دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ قهر بودم و هستم

_ غلط میکنی که قهر بودی و هستی



++ دوره زمونه عوض شده حق قهر کردن رو هم نداری ازت سلب میکنن:|

# اینم از طرف یک اشنا که کلی خوشحال شدم که با این که مجازیم اما با شنیدن یه آهنگ یادم میفتن  مثل دوستای دیگم مثل مهر بانو و بق بقو که هر بار از انار که خودشون  عکس میگیرن و میدن و یک من کلی ذوق میکنه و این حس خوبی داره  :)

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

  • مکاترونیک خودرو
  • نه خوب کاری میکنن نه خوب میکنن
    دمشووون گرممم
    گویم که:
    وا ... ملت نمی تونن قهر کنن؟:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • یعنی نباید اسم منم به عنوان دخترت تو پست دکر میشد :|||
    گویم که:
    دخترم من نمیدونم توروتو با چی میشوری مامی:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • ولی من موافقم که غلط کردی قهری :)) 
    گویم که:
    احترام به بزرگتر از واجیاته دهع چشاتو در بیارم؟:|
  • مکاترونیک خودرو
  • نه قهرچرا؟؟؟؟؟؟
    آخرش باقهربه کجامیرسی،قهرباااش به هیج جاوچی نصیبت میشه یه فکرمشوش اخه ادم بایدبخاطریه حرف ناجورکه ازدیگران میشنوه باهاش قهرکنه

    قهرررممنوع
    گویم که:
    قهر آزاد :|
    من یه سوال برام پیش اومده میام وب شما هیچی سر در نمیار چرا و چگونه؟:|
    مجازی هستی مگه؟!!!!!! :/
    واقعی ای یاااااااااا ^__^
    گویم که:
    اع بیار موهاتو بکشم ببینم راس میگی؟!:|
    خب حتما حق ندارید قهر باشید دیگه:))
    گویم که:
    بد دوره زمونه ای شده هی هی:|
    ^_^ ، رسانه ای شدم :)))
    ببین چقدر خوبی تو :))) که این همه هواخواه داری
    گویم که:
    اصلا خیلی رسانه ای شدی یه امضا بده :|
    ها من خیلیییییییییییییییییییییی خوبم همه میدونن :)))
    به به :) 
    اصلا مهربانو نگو طلا بگوووووو :)))
    گویم که:
    شیطون شیطونا بگوووو:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">