایی که خیلی مهم است چه کسی آن را بپرسد.
مثلا زیور خانوم، زنِ حسن آقای بقال، وقتی از آدم می پرسد خوبی؟ برایش مهم نیست تو خوبی یا نه. فقط می خواهد چند لحظه تو را معطل کند که حسابی وراندازت کند تا فردا شب که با صغری خانوم مشغول چانه زنی ست، حرفی داشته باشد برای گفتن که: 
دختر فلانی را دیدم امروز. ماشالله چه بزرگ شده. شوهر نکرده؟
یا مثلا همکلاسیت وقتی می گوید خوبی؟ کاری به خوب بودن یا نبودنت ندارد. فقط می خواهد قبل از اینکه توی رویت در بیاید که فلان جزوه را بده، حرفی زده باشد.
آدم‌هایی هم هستن که سال به دوازده ماه، خبری ازشان نمی شود. اما یک شب بی هوا می بینی پیام دادند: سلام، خوبی؟
اینجور وقت ها بهتر است فقط بگویید ممنون.  چون این ها هم، اصل حالتان برایشان مهم نیست.  پیام بعدی شان حاکی از "یه زحمتی برات داشتم" است را که ببینید، منظورم را متوجه می شوید.
میان این همه "خوبی؟" که هرروز از کلی آدم می شنوید اما، بعضی‌هایشان رنگ دیگری دارند.
همان‌هایی که اگر در جوابشان بگویید: "ممنون"، بر می دارند می گویند: ممنون که جواب "خوبی؟" نیست.
همان‌هایی که وقتی شروع به حرف زدن می کنند، بین " سلام، خوبی؟" با جمله بعدی شان، کلی فاصله می‌افتد.
فاصله ای که پر شده از حرف های تو که: نه خوب نیستم.  که نمی دانم چه مرگم است، که حالم گرفته ست، که حواست به من هست؟، که باور کن دلم دارد می ترکد.
و بعد چشم باز می کنی و می بینی ساعت ها گذشته،  تو همه خوب نبودن هایت را به او گفتی و او حالا، دوباره می پرسد: خوبی؟ و تو این بار، با خیال راحت میگویی: خوبم ...
این آدم ها
این آدم ها... اگر از این آدم ها دور و برتان هست، یادتان باشد که خودشان مدت هاست منتظر شنیدن یک "خوبی؟" واقعی هستند.
.
راضیه جلیلی

+متنش قشنگ بود -___-
راضی جون دستت طلا :))
  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

:))))))))))))))))
واااااای :)))))
گویم که:
چیه؟
خب خوشم اومده از متنش
  • دچــ ــــار
  • خوب بود
    استفاده کردیم :)
    گویم که:
    ممنون:)
    بخاطر راضی جون دستت طلا :))))))
    گویم که:
    خب کل متنتو کپی کردم میخواستی ننویسی... به من مربوط نیس:|
    اشکال نداره شاد شدم من :))))

    گویم که:
    تو کلا شادی با این شادی سکته نزنی خوبه:|

    فک کن موقع خندیدن یهو ایست قلبی کنم بمیرم :))))
    ی مرگ متفاوت اصن :)))
    گویم که:
    همچینم متفاوت نیست ها ... از این موارد داشتیم دنبال یه متفاوت دیگه باش:|
    در ضمن درساتو قشنگ گند میزنی دیگه؟
    گفتی یه ساعت بعد رو سایته .... نتیجه؟:|
    واقعا خوب نوشته بود ، آدرس وبلاگ ندارن؟
    گویم که:
    عه تو که یه مدت نبودی ... فک کردم بی خدافظی رفتی یه چند تا نقل و نبات گذاشتم تو دامنت:(
    نه وب نداره اما به وب من مسلط تر از خودمه ... میدونه کی میره کی میاد... اسیر شدیم به خدا:|
    ها میگم بهت -___-
    گویم که:
    :|
    خوبی؟:) رمز پست بالا رو نمی دی به ما:D
    گویم که:
    والا رمز پست بالا رو بدم بهت ها از اونجا سالم بر نمیگردی که هیچ ... صاحب اون پستم موهاتو یکی یکی میکنه :|
    تازه نیت کرده بودم بیام وبت ها تو پیش دستی کردی:)
    شرمنده ها.. داشتم جواب کامنت ها رو میخوندم. رسیدم به این جواب کامنت بیست و دو: "مصلت" هر چی فک کردم نفهمیدم چیه. تا فهمیدم منظورت مسلط هست. دوس ندارم مثه ملا نقطه ای گیر بدم ولی خوب گفتم بگم بهتره.
    گویم که:
    عه این که شرمندگی نداره همسایه... من از این سوتیا زیاد میدم اینم روش :)
    شنیده بودم قبلا :)))
    گویم که:
    شنیدن کی بود مانند دیدن:|
    ممنونم از لطفتون.
    قابل شما رو نداشت متن:)
    شما منو می شناسید؟
    گویم که:
    خواهش میکنم و اینا
    راضیه جلیلی اسم نویسنده بود دیگه شما رو نمیدونم:|
    خود من اینو نوشتم خب:))
    واسه همین پرسیدم منو می شناسید یا نه.
    تو کامنت ها اینطوری حس کردم که انگار منو می شناسید.
    گویم که:
    ها که این طور نه نمیشناسمت شما؟:|
    اینو خوشمان آمد نوشتیم بعد گفتیم اسم نویسنده رو ننویسیم ظلمه حالا تشکر نمیخواد:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">