دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

مهمانان گرامی زودتر بیاین پلیز:/

نصف شب انگار میخوان بیان:/

رویا لباساتو  بپوش سینیم بردار بیا:/

  • asra ツ..

نظرات  (۷۰)

اینقدر بده مهمونا دیر میکنن :| اصن آدم حرصش میگیره میخواد دَر رو روشون باز نکنه -__-
گویم که:
اره والا میخوام باز نکنم درو:))))
میخواد برا رویا خواستگار بیاد :))))
این موقع وسط  درس خوندن کنکور خوبه روحیشم عوض میشه ... D:
گویم که:
وااااای دیگه من حرفی ندارم رویا خودت جواب بده:)))))
ی جور میگه سینیم ور دار بیا انگار خواستگاریه منم عروسم :|
اصن اینجا خونه خودته بمنچه 😎
گویم که:
:))))))
بق بقو هم به این نتیجه رسید:)))
منظورم خواهر کوچیکی سینی رو بیار منحرفا:))))
آخه چقد یه ادم منحرف ...  :))))

حیف شد...هنوز میخواستم بگم من چی بپوشم ....خب پس رویا فعلاً به درست برس تا وقتش برسه :دی
گویم که:
منحرفا:))))
تو هم چادرتو سر کن بشین اون ور رویا:)))))
من خودم زود تر به نتیجه رسیدم 😛
تازهههه ی لحنی هم تو حرفت هس که میگه:چادرتم بکش جلو😒
😂😂😂
گویم که:
گفته باشم ما منتظریم یا دامپزشک شی یا مرغ داری بزنی بیایم مشتری پرو پا قرص مرغ داریت شیم دیگه از نظر اقتصادی صرفه جویی شه پول مرغ ندیم:)))
نیشتو ببند ور پریده:/
اصن بمنچه 😒 من میرم مراقب مرغا باشم 😒 من به یکی تخم مرغ شیکسته ام نمیدما 😒
من منتظرم چایی دم بکشه 😐
هانی کوجایی 😭
گویم که:
خودتو تخم مرغ میکنم میدم بهشا ~_~
قراره برات جوجه بخره جواب خوبی ایننه؟برات شغل به این خوبی پیدا کرده:))))))))
فقط همون اول نیا دوماد میبینه کولی هستی در میره اون وقت بیا:)))
ینی الان ۱۰ نفر اینجا نشستن ببینن من بله میگم یا نه؟ 😐
گویم که:
دوستان بله گفتن کارت میفرستیم متفرق شین بزارین پسرو دختر حرفاشونو بزنن :)))
بق بقو ارمانم بگو بیا:/
سلام :)
خوبی؟ :)
اگه دیر اومدم معذرت... البته تقصیر هانیه بود :)
گویم که:
سلام علیکم و رحمه الله
خوبیم .. خوبی انشاللههههههه؟
یعنی از ظهر داشته حاظر میشده؟؟؟؟:/
بیب بیب در و واکنین ما بیایم تو :))
گویم که:
آبو روحه در و وانکرده اومده تو:))))
ای تو روحت ابو:/
نمیگی نامحرم هس یه یاللهی حالا من خواهرتم بقیه چی:/
دست شما درد نکنه هانی خانوم خودم گل بودم ...گل چرا؟دی
الان در وا نمیکنین 
ما دونفر یخ کردیم 
اینجا سرده :|
گویم که:
:/
اقا در وا کنین این ابو تو ماشین نشسته من دم در یخ بستما :|
روووووویا تو در و واکن:|
گویم که:
الان اینا روحن تو خونه یعنی؟:/
رویا فکرش پیش چاییه یه وقت از چاییش ایراد نگیرن:)))
دیگه هانی کیلو چند:))))
ابوی خائن 
بذار از در بیایم تو بعد واس آبوی بزرگ خودشیرینی کن :|
سلام سلام :))
ببخشید دس خالی اومدیم تقصیر ابو بود
گویم که:
سلام به به خوش اومدین صفا اوردینداخل پارانتز الکی مثلا:/
آبوی حسود حداقل از اون پرتقالای یخ زدتون میاوردی:/
هی وای من تو توخونه نشسته بودی من تو سرما بودم؟؟؟؟؟
هی میگم پشت در نمی بینمت ابو کجایی؟
اف بر تو :/
گویم که:
ببین رفتی خونه برا ابو یه کلاس بزار و یه درسی بده بعد الزایمری هم فراموش نکنه:))))

