دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمیدونم تنها من این طوریم یا شماها هم ... وقتی میام میبینم که اتاقم تمیز شده دوساعتم باید بشینم ببینم

که چی قایم کرده بودم !!

کجا قایم کرده بودم!!

مهم تر از همه آیا کشف شده یا نه!!:|


+امنیت چیز خوبیه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

منم اینطوریم :)))
گویم که:
اع اصلا فکر نمیکردم اینطوری باشی:)))
  • بچه شیراز
  • حالو چی قایم کردی بودی کاکو؟
    گویم که:
    آباجی  الان باید آمار بدم ؟:|
    گشتم نبود ،گرد نیست 😅
    گویم که:
    مربع مستطیل هر چی شد بگرد
    باش 😐
    گویم که:
    افرین:/
    مامان لطفا اتاق منو هیچ وقت تمیس نکن :|
    :)))
    گویم که:
    تو دخترمی؟
  • دچــ ــــار
  • اگه کشف شده باشه ...
    گویم که:
    من کارم درسته:/
    دقیقا 
    گویم که:
    باشه:/
    اره فقط اسم و ادرسمو عوض کردم چون لو رفتم :)))))
    گویم که:
    دیگه با مامی حرف نزن~_~
    ای خدا :/

    چرااا خو
    گویم که:
    به تو چه بچه فضول~_~
  • بای پولار
  • من اتاق شخصی ندارم ولی همچین چیزی رو تجربه کردم. می فهممت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">