دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همه چی نو و تازه اش خوبه الا رفیق که هر چه کهنه و قراضه و دست دوم باشه خوبه :|.... لابد میگین چرا؟... خوب منم دلیل چراشو میگم :|... از اونجایی که یه تایپ 80 صفحه ای داشتم درست هم دوستای قدیمی و قراضه خودم به دادم رسیدن :D... لابد میگین کدوم دوستا ؟...به ترتیب معرفیشون میکنم

آبو(باید بگم بعد ها باید تقاص این گشت و گذار و اخفال شدنت رو پس بدی و حتی از فرصت استفاده کردی و اینو:) زدی فک نکن نفهمیدم :|)

فاطمه (وااااااای که چقدر خندیدم تا این تایپو بهم تحویل بده و چقده کوفت به خوردم داد:|)

پسر خط خطی (به خاطر اون دوساعت بیکاری و وقت آزادی  که داشت و میخواست کمک کنه باید بگم خیلی خیلی ممنون)

بق بقو، نوک دراز خودم (با این که خودش تحقیق داشت اما باز کمکم کرد )

گندم (با این که کار داشت میخواست کمک کنه که من نخواستم :)

جناب اعصاب (که البته من میگم اعصاب به قول شملیا مهندس حسن :|... که با وجود این که سربازه و سر خدمت بود کمک کرد )

و دخترم شملیا (هم کمکم کرد همم یه ماموریت بهش دادم که به نحو احسن انجام داد وای که چقدر خندیدم )

البته سه تا دوست جدید هم  که کمکم کردن و ازشون ممنونم مهشید و یاس و یکی دیگه اسمشو نمیدونم بیا خودتو معرفی کن دختر:|

واااااااااااااااای مهرناز خودمو یادم رفت که درست دقیقه 90دی بود خیلییییییییییییییییی کمکم کرد برای جبران سعی میکنم تا چند روز موهاشو نکشم :|...چیه انتظار دیگه ای داری؟:|


+ اینم بگم متنای همه رو خوندم که مبادا غلط املایی داشته باشن جز آبو یعنی فکر کنین غلط املایی داشته باشه اونم یه درصد :|



  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • احسان پروانه
  • .. ؟
    گویم که:
    آبو شمایی؟ یعنی همونی که من آبوشم؟ ماشالله سربازی بهت ساخته چقده عوض شدی:|
  • گمـــــــشده :)
  • آبو رفته مگه؟
    :|
    گویم که:
    کجا؟ آبو خیلی وقته رفته اما میاد.... الان من کارش دارم:|
    [آیکن شرمنده]
    دارم می نویسم... تا دو ساعت دیگه تمومه.
    گویم که:
    بزار تموم شه تحقیق یه آبوی مهربونی بشم:|
  • دچــ ــــار
  • من از همون اول حدس میزدم میخواد سر کار بذاره :)
    گویم که:
    کی آبوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عمرا سر کار بزاره همیشه هر چی گفته انجام داده ... آیکون عصبانی .... من آبوشم پشت سرش بد نگین:(
    چی شده؟ 
    گویم که:
    :|
    یعنی فکر کن نیم درصد... شاهرگم رو میذارم اگه یه غلط پیدا کنی.
    + با تشکر از شما به خاطر پشتیبانی از اینجانب در جواب کامنت چهارم :)
    گویم که:
    حالا خوبه خودمم میگم غلط املایی نداشتی یکم تواضع یکم فروتنی جندبار بهت ایناروبگم آبو؟
    شاهرگت؟...آیکون تفکر.... بزار ببینم چیکار میتونم بکنم:D

    + تشکر نمیخواد که مثلا آبوتم :|
    ++ راستی کسریتو چیکار کردی؟
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)


    گویم که:
    (:
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • آدرس هم نذاشتید
    گویم که:
    با مدرک و دلیل اثبات کنید:)))
    حالاحالاها باید دنبال کسری بدوئیم... توی این مملکت هیچ کاری بدون دوندگی پیش نمیره... فردا میخوام برم دعوا.
    گویم که:
    ابو تو؟؟؟دعوا؟:)))))
    بابات احتیاط رفته؟
    توی این مملکت بدون داد و فریاد و دعوا و درگیری کار پیش نمیره.
    کسری بابام رو دیگه بی خیال شدم... خیلی دردسر داره... نمی ارزه.
    گویم که:
    واستا من راه حلاشو برات میفرستم 
    گویا منم یکیشون بودم 
    الان بهم خبر رسید :دی
    گویم که:
    اع خب باش ولی یکم فروتنی تواضع :|
    از شوما هم تشکرو قدر دانی می نماییم:|
    تا کی اینطوری یه لنگه پا بایستم؟ :|
    گویم که:
    الان نکه فردا :/
    لنگه پاتو بیار پایین
    یعنی منم غلط املایی داشتم؟ 
    دست پسرعمه درست :))
    گویم که:
    نوچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">