فک کن رویا مرغ داری بزنه :)))))
واای :)) ... ولی خب من به وازه مرغ الرژی خاصی پیدا کردم :|
اسرا  :/ ... پس بگو این مرغ از کجا آب میخوره :||

آرمان نیست :((( ...عجبا ...فک کنم رویا اینا عروسیم بگیرن اون نیادش :))))

اون چادر من کجاااست ؟!:|
گویم که:
با حساب کتابی که کردیم فک کنم بزنه:))))
نه این مرغ داری رویا قضیه اش جدیده عمرش به مرغ تو نمیرسه:/
تلگراف زدم میاد:/
ببین رویا لابد حل شده سر کرده:)))
من تکذیب میکنم... من تمام مدت توی ماشین نشسته بودم بیرون نمی اومدم :|
گویم که:
باز نیومده تکذیب کرد هوووووف:/
سربازیم رف ترک نکرد:/
بس این کی بود سلام احوال پرسی میکرد ؟:/
نکنه کپی پیستت کردن:/
شوما الکی قول میدین فقد 😭
گویم که:
قول چی؟کولی نشو جلو مهمونا زشته:/
هانی سهلام 😊
آبو سلام :) 
بوووووووووووووم *__*
گویم که:
:/
رویا قرار بود ما بیایم دنبالت تو چرا زودتر پاشدی اومدی؟
رفتیم تا خونتون همسایه تون گف رویا رفت :/
اسرا خیلی کند تایید میکنی 
چند مدته وب رسیدگی نکردی دستت کند شده:/
حالا کی چایی و شیرینی تعارف میکنیین گرم شیم یه ذره :))
گویم که:
اره نمیدونم چرا نمیتونم تند تند تایید کنم نیاز به روغن کاری داره انگشتام:/
وا برا رویا خواستگار اومده شمام واستین تا اونا بیان شیرینیم میدیم کوفت کنین:/
پس مهمونها ...ابو و هانیه بودن .
فک کنم آبو منو نمیشناسه ... باز هانیه شاید (البته من که آلزایمر داشتم اما ما از قدیم با هم دوست بودیم ) ؛ نمیدونم هانیه اون کادو تولدش که دادم یادشه یا نه :دی
گویم که:
ابو میشناسی بق بقو رو؟
بق بقو ابو....ابو بق بقو نوک دراز :/
یادته هانی؟دست خط محشرشو؟:/
خب چه خبر؟... از درس و دانشگاه؟... آب و هوا؟... روز و روزگار؟... خوش میگذره؟
گویم که:
کوفت و مرض و درد 
مرخصی میای یه سلامم نمیدی:/
پایان نامه کار میکنم:/
روزگارم برعکس عقربه ها میچرخه:/
کسر خدمت چی شد!؟
پرتقالاتونو فروختین؟
ما که داریم یخ زده میخریم:/

سلام رویا :))
سلام :)
فکر نکن دوباره سلام کردم... این در جواب کامنت خانم رویا بود.
گویم که:
خانمشو بر دار برای هزارمین بار ...خوشش نمیاد:/
من معمولاً عادت دارم از پشت در سلام و احوال پرسی میکنم :|
گویم که:
تو که تو ماشین بودی:/
الان شد پشت در ؟عجب:/
هانی بفرما:/
آره بابا... میشناسم... از همین جا هم سلام عرض میکنم خدمتشون :)
گویم که:
خو میشناسه بابای بق بقو:/
خو اگ میاد که هیچی :||||
حالا میگم منتظر نباشید ... به کارای مجلس برسید منم نظارت میکنم :دی 
گویم که:
چقده بگم بزرگتر مجلسم الان من باید بشینم نظارت کنم نه تو ...پاشو برو ببین رویا کجا موند:/
یعنی چی خواستگار اومده؟؟؟
من مخالفم
بچه است زیر سن قانونیه
من مخالفم نمیذارم درو واکنین:|
گویم که:
زیر سن قانونی چیه ؟
نیششو ببین :/
چه ذوقیم کرده:/
تازه قراره مهریه پر مگس باشه:))))
هانی اسرا از ساعت ۹ منو زور کرده پاشو چایی دم کن لباس بپوش این کارو کن این کارو کن :| 
من اون دس خط و هنو به هانیه نشون ندادم -_-
گویم که:
قیافه که نداری
اخلاقم که بدتر از قیافه:/
از 9گفتم هنوز دیر بوده من گفتم:/
اینم بپره چیکار کنیم:/
چرا نشون ندادی خب ؟بق بقو زحمت کشیده ها:/
من معذرت میخوام... کامنت های من رو شطرنجی نشون بدین :|
از فردا میخوام برم دنبال کارهای کسری خدمت... دیگه باید برم دعوا... داداشت کسری خدمتش رو گرفت؟... پرتقال هامون رو نخریدند... همه اش رو خودمون داریم میخوریم... دیگه نارنجی شدیم از بس پرتقال خوردیم :|
گویم که:
فقط کامنتاتو؟:/
پررویی تا کجا:/
پادگانتون چه خبر؟ برا رویا جوجه اوردی؟
برا منم گربه:/
میخوای بری دعوا یکی زدی دوتا بخورا پول دیه نداریم :/
یکیش درست شده یکیش هنوز مونده:(
پرتقال خوردین نارنجی شدین؟جلل الخالق;/

