دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

صبح اومدم که در این وبو تخته کنم دیدم که حرف زیاد دارم برای گفتن اما نمیدونم چرا نمینویسشون ... و این که چرا وقتی حالو حوصله دمق نداریم و میایم وب رو میفرستیم رو هوا دلیلشو پیدا کردم شاید برای من دلیل خوبی باشه ... فعلا دارم فکر میکنم که وب رو ببندم و برم روزی بیام که به قول آبو دیگه فراموش کرده باشین:)

_ شاید هم برم با یک نام و نشانی دیگر برای خودم دور از همه کسانی که میشناسمشون وب بزنم :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

دونقطه خط صاف :| چه‌کاریه آخه :/
گویم که:
دو نقطه به اضافه ... خب کار کاره :دی
تو هم سالی یه بار ... همین حول و هوش ... تو فکر رفتن میافتی!!!!! :///
هستی حالا!!! بری که چی بشه آخه؟؟؟؟
گویم که:
این بار شاید جدی بشه... شاید نه حتما
دلیل زیاد دارم
نبند :((
گویم که:
باش:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • عه عه عه
    نمیگی من بی مامان چییکار کنم اخه :"(
    گویم که:
    دورا دور هواسم هس بهت:)
    شملیلا!
    عه نریا
    گویم که:
    شملیلا؟؟؟
    نمیفهممت!!! :|
    گویم که:
    باشه:)
    خدافظ :/
    گویم که:
    :)
    lاز خدات بوده و منتظر این روز:)
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • من کجا رفتم :||||

    یعنی اینقدر شبیه مامانم هستم D:
    گویم که:
    :|
    کارای تو رو هم من باید جوابگو باشم
    از شمبلیله بهتره که /-:(:
    گویم که:
    دخترم شملیله کوجایی؟
    با شملیلا قاطیت کردم اوه
    گویم که:
    خو به من چه :|
    شملیا با من قاطی نشو:))
    دختر خوندمه شملیا
    یه کامنت عین کامنت هانیه رو پارسال آبو برات گذاشت!!!! یادته؟؟؟؟ :))
    میخواستم کله‌شو بکنماااا :)))
    گویم که:
    یادته تو؟؟؟؟
    دیدی چقد بلا سرش آوردم :))))
    اوهوم جامو تنگ کرده بودی😜
    چه فضایی هم اشغال کرده بره کلی جا وا میشه😆
    +رویا میدونه؟😒
    گویم که:
    رویا فهمید -__-
    در این حد بهت بگم که تو من و آبو رو قاطی کرد--___--
  • دچــ ــــار
  • خیلی زشته برید با یه نام و نشانی دیگر بیایید!! 
    من که موافق نیستم:)
    گویم که:
    :|||||||||||
    چنگیز هم حذف کرد!!!!!! :/
    گویم که:
    خیلی وقته
  • دچــ ــــار
  • جرات هم پیدا بشه نمیرید :))
    گویم که:
    چرا و چگونه؟
  • بای پولار
  • دیگران برات مهم نباشن. دیگه هیچ وقت نه وب رو می بندی نه دنبال نام و نشون دیگه ای می گردی و نه ...
    اینا دقیقا تجارب خودم هستن.
    گویم که:
    :)
    نمیدونستم من!!! چرا حذف کرد؟!!!
    گویم که:
    قاطی کرد ...دیونه شد...زد به سرش ...:/
    گندمی الان غیر مستقیم اشاره کردی میخواستی کلمو بکنی ؟ :/
    گویم که:
    من که واضح میبینم همچینم غیر مستقیم نیس هانی:/
    وا خب خیلی کار بدی کردی هانیه!!!! یعنی چی اصن؟!! :/
    گویم که:
    میگم تو اول آخرش میخوای کلشو بکنی ... بکن خلاص کن:|
    هانی من نمی تونم جلوشو بگیرما منو رویا کار داریم باید بریم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">