دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

افراد زیادی هستن که پرورش گل رو دوس دارن و منم تا جایی که یادم میاد همیشه گل کاکتوس رو دوس داشتم از بین این گلا بعضیا نیاز به مراقبت زیاد دارن اما بعضی از گلا به قول معروف میتونن تا یه مدتی بدون مراقبت گِلیم خودشونو از آب بیرون بکشن و همیشه فک میکنی که چقدر این گل رو دوس داری ...و چقدر خوبه که وقتایی هم که حواست بهش نیس باز سر سبز و سر زنده اس تا وقتی که میری چشمت بهش میفته یه لبخند گشاد رو لبت بیاد بگی ای جانم چه خوب که هنوز سر زنده ای ببخش که چند روزه نتونستم بهت برسم .... و تو با این فکر تو ذهنت که این گل میتونه دوام بیاره حتی وقتایی که حواسم بهش نیس ... حتی وقتایی که یادم میره بهش آب بدم ... اما یه روز میای میبنی که فقط ظاهرشو حفظ کرده ریشش خشک شده و تو این مدت دلت به ظاهرش خشک بوده غافل از اینکه این گل مدت هاست که خشک شده ... مدت هاست که فقط ادای گلای سر زنده رو بازی میکنه... مدت هاست که تو حواست بهش نبوده و نفهمیدی که کی خشک شده ... درست مثل دوست داشتنی های زندگیمون که همیشه فک میکنیم هستن و پشتمون بهشون گرمه ... دوست داشتنی هایی که همیشه فکر میکنیم باید خوب باشن و خوب هستن و یه "خوبی؟!" رو هم ازشون دریغ میکنیم ... لطفا مراقب گلای دوست داشتنی زندگیمون باشیم شاید تو یه جایی از این زندگی خسته شدن و نیاز به یه توجه دارن تا باشن  :)

  • asra ツ..

نظرات  (۵۷)

  • بای پولار
  • آره، هیچ کس وظیفه‌ش نیست که خوب باشه. باید قدر دونست و مواظبت کرد...
    گویم که:
    بله:|
    عه!
    از این روحیات هم داشتی وماخبر نداشتیم:دی
    گویم که:
    ماروحیمون اروجیناله :|
    عاااااالی بود.
    چرا از اینجور پستا کم مینویسید؟
    گویم که:
    دیگه دیگه :|
  • چنگیز سیبیل
  • خوبی ؟ :)
    گویم که:
    خوبم تو خوبی؟
    اسرا عاشق شدی ؟
    با من صادق باش  
    منو رویا حلش میکنیم 😁😁
    گویم که:
    عاشق؟
    اسرا؟
    حالا چطوری میخوایین حل کنین؟:|
    دلم گرفت
    :(
    الهی گل های زندگیمون عمرشون مثل گل نباشه
    گویم که:
    الهی آمین:)
    کو نظر من ؟
    گویم که:
    نظری تایید نکردم تازه تایید کردم
    من ریشم داره خشک میشه،یکی منو دریابه :|
    یکی ی آبی دونی چیزی بده بهم :|
    ی حالمو بپرسه :|
    گویم که:
    تو بگو ریشت با چی خشک میشه من همون کارو بکنم:|
  • آبان دخت ...
  • :)
    گویم که:
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • مادر من هم خیلی گل هارو دوست داره بخصوص آقاگل رو! :دی

    گویم که:
    برم بنزین بیارم بریزم پا گله:دی
    :|
  • جوجو کوچولو
  • وقتی ریشه کاکتوسا خشک میشن من دلم میخواد بشینم براشون عزاداری کنم :(
    گویم که:
    عخعی جوجو :|
    باهام حرف نزنی میخشکم :|
    گذام نخورم میخشکم :|
    گویم که:
    بس حله:|
  • فاطمه مهربون
  • من هم عاشق گل هام 
    :)
    گویم که:
    چه خوب:)
  • چنگیز سیبیل
  • نمیگم :/
    گویم که:
    نگو:|
  • چنگیز سیبیل
  • تو بگو شدی یا نه 
    ما بلدیم حلش کنیم  :|
    گویم که:
    شما اول راه حلو بگو:|
    هانی خفتش کن :|
    گویم که:
    هانی و کوفت:|
    رولی بگم خوبه الان؟ -_-

