دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اقا مگه نه این که باید به قول و وعده ها عمل بشه؟
من قهوه ، کادو و اهریامو میخوام
به وعده خود عمل کنید قبل از آن که به حسابتان برسم
++اینارم رویا میگه ها به من چه --__--
منم جوجه مو میخواااااااااام :(
هیشکی توجه نمیکنه :(

  • asra ツ..

نظرات  (۶)

منم جوجه مو میخواااااااااام :(
هیشکی توجه نمیکنه :(
گویم که:
اینم یکی تو باید پاسخگو باشی :))))))))))))))))))))))
رویا گفته تو بخری:)))))))))))
خپ به پست اضافه کن دیگه -_-
تا تنور داغه بچسب -_-
گویم که:
خو باش -_-
چسبوند آخجون *_*
بالاخره آدم حرف میزنه باید روش وایسته -_-
مام که سیریش نیستیم گیر بدیم که -_-
گویم که:
والا میگه میخرم باید بخره خب:|
سیریشی از خودشونه ما بچه خوب آرم و غیره هستیم :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • "گلنار مثل گلی بود که گفتن پر پر گشته شکر خدا دوباره به ده ما برگشته!"
    .
    من یاد گلنار افتادم. 
    یاد خودمه به خودم ربط داره اصلن :دی :/

    گویم که:
    یادت به من چه :|
    سهراب کم بود گلنارم اومد :|
    یاد صابون گلنار افتادم :))
  • دچــ ــــار
  • :)
    گویم که:
    :)
    چطوری اسرا؟؟؟
    گویم که:
    بسم الله:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">