سلام بق بقو :))
من تو رو فراموش نمیکنم :)
نه کسی به من کادو تولد از طرف بق بقو نداد :(
اسرا کادوی منو از ابو بگیر هیچی بهم نداد 
تازه گفت میخوام امروز دعوا راه بندازم که شیرینی ها رو تنها خوردین
یکمم دعواش کن 
منم ناز کن :)))
گویم که:
ابو کادو ندادی بهش؟
از پادگان حداقل یه سوسک میتوردی:/
ننگ بر تو باد:/
نازی نازی گل پیازی:/
خب وقتی ماشین پشت در باشه توی ماشین میشه پشت در دیگه :|
گویم که:
میشه پشت در توی ماشین:/
بعد چطوری سلام دادی؟
من حواسم نبود تو اینو زدی:)؟
عه خب خیلی عالیه 

سلام :)
سلام برهانیه 
خوش امدین (اسرا من الان صاحب خونم دیگ :|)
گویم که:
نه تو دختر صاب خونه ای
خواهر بزرگه رویا
خواستگاریه امشب؟... مبارکه :)
آدرس خونه پدر داماد رو بدید به من فردا برم تحقیق یه وقت آدم های ناجوری نباشند.
گویم که:
ارع مگه نمیبینی رویا سر گازه واستاده چایی بجوشه:)))
ناجور یا با جور باید ردش کنیم بره مغز ما ته کشیده دیگه:/
بچه رو هوایی نکنین 
رویا بیا پشت من الان فراریت میدم ٬اینا بزور خواستگار نیارن :/
+در ضمن نیشتو ببند :/
گویم که:
بچه ما رو هوایی نکنه به باد نده پیش کش:/
این چسبیده بهم میگه چرا نیومدن حالا میخواد فراری بده:)))
_ در هجوم کامنتا گیر نده قوری رو میکنم تو حلقتا:/
اقا کادو منو از رویا بگیرین 😵😵😵😵
کادوی خوشگلم😵😵😵یعنی همه دیدن کادو رو به غیر اونی که باید میدید 😁
+فک کنم رویا افکار خبیثانه داشت گذاشته بود سال دیگه به عنوان کاد و خودش بده بهم😶
گویم که:
واستا دارمش میدمش بهت 
رویا کوفتت بزنن بچه زحمت کشیده نوشته چرا ندادی
حالا ما دیدیم کادو رو انگار تو دیدی والا:))))
نه نمیشه چون اسم بق بقو ثبت شده توش ...شاید میخواسته به امریکا بفروشه;/
نه آرمان بهم گفته دست به سیاه سفید نزن :||

رویا :|
رویا :|
رویا :|
تو هنو نشون ندادی ...بیام برات الان :/ ... آقا اصن خواستگاری رو لغو کنید حالا که کادو رو نداده :))))
گویم که:
ارمان مغزش رو کره ماه کار نمیکنه ندونسته یه چی گفته:/
بزار بچه بره ذوقشو نمیبینی:)))
پادگانمون هم خوبه... سلام می رسونه... جوجه و گربه رو گفتم بعد از تموم شدن خدمت دیگه... ده دوازده ماه دیگه ایشالله.
نگران دیه نباشید... اگه دعوا بشه من فقط میخورم :|
گویم که:
این که دعوا نشد:/
میخوای چی بگی که دعوا بشه اون وقت:/
میخوای من بیام جات دعوا:/
12ماه چرا؟
رویا واس وضع روحی ابو پرتقالا رو از ظرف میوه بردارین:|
کی چیز میز تعارف میکنن 
نصفه شب شد 
یه چی بدین بخوریم دیگه :/
اون چایی دم نیومده هنو ؟؟؟
روووووووووووو یا
گویم که:
هانیه ابو پرتقال خورده چرا نارنجی شده؟
فک کنم با نیسان میفرستادن پادگان میگفتن بزار ابشو بگیره بخوره:))))
رویا اون چایی رو ور دار بیار اون چادرتم بکش جلو :/
اوا دختر سرتو بنداز پایین:/
هانیه اسرا میگه بداخلاخم😭😭😭 
خیلیم قیافه دارم😒 جیگرما😒
هوووم چون باید آپلود میکردم اینا حالا نشونش میدم -_-