    گویم که:
    نی دونم:|
    هانیه بیا دیگه من بستمش :|
    گویم که:
    هانیه رو هاپو خورده:|
    به مولا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای وای بر من 
    نکنه چنگیز رویاهامه
    :دی
    گویم که:
    والا رویاهاشونمیدونم چنگیز سیبیل میگیم ما:|
    تو باش برم هانیه رو صدا کنم :|
    گویم که:
    من هستم برو بزرگترتو صدا کن :|
    منو از چی میترسونی :|
  • چنگیز سیبیل
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    من اومد 
    بگین جرمش چیه 😄
    گویم که:
    با عرض سلام و خسته باشید :|
    خو میگی چیکار کنیم:|
    به تو چهاز خودش بپرس:|
    ی جور خبرش کردم فک کرد چی شده :دی
    گویم که:
    بی عدب بی عفت پر تکرار:|
    چاخان بخ بخ -_-
    در رفت -_-
    گویم که:
    چاخان بی عفت :|
  • چنگیز سیبیل
  • من چنگیز رویا های کیه ام ؟؟؟
    در سر تا سر دنیا دلداده دارم😂😂😂
    حالا از قضیه من بگذریم مال من که تکراریه 
    تو مال خودتو تعریف کن به ما اعتماد کن 😆
    گویم که:
    حالا برو که عشقت پیدا شده:|
    هانیه اسرا مشکوک میزنه بیا ببندیمش به تخت :|
    اصن پستای اخیرشو دریاب :|
    گویم که:
    پستای اخیرم چشه؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • به من چه ؟!؟! 
    من مسئول امنیت فضای مجازیم :|
    گویم که:
    یکی میخواد مواظب امنیت تو باشه :|
    فازش سنگینه :|
    رو مود خل و چلی نیس :|
    گویم که:
    گفتم برات سبک کنن:|
    غذا سنگین میخوری این میشه:|
    بعدشم چنگیزت پست پایینه:|
  • چنگیز سیبیل
  • اره من الان چند بار جلو خودمو گرفتم که نپرسم
    ولی سر این پست دیگه نشد
    مجرم ردیف اول اسرا نیلمان شما عاشق شدین ؟
    شخص مذکور کیست ؟
    مگه شما از اینکه در لیست سیاه چنگیز سیبیل هستین خبر ندارین ؟
    هر گونه رابطه باید با اذن شخص شخیص چنگیز باشد 
    و به نظر شما سر پیچی کردین 
    باید حکمتو بنویسم 😁😁
    گویم که:
    حکمو بنویس ببینم چیه؟:|
    شخص مذکور رفته گل بچینه:)))
  • چنگیز سیبیل
  • اون که اولین عاشق من نیس 
    کلی عاشق دارم 
    حالا نمیگم ریا نشه 😁😁
    گویم که:
    اره جون عمه مامان رویا : دی
    پست پایین که قفله :|
    منم کلیدشو ندارم :|
    گویم که:
    منظورم همین پسته:|
    پررو کلید اونجا به تو تعلق نمیگیره:|
  • چنگیز سیبیل
  • چنگیز کجا پست پایینه ؟
    چنگیز همینجاست :))
    گویم که:
    هوم؟
    خوبی؟:|
    خودت سوتی دادی هانیه و چنگیز همین جان :|
    پروعم نیستم :|
    گویم که:
    مگه تو فردا امتحان نداری که اینجا زبون درازی میکنی هان؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • هعی وای من 😲
    رویا شنیدی 😨😨
    تو هم شنیدی این مجرم به چه چیزی اعتراف نمود 😨
    وای بر ما 
    طرف رفته گل بچیه😱😱
    گویم که:
    میگم این رویا چطور تو رو پیدا کرد آورد هوم؟:|
    تو که کلا نیستی این چطو پیدات کرد؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • نه بعد شنیدن خبر عاشق شدنت دیگه خوب نمیشم😒😒
    گویم که:
    حالا میگم رویا خوبت کنه :)))
    هانیه میبینی؟ 
    اسرام پرید -_-
    هعی هعی هعی
    همه چیو از ما مخفی میکنه :|
    گویم که:
    هانیه نمیبینه تو معده تو هستش:|
    من آلزایمر گرفتم:|
    رویام شبیه مهدکودک هی شما حالتون بد شه هی رویا خل و چل بازی در بیاره :|
    مهدکودک تعطیله اصن :| 
    گویم که:
    دلقک بهتر نیس ؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • من نیستم ؟!؟!
    تو سرت شلوغ شده٬ عاشق پیدا کردی با اون وقت میگذرونی😐
    ما بیکار بی عار نشستیم همین تو 😒
    گویم که:
    این سرت شلوغه رو اعتراف میکنم :(
    همین من چی؟!:))
    من فردا امتحان دارم ولی میتونم بلبل زبونی ام کنم :دی
    گویم که:
    فردام میگم بلبل زبونی یا نه:|
    همون دلقک حالا :|
    ی هفته هماهنگ کنین با هم حالتون خوب باشه میخوام افسرده شم :| گفته باشم -_-
    گویم که:
    خودت میدونی رو من نمیشه حساب کرد:|

