دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از من به شما کودکان، نوجوان، جوانان، تا 90 سال و خورده ای نصیحت که اگر رفتید جایی و منشی نبود و شما تنها بودید اول به درو دیوار خوب نگاه کنید و بعد شروع به شکلک در آوردن و ادا در آوردن با پا به دیوار زدن و با انگشت میز منشی را سوارخ کردن و چراغ رو خاموش روشن کردن و با دستگیره ور رفتن و دفتر دستک منشی رو نگاه کردن و و روی شیشه ها کردن  و با انگشت چیز میز نوشتنو  و لپاتونو بادانداختن و غیره رو انجام بدین شاید یک عدد دوربین در محل باشد و در اتاق دیگری یک نفر نشسته باشد و به تماشای شما :|



+ آخه یکی نیس بگه یه جا مث آدم بشین خب:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

 خخخخخخخخخخخخ
گویم که:
چچچچچ
برید از سنگ پای اون کسی که شما رو با دوربین دیده عذر خواهی کنید:)))
گویم که:
سنگ پا هنوز یادتونه:)))
عمرا منو عذر خواهی ؟:|
آره یادمه
این وبلاگستان بهم نشون داده مثل اینکه حافظه خوبی دارم:)
گویم که:
اع یعنی قبل وبلاگستان چیز دیگه ای فکر میکردی بس بیا از سنگ پامون تشکر کن:)))
خخخخخخ آ آخ آخ - از این بلاها بد سرمون اومده 
والا ، یه جا بی کنجکاوی :)
گویم که:
خب به ما چه یه علامتی چیزی بزارن آدم بفهمه دوربین هس یا دوربین رو جای درستی نصب کنن اسیر شدیما--__--
من همیشه دوربینای مداربسته‌ی یه مکان رو چک می‌کنم ... الان تعداد و زوایه‌ی دید و وسعتِ دیدِ دوربینای مدرسه‌مون رو کاملا حفظم و نقطه‌های کورِ دوربینا رو هم می‌دونم :))) 
گویم که:
قشنگ زدی یکی رو کشتی بدونی کجا دوربین هس دیگه آره؟:)))

:)))))))))
وای من یه مدت میرفتم یه شرکتی سر کار... بعد صبحا معمولا فقط من شرکت بودم، بقیه میرفتن نظارت و اینا... بعد من واسه اینکه هم حوصلم سر نره و هم یه ورزشی هم کرده باشم واسه خودم میرقصیدم!!!! :))))
یه بار یکی از دوستام گفت ممکنه دوربین گذاشته باشن!!! یعنی سه تا سکته ناقص زدم!!! البته بعدش که دقت کردم نبود.... ولی من دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نشدم!!! :/
گویم که:
وای مردم از خنده:))))))))))))
نه دیگه من در این حد رقص و اینا نبودم :|
حوصله داری تو ها :))))))))))))))
شایدم بوده خبر نداشتی:|
فک کن بوده باشه!!!!!
مثلا الان وقتی یاد من میافتن میگن: یاد اون دیوونه‌هه بخیر... تا ما میرفتیم بیرون بلند میشد شیلنگ تخته مینداخت :)))))
گویم که:
گندم بیا ببریمت کلا کپلت بدیم تعویضت کنن آبروم رفته دیدن یه جایی نخندن بهمون:|
لامصب نابودت می کنه:| من تو دانشگاه از اینکارا زیاد کردم :|
گویم که:
اصلا یه غلطک رد میشه از رو آدم :|
  • چنگیز سیبیل
  • وای خدایا گندم😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😂😁😂😄😂😁😂😀😄😂😁😊😁😄😂
    گویم که:
    تو به خدای گندم چیکار داری؟:|
    سلام 

    خیلیُم خوب
    گویم که:
    اع:|
  • گمـــــــشده :)
  • من یه بار خیلی خسته بودم فک کردم تو اتاق رئیسم دوربین نداره
    رفتم رو مبل چند نفره اش دراز کشیدم چشمم گرم شده و نشده با چشمی چشم در چشم شدم
    یهو از جا پریدم
    بعد 6 ماه تازه فهمیدم اتاقش دوربین داره
    :|
    گویم که:
    یعنی تمام این شش ماه لالا میکردی؟:)))))))))))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • هی وای
    گویم که:
    چی شده؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">