دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از آنجایی که برای پایان نامه باید روی نقشه منطقه هم کار کنم و دور حوضه ام رو ببندم و دو عدد نقشه که  لجشان گرفته شدید و ژئو رفرنس نمی شوند حالا  میگویید  یعنی چه؟... و من می گویم دیگر به شما چه حال توضیح ندارم :|(واضح تر از این بلد نبودم دیگه بگم به شماها چه:|)... خلاصه از این گروه به اون گروه که شاید یکی از این کارشناسان جی ای اس مشکل ما رو حل کنند و اماتمام راه و روش هایی که میگفتن رو انجام دادم و دریغ :(
تا این که صبح بیدار شدم و دیدم یکی از این کارشناسان که ادعای زیادی هم داشت آمده پی وی و امر کرده که کارشناس جی ای اس هست و هر سوالی داشتم بپرسم که من نیز کار امروز رو به فردا ننداخته و پرسیدم و جواب ایشون فقط یک جمله بود که اول صبحی با چشم های خواب آلود خمیازه های پی در پی نفهمیدم باید به این حرفش بخندم یا بگم برو عمو ...حال می گوید لابد چه گفته؟ و من این بار نمی گویم به شما ها چه بلکه می گویم که گفت ....اول از همه خون سردیتو حفظ کن :|
والا من از خونسردی که سهله دارم بی خیالی رو تی میکنم :|
نمی دونم وسط جنگیم من خبر ندارم یا بهمون حمله شده من حالیم نیست برای چی باید خونسردیمو حفظ  کنم؟ :|
حالا این  یکی از قضایا واما قضیه دیگه این که قرار شد استاد محترم امتحان نگیرد عوضش یک تحقیق 5 فصلی که چهار چوب یک پایان نامه را داشته باشد تحویل بدهیم آن هم کی؟ خب معلوم است نهایت فرصتمان 3 آذر بود :|
که من دیروز تحویل دادم:|
خلاصه امروز که داشتیم ایمیل محترم را چک میکردیم که دیدم استاد گرام یک ایمل فرستاده با محتوایی چون" دریافت شد "
نه سلامی نه علیکی خیلی عجله ای فک کنم تایپ کرده که دریافت شد فک میکنم یه چی هست اینا بهم نمیگن حل نکنم شاید وسط جنگ هستیم من متوجه نیستم:|
  • asra ツ..

نظرات  (۲)

شاید ایمیل استاد به صورت خودکار ارسال شده ؛ اینطور که به هر ایمیلی که بهش ارسال میشه خودکار یه ایمیل فرستاده میشه که دریافت شد ...
گویم که:
نوچ اغلب با یه کلمه جواب میده
  • آقاگل ‌‌
  • سلام!

    یاهو و جیمیل یک امکاناتی دارند اینجوریه که شما یک متن ساده مینویسی که هرکی بهت ایمیل داد سریع به طرف جواب بده که ایمیلت رسید. این به صورت خودکاره. یحتمل استادت اون موردرو جدیدن فعال کرده :|
    گویم که:
    کلا هر چی جواب بده یه کلمه میگه :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">