  • چنگیز سیبیل
  • حالا اسمش چیه ؟
    نمیخوای بگی بیاد دس بوسی ؟
    شاید من اجازه ندادم بعد الکی به هم وابسته میشینا 
    بیا همین الان همه چیزو به ما بگو :/
    گویم که:
    یه چی بدتر از رویایی ها :|
    بابا کی کیه؟گیج شدم
    من خودمم و خودممو خودم تو خودت برو هانیه تو بچسب نپره: دی
    هانیه اصن ما رو فراموش کرده اسرا -_-
    گویم که:
    بیا گم شو سر درست بابا:|
    اه همیشه همینین شما :|
    مثه آدم ی هفته حالتون خوب نیس همش نوسان داره :|
    گویم که:
    مثل نوار قلب میمونه گاهی در اوج گاهی هم ...:|
  • چنگیز سیبیل
  • میخوام دومادو ببینم😁😁
    ور دار بیار نگران عشاق من نباش هیچکدومشون نمیپرن 
    فقط روز به روز افزوده میشن 😂
    گویم که:
    میترسم همینیم که پا سوزته بسوزنتت:)))
    آخرشم من باید فحش بخورم :|
    هانیه بیا -_-
    گویم که:
    هانیه اومده دیگه کجا بیاد خب ؟میخوای بیاد شب پیشت بمونه؟:/
  • چنگیز سیبیل
  • ای باع باع تو بیخیال قضایای من شو 

    تو قضیه این پستای اخیر تو بگو :/
    گویم که:
    نه جون سبیلات این پست اخری مشکوکه؟:/
    آره دیگه پست آخرت میگه جوون میخواد زنده گی تشکیل بده پول میخواد :|
    زیادی مرتبطه :|
    گویم که:
    یعنی تعبیراتون تو حلقتون:/
  • چنگیز سیبیل
  • اره باع با ع
    همه پستات مشکوکه 
    این اخری هم که دیگه کاکتوس استعاره از تو هست 😂😂😂
    اونی هم که بهت رسیدگی نمیکنه اون پسره ی بی لیاقته😀😁
    اوخی ریشه هاشو ببین  ٬ میبینی رویا ؟😂😁😂
    گویم که:
    میگم تعبیر رویام تو حلقت :/
    منظورم پدر مادر بود :/
    چرا اینقده باهوش... مثبت اندیشین شوماها:/
    هانیه دیگه نمیتونه در بره اسرا -_-
    چنگیز سوخت 😱
    گویم که:
    چنگیز سوختگیش صده:/
    هانی عالییییی بود 😂😂😂😂
    گویم که:
    کوفت 
    برو چراغا رو خاموش کن بریم:/
  • چنگیز سیبیل
  • چاخان :|

    رویا این ریشه سمت چپیه رو میبینی ؟
    اینجا یکم کود بریز 😁😁
    گویم که:
    خودتونین:/
    زیاد بریز بسوزه:دی
    خاموش کردم -_-
    هانیه شبت بخیر :)
    گویم که:
    روشنین که:/
  • چنگیز سیبیل
  • چنگیز از عشق هانیه سال هاست میسوزه ولی یاد گرفته چجور بسوزه که سر پا بمونه 
    نگران من نباش 😀😀
    گویم که:
    میترسم الان روح باشیا:/
    از ما گفتن
    رویا برا فردا وب هانی رو اماده کن بریم خدمت برسیم:/
  • چنگیز سیبیل
  • قابل نداشت😆😆
    من همیشه نمره ادبیاتم ۲۰ بود واس همین اینقد عمیق این پستو درک کردم😂😂
    گویم که:
    اصلا هلاک ادبیاتت شدیم:))))
     تو بخواب مام میخوابیم -_-
    گویم که:
    باید خوابتونو ببینم بعد:/
    اسی من آمادم فردا بریم :دی
    گویم که:
    اسیو .....::/
  • چنگیز سیبیل
  • یا خدا مهمون😲😲😲
    ما خونه نیستیم😁😁
    گویم که:
    ما کلید داریم::دی
  • چنگیز سیبیل
  • شب جفتتون خوش 😊
    گویم که:
    شب تو هم خوش سبیلاتو بچینی:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">