دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من با اینا سرمو گرم نمی کنم "حالمو خوب می کنم"




وقتی که از عالمو آدم هجرت میکنی دلت خوش میشه به اینا و همه اینا سرگرم کردن نیست یعنی خوب کردن حال و هوای خودت... یعنی همه کسایی که نداریشون ... یعنی خندیدن برای همه خوش به حال هایی که گفتی...یعنی خنده های واقعی ... میگن بعضی وقت ها زود پیر میشیم شاید چون احساساتمون بیشتر از درک آدماس ... اگه این وسطا یکی رو پیدا کردین که تونست بفهمتتون مواظبش باشین چون ازتون به راحتیا نمی گذرن و کم پیدا میشن از این آدما :)

+ اینم بگم خدا نصیب گرگ بیابون بکنتتون ولی نصیب این خواهر خل و چل من نه:))
++ هر دو یه نفره فقط عکس پرو فایلش عوض شده:|

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • عجب!
    :)))
    گویم که:
    والا :|
    نخند:|
    جز دو خط آخرت هیچی نفهمیدم بگو خب:/
    گویم که:
    خب:|
    جزئیات ماجرای توهین برنامه دورهمی و مهران مدیری به اهل سنت
    http://shaduneh.ir/post/477
    همراه فیلم در لینک فوق !!
    لطفا ی نظر هم بزار 
    گویم که:
    ما از بحث دراین حیطه خوشمون نمیاد شمام دست بکش نشو کاسه داغ تر از آش
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخ
    خدا حفظتون کنه
    گویم که:
    باشه چچچچ
    چه آدمایی پیدا میشن :دی
    خدا شانس بده :دی
    ما که از اینا نداریم :دی
    گویم که:
    خدا از این بلایی چون خودت برات نازل کنه :|
    ^_____^
    مواظبم باش *___*
    سه تا مواظبم باش -_-
    آی عم کنه ۰_۰
    همیشه‌‌ واقعنی بخندی خلم ^__^
    +گرگ‌ بیابون که خودش همسایه ی ماس که 😒 چقدر آدم میتونه بی عفت باتکرار باشه 😒
    ++چاخان :| یکیش آرزوعه :| شایدم دوتاش آرزوعه اصن 😒
    گویم که:
    من باید مواظب خودم باشم که یه وقت بلایی سرم نیاری:|
    اسم کنه رو بد نام نکن:|
    سعیمو میکنم خنگول
    + فک کنم یه بلایی سر اون بدبخت گرگم آوردی:|
    ++ نه یکیش همون سر کوچه ایه :)))
    :)))
    ببین خدا چقد بهت شانس داده ؛ همه که ازین رویا ها ندارن :)

    ولی جدا از این حرفا من  بعداً با رویا کار دارم :|

    :))
    گویم که:
    اوهوم همه از این رویا ها ندارن^_^
    اگه خواستی بزنیش منم کمکت میکنم ها:|
    جانم بق بقو چیکار داری؟ -_-
    بیا با هم اسرا رو خفه کنیم :دی
    خب خودش نفس نمیکشه به من چه :|
    گویم که:
    بق بقو شمشر به دست واستاده ها:|
    صد در صد نفس من مشکل داره:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">