دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از من چه مانده بعد تو جز نا توانیم

جز سنگ قبر خاطره روی جوانیم

بی عشق و بی عاطفه و هیچ وعده ای

ماندم چگونه سمت خودت می کشانیم

آن من که آزموده جهان را به عشق خویش

حالا برای همچو تویی امتحانیم

حال از نبرد بین تو اعتماد من

این از قمار من و زندگانیم

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیافتد از سر من چه کنم

هجوم زخم تو را نمی کشد تن من

برای کشته شدن چه کنم

هزار و یک نفری به جنگ با دل من

برای این همه تن چه کنم

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیافتد از سر من چه کنم

هجوم زخم تو را نمی کشد تن من

برای کشته شدن چه کنم

هزار و یک نفری به جنگ با دل من

برای این همه تن چه کنم

باید بمیری و نگویی دلت کجاست

درسی که داده ای به من از هم زبانیم

حالا که نیستی و نمی خواهیم بگو

حالا چرا به پای خودت می نشانیم

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیافتد از سر من چه کنم

هجوم زخم تو را نمی کشد تن من

برای کشته شدن چه کنم

هزار و یک نفری به جنگ با دل من

برای این همه تن چه کنم

  • asra ツ..