دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خدا گر ز حکمت ببندد دَری
ز رَحمَت گُشاید درِ دیگری
از دو روز پیش دارم فکر میکنم به این یک بییت شعره آخرشم به این نتیجه رسیدم که خدایا قربونت برم آخه نمیشه قبلش بگی کدوم درو میخوای ببندی که وقتی بستی.. قشنگ با دماغ نریم توش؟! :|
یا وقتی میخوای در دیگه ای باز کنی باز قبلش بگی که ما با سرعت زیاد نریم به هوای این که دره بسته اس و یه دفعه در باز بشه با کله بریم تو؟! :|
هر چند تا بوده دماغمون ناکار شده :(

+ خدایا درسته بعضی وقتا زیادی دماغم له میشه قهر میکنم ...اما تو دیگه نزاری بری ها یکم واستا خودم آشتی میکنم :((
  • asra ツ..

نظرات  (۵)

  • منِ مجازی
  • نری دماغتو عمل کنی ها -___-
    گویم که:
    تو باید دماغتو عمل کنی بوکسر:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • :))

    من چقدر تو عزیزی اخه
    گویم که:
    مادر جمله بندیت که باز مشکل داره:|
  • دچــ ــــار
  • آدم این مکالمه نورانی رو میشنوه کیف میکنه اصلا :))
    گویم که:
    اینجا رو تازه دادیم کارواشی گند نزنین :|
    کف و صابونتونو ببرین اون ور که اینجا منور به کلام ماست:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • مامان بود اشتباها شده من
    گویم که:
    اشتباها دخترم؟وای بر تو :|
  • زینـب خــآنم
  • "خودم آشتی میکنم" خیلی خوب بود ؛ هممون همین جوریم ...
    گویم که:
    تو این جوری نباش خو:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">