دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

فک کنم فردا روز قیامت به پشه بگن برو از اینایی که نیش زدی حلالیت بخواه بیاد و ما بگیم نه باز نیش بزنه تا این که ما بگیم باشه :|


+ از همین جا از پشه تشکر میکنم که سهم بسزایی در قبولی من در امتحانا داشتن:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    :/
    مگز که بد تره :))
    گویم که:
    درسا تموم شد س شد ز 
    وای وای وای
    بدتر از پشه کک ها هستن..پدر آدم رو درمیارن :|
    گویم که:
    والا کک نداریم:|
    میخوای تبادل کنیم پشه در مقابل کک :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)) 
    گویم که:
    نخند:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • الان جا داره بگین خدایا  مارو به خاطر همه پشه هایی که شتیم ببخش:دی

    گویم که:
    من پشیمون نیستم :|
    با تشکر از پشه ها :|
    من حلالشون نمیکنم :|
    عروس دریاییا :|
    وز وز وز وز :|
    گویم که:
    پشه پیش تو میگه میو:|
    مگس که نمیگن میگن مگز :دی اما اگه اونطوری بود کع علان ما عدبیاط مون پر میکشید :))
    گویم که:
    میگم میلچه :)))
    اصلا عدبیاتتون پر نکشیده میدونم:|
    چه نقشی داشت دقیقا؟
    نصف شبی درگیری فکری درست می کنی دوست جان؟! :]
    گویم که:
    نقششون این بوده که وقتی از سه نصف شب درس میخوندم میخواس خوابم ببره نیش میزدن یام وز وز میکردن :|
  • آناهــیــ ـــتا
  • ینی دقیقا چیکار میکرده؟
    شبا درس رو میخونده فرداش تقلب میرسونده؟ :))
    گویم که:
    نه من میخوابیدم اون میرف سر جلسه امتحان:|
  • جوجو کوچولو
  • مگز
    مگز
    مگز
    پشه
    مگز
    مگز
    مگز
    پشه
    گویم که:
    دوستاتن؟:)))
  • دچــ ــــار
  • بیدارتون میکرد؟ :)
    گویم که:
    ارجا داده میشوید به جواب کامنت فاطمه :|

    چطوری تو؟ ^__^

    گویم که:
    من خوبم تو خوبی؟:)
    :))
    گویم که:
    :))
    بین خودمون باشه ی وختاییم هاپ هاپ میکنه :|
    گویم که:
    قد قدم میکنه؟:|
  • شِـــ‌یدا ..
  • پستِِ لوزینگ مای ریلیجن؟
    به خداع من اگه میدونستم پست حذف میشه، اصن کامنت نمینگاشتم
    خلاصه که خودت ببخش و بیامرز
    گویم که:
    : دی

    مام خوبیم شکر :)

    گویم که:
    خداروشکر:)
    بعد دقیقا نقشش رو چطور ایفا کرد این پشه !
    گویم که:
    در کامنت فاطمه گفته شد تشریف ببرید کامنت فاطمه: دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">