دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من همیشه گفتم از هر چی میخوایین انفاق کنین بکنین اما از عروسک های من نه ... اما داره انفاق میشه :(... هر چند قراره یکی دیگه بخرن جاش اما نمیخوام:(
  • asra ツ..

نظرات  (۲۵)

هنوز عروسک بازی میکنی ؟ :/
کوچولووووووو!  :دی
گویم که:
عروسک که به بزرگ و کوچیک نیس که :|
صد سالتم باشه باز عروسک دوس داری البته برا خانوما:|
تو خیلی گنده ای 95 کیلو:|
عروسک صولتی که مال من بود:)))
گویم که:
لابدم به ناخونای عروسکت لاکم زده بودی:|
اینم گفتم بزارم اینجا،شاید از داستان عروسک صولتی خبر نداشته باشید
داستان معروفیه:)))
http://yekgomnam.blog.ir/1395/05/10/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%B1%DB%8C
گویم که:
ها نشنیده بودم
فقط بزارین یه گوشه لقدش نکنن:|
میخوای جاش منو بخرین 😊

گویم که:
میگم بیا تو رو بدم به جا عروسکه ببرن والا:|
:|
دس نزنین به من فروشی نیس :|
چخه چخه :|
گویم که:
چخه؟:|
بچس ها:|
فردا انگل شد ریشه اش تویی:|
  • زینـب خــآنم
  • عروسکای قدیمی خوبه ؛ ک کلی خاطره همراهشونه ...
    خودت برو یکی بخر ، بده بهشون
    البته " لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون"   ; )
    گویم که:
    البته " لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون"  
    خب بسم الله :|
    بمنچه :|
    اصن من قهرم :|
    گویم که:
    پرویی نمیتونم کاریت بکنم :|
    یازیقام یاززززززززززززززززززززززیق یعنی یازیقم کردی و میکنی:|
  • آبان دخت ...
  • خب نذار! از عروسکات و حقت دفاع کن بگو نمیدم :| والا! :))
    گویم که:
    معلومه تو این موارد گیسو گیس کشی راه میندازی ها:|
    ^______^
    باعش 
    گویم که:
    زشت:|
    نی نی کوچولو :/
    مگه تو بچه ای خرس گنده:دی
    گویم که:
    :|
    کلمات متضاد:|
    خو به من چه شما مثل بچه ها میمونید:/
    گویم که:
    خو خوبه که مثل بچه ها بودن:|
    خوب کاری میکنن دستشون درد نکنه. اصلا براش جای اونا نخرین.:دی
    گویم که:
    :|
    به کی اتفاق میشه؟ :)
    گویم که:
    به یه بچه:(
  • گمـــــــشده :)
  • جایگزینی عروسک خیلی بی رحمانه اس
    گویم که:
    اوهوم:(
    استثنا هم وجود دارد :)
    گویم که:
    :(
    عروسک های تو حکایت لاک های منه...
    گویم که:
    یعنی لاکاتو میبخشن؟
    بشنو و باور کن! هرچی که رفت دیگه جایگزینش نمیاد:دی
    گویم که:
    روحیه دادنت چرااینقده بالاس؟:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • چه بچه خوبی بودین! همه عروسکاتون رو الان هست یعنی؟
    ما هرچی اسباب بازی میخریدیم به یک هفته نمیکشید!
    گویم که:
    من همچین بچه خوبیم ... آره همشونو نگه داشتم :|
    بچه بد:|
    خب نمیشه برا اون کسی که میخوان عروسکاتو بدن عروسک بخرن، بالاخره باهاشون خاطره داری ...
    گویم که:
    نه نمیشه عروسکای من خاصن میفهمن:|
    عروسکای مامان منو نبرررریییییدددددد
    گویم که:
    عروسکتو بده به مامی:(
    آدم صد سالشم بشه بازم میتونه عروسک داشته باشه :|
    حداقل منکه همینطورم.
    دست نمیزنی به رایان و باران ها :|
    گویم که:
    یعنی رایان و باران منو نمیدی:(((
    ایش دخترا چه لوسن :/

    :دی
    گویم که:
    نکه پسرا نیستن:|
    نه :|
    خواهش کن :|
    گویم که:
    آخ واسه چی:|
    که یاران بارانو بده بهت :/
    گویم که:
    ن پ بده به تو :|
    نه مرسی من نمیخوام :/
    تازه به طور اشانتیون علاوه بر رایان و باران یه رادینم بهت تعلق میگیره :دی
    گویم که:
    قربونت اون برا خودت برازندس:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">