دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

گاهی وقتی اینقده غر میزنم که خدا برا این که دیگه غر نزنم یه راه هایی جلو پام میزاره که فقط میتونم بگم دمت گرم نوکرتم :|


+ فک کنم خدام بعضی وقتا از دست غر زدنام میگه یازیق من :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

:))))))
همچنین همیشه فک میکنم خدا واسه این که دهن منو ببنده سریع حرفامو گوش میکنه از بس غر میزنم :دی
گویم که:
یه چی تو این مایه ها : دی
:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • گاهی وقتا خداهم این شکلی میشه! :|

    گویم که:
    لابد از دست من :|
    اگه تو‌ غر میزنی من چیم پس :|

    گویم که:
    تو نعره میزنی:|
    الان مثلا داری درس میخونی دیگه؟:|
  • زینـب خــآنم
  • یازیق ینی چی ؟×
    گویم که:
    یازیق دیگه :|
    قانع شدی؟:|
    الان زنگ تفریحه :|
    خدا هندزفری گذاشته تو گوشش از دست من :|
    گویم که:
    چقد زنگ تفریح داری فک کنم همش زنگ تفریحه یه خورده درس :|

  • ناشناس ناشناسیان
  • غر غرو :/
    گویم که:
    :|
  • ناشناس ناشناسیان
  • خخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچ
    :|

    گویم که:
    :|
    غر غرو
    گویم که:
    :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)

    خدا قوت
    گویم که:
    واقعا جای خدا قوت داره :))
    من که اصلاً غر نمیزنم ... درجریانی دیگ ^_^
    گویم که:
    اره چون بق بقویی نوکت نمیزاره غر بزنی :|
    بعدشم در غر زدن لذتی است که در هیچ چیز دیگر نیس:|
    عه اگ به نوک درازیه که من خیلی بهترتر بلدم غر بزنم ... :|
    ولی من خیلی فهمیدم ..غر نمیزنم بعله ^_^
    گویم که:
    من نفهمیدم؟ دستت در د نکنه
    من کی گفتم تو نفهمیدی :|
    چرا حرف میذاری تو دهن آدم :|
    گویم که:
    باشه:|
    یازیق :|
    گویم که:
    نمیدونی معنیشو حالا ها برا من یازیق میکنه:|
  • آبان دخت ...
  • ای بابا! دختر مگه باس غرغرو باشه؟؟؟؟ اونم تو این بی شوهری :دیییی
    گویم که:
    وااااااااا:|
    من غرمم میزنم کچلم میکنم :|
  • بای پولار
  • دقیقا !!! :)
    گویم که:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">