دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هیچی اندازه این خستگی درس خوندن رو از بین نمیبره جز این که بشینی رو دستت نقاشی بکشی وعکس بگیری و بفرستی برای یه اشنای دور و نزدیک  و بلافاصله بگه بشین درستو بخون دختره خنگ نشسته داره خودشو خط خطی میکنه:/

و وقتی به مادر خونه نشون بدی نقاشی دستتو بگه برو به خدا بگو شفات بده دختره دیونه بگی خدا خودش میدونه گذاشته تو نوبت هنوز نوبتم نشده:)))

ما مهندسا اینجوری درس میخونیم :))))))


  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

  • دچــ ــــار
  • مهندسا درسشون رو با نقاشی یاد میگیرن یعنی؟
    گویم که:
    اره:/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • من بعنوان یک مهندس تکذیب میکنم! :/

    گویم که:
    یکی میخواد مهندسی خودتو تایید کنه:/
    مهندسی ما با مهندسی شما فرق میکنه بعله:/
  • دچــ ــــار
  • آقاگل شما ذاتت ادبیاتی میخوره :)
    گویم که:
    اقا گل داشته باش:/
  • بای پولار
  • اِ اِ اِ اِ مهندس، چرا بنزین تموم شد ؟!!!

    :)))
    ما مهندساااا 
    بابا مهندسسسسسسس 😅✋
    عه! فکر کردم فارغ‌التحصیل شدین :)))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • ذاتم خرابه!
    خودم مهندسیم:دی

    @__@
    ooooh
    خخخ
    منم تکذیب میکنم!!!!
    :))
    مهندسی من که کلا نقاشی داشت ، این شکل مدار ها و اینا خخخخخ
    گویم که:
    مهندسی من نداره خودم ایجاد کردم :)))
    ما که مهندس نیستیم
    شاعریم
    ولی نقاشی کردن رو دستت هم چیز خوبیه ها!
    گویم که:
    اوهوم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">