دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تو

لیوان آبت را با خیال راحت می نوشی
من

حسودی می کنم به لبه ی لیوان 
که لب های تو به آن می خورد
لیوان
به چشم های من، که به تو خیره شده
و گلدانِ روی میز، به من و لیوان!
تو

لیوان آبت را با خیال راحت می خوری
و همه چیز از تو آب می خورد!


"محسن حسینخانی"

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • منو میگی ؟ :) 
    گویم که:
    شما؟:|
    من دست به سینه نشستما *___*
    گویم که:
    از بس بچه خوبی هستی:|
  • خانم انار
  • :)))
    گویم که:
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • حسینخانی مدیر اداره فرهنگ دانشگاه ماست ^_^

    گویم که:
    اع بس دست تکون بده بهش از این تریبون:|
    حسینخانی صفر بده بهش دلمون خنک شه:|
    اوهوم
    گویم که:
    خو:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">