دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر بار که میومدم وب حداقل یکی از چند نفری که همیشه به وب هاشون سر میزدم و سر به سررشون میزاشتم حداقل یه پیامی میزاشتن که نیستی؟ ... نمیای؟ .. حتی با یه کلمه "سلام"... اگه بخوام بگم یکی از اینا میشه آبو ...میشه فاطمه (مهر بانوی من، که بازم گلی به مرامش که امانتی های منو هر از گاهی نشون میده و حالی میپرسه)... میشه گندمی سمنو به دست ... میشه پسر خط خطی... میشه هانیه(حالت رو از رویا چند باری پرسیدم) ... میشه !!؟..دیگه یادم نمیاد کیا بودن !!...یعنی نمیخوام یادم بیاد ... " فاطمه دوست من یادته بهت گفتم نیازی به حذف نیست ؟!! بعد یه مدت فراموش میشی طوری که انگار بیان تو رو به خودش ندیده :)


+ از این که رویا و بق بقو رو دارم که بدون این که بخوام شدیم خواهرو رفیق هم ... یه روز نباشم میپرسن کجایی ؟!.... خوشحالم کسایی رو دارم که از هزار تا دوست دنیای واقعی (برای منی که !!! بگذریم )برام عزیز ترن و نمیزارن برم تو لاک خودم .... خوشحالم که مهر بانوم رو دارم ^_^

+ بیشتر از همه خوشحالم که یک آشنای دور و نزدیکی دارم که !!!....که بقیه اش بماند نای سخن نیست :)

  • asra ツ..