دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه دلم میخواد وقتی که حرف میزنم طرف مقابل به حرفام خوب گوش کنه ... و اینم جز نگاه کردن به چشاش امکان پذیر نیست و حتی وقتی تلفنی هم با یه نفر حرف میزنم دوس دارم به حرفام گوش کنه ووقتی که گوش نکنه ترجیح میدم حرف نزنم .


+ میخواستم وب رو حذف کنم اما توی دنیایی که گوشی برای گوش کردن نیست بهترین راه نوشتن کلمات و جملاتته ... برای همین دلیل نوشتنم بهتر از دلیل حذفم بود

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

همیشه دلیل نوشتن بهتر از دلیل حذف کردنه :)
گویم که:
اوهوم:)
چقد خوب کاری کردی که حذف نکردی.
گویم که:
واقعا?!:/
البته آدم اینجا هم وقتی مینویسه دوست داره خونده بشه..هعی
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • بسیار عالی ...
    گویم که:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • نوشتن رو از خودتون نگیرید.
    گویم که:
    چشم:)
  • خانم انار
  • تو بری کی به من تیکه بندازه؟
    گویم که:
    یعنی همه من خلاصه شده تو تیکه انداختن؟:/
    چقده خوبم من:))))
    یعنی نمیری ؟ :(((((
    ایش٬ضد حال😒😜😒
    گویم که:
    تا مشتی کوبنده باشد بر چشم تو:دی
  • بای پولار
  • توقع زیادی داری از بقیه توی این روزگار!

    ولی خب خداییش خوش به حال دوستام. من یا باهاشون هم کلام نمی‌شم و در می‌رم ازشون. یا اینکه اگه بشینم پای صحبتاشون با دل و جون چشم و گوش می شم.
    گویم که:
    به نظرم توقع زیادی نیست ...اون وقت اجتماع معنی نداشت:)
  • مکاترونیک خودرو
  • خداروشکرررررررر
    گویم که:
    :)
  • گمـــــــشده :)
  • وبلاگ همیشه خوبه.
    چون همیشه یه وقت هایی هست گه آدم دلش از همه چیز و همه کس می گیره و پناه میاره به وبش و همه چیز می نویسه
    بزار باشه
    گویم که:
    اوهوم:)
    گذاشتم که بماند:)
    من الان گوش کردم...
    گویم که:
    آفلین
  • پسر خط خطی
  • :)

    خیلی هم خوب 
    گویم که:
    چوخ دا قشح:))
    مس شنوم به گوش جان ؛)
    گویم که:
    ^_^
    سلام.
    به شدت باهت موافقم.

    گویم که:
    :)
    (-:همه این مدلین دوست دارن بهشون توجه شه
    گویم که:
    اع:|
  • بای پولار
  • خب گفتم که توی این روزگار! آخه الان دنیا رفته سمت فردگرایی و منفعت‌طلبی. خیلی مزخرف شده...
    گویم که:
    مزخرف خوبه باز جای امید داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">