گویم که:
پ ن پ خوش اخلاقی؟بخ بخ
رویا یه آپلود بودا فقط همین 
اختراعش نمیکردیا خودش بود:/
آقا چه انتظاراتی دارید از آدم!!!... من وسط بیابون های تهران کادو از کجا می آوردم آخه!!!... حالا یه دونه شیرینی هم نمونده واقعاً؟! :(
گویم که:
میتونستی یه سنگ کادو کنی بیاری اگه اعتراض میکرد من خودم با اون سنگ میزدم تو سرش -_-
شیرینی هم میخواد :/
کوفتم نمیدیم-_-
من کوجا هواییم؟ :| 
من اصن تو اتاقم نشسته بودم یهو اسرا اومد تو گف پاشو بیا بیا یکی اومده شرتو از سر ما کم کنه :|
جون خپلو اگه دوروغ بگم :|
گویم که:
خپلو هوایی نمیشه زمینیه:))
ببیند من فکر همه جاشو میکنم دیگ:))) ...تاریخ و ساعت و همه رو زدم :دی
رویا غیبش زد ;)
عب نداره رویا بیا کاریت ندارم :دی فداسرت ... خواستگاریم پابرجا:))
هانیه بزا عروسش کنن برا روحیش خوبه  انگیزه میگیره بهتر درس میخونه :)))


اسرا چقد کندی ...زود تایید بزن کامنتارو :|
گویم که:
اره راس میگه همه نوشته هاش تاریخ  میزنه و اسمشو:/
هجوم کامنتاس بق بقو تقصیر من نیس با گوشیم تایید میکنم تازه:/
-___- اوا خاک عالم به سرم -__-
بفرمایید چایی بفرمایید *_*
گویم که:
دست و پا چلفتی بیا با پسره برو حرفاتو بزن:/
آپلودش کردم فقد تو لپ تابه منم چون زیاد روشن نمیکمم اونو نشد دیگه عه 
حالا ببخشید -_-
گویم که:
دروغ میگه اون روز روشن کردی بود... دهن لق خودتی:/
من قانع شدم... معذرت... یه بار دیگه من رو شطرنجی نشون بدین :|
حالا شیرینی تولد به کنار... الآن برای خواستگاری هم شیرینی نگرفتین؟... ضعف کردیم از بس پرتقال خوردیم :|
گویم که:
شطرنجم کسر شانش میشه :/
نه دیگه بله بگیم بعدش میخریم تو مردی پاشو برو بخر خب رو نیس که:/
پرتقال ویتامین ث داره ها:/
اع رویا نرین برین
مجتبی برو با مشت بزن تو صورت پسره از خونه بیرونش کنین 
من راضی نیستم😵😵😵😵😵😵
گویم که:
میترسم اون بزنه ابو رو بیرون کنه:))))
ی بار تو لپ تاب آپلودش کردم هنوزم آدرسش رو صفحه اصلی هس :|
میگن شاه میبخشه شاه قلی نمیبخشه حکایت الانه ها :| 

گویم که:
خوب میکنم چشتم در میارم شاه قلیم خودتی:/
http://bayanbox.ir/view/6233947604961275986/WP-20170129-03-30-31-Pro.jpg
این بودش هانیه :دی

بعد اون تیکه هاییو هست که مشخص کردم با کدوم حرف ... اونا برا این بود که اگه یه وقت آبو دید غلط املایی نگیره :|
:)))) البته هنوزم شک دارم درست یا نه :))
گویم که:
ابو ببین غلط املایی داره یکم بخندیم:)))
اشکال نداره رویا .هر وقت تونستی کادمو بده :)
گویم که:
داد خودش:/
اصن کی گفته من میخوام جواب بله بدم :|
من قصد ادامه تحصیل دارم :|
خجالت بکشینا همتون از من بزرگترین بعد زورتون به من رسیده منو شوعر بدین 😒
گویم که:
زبونتو گاز بگیر دختر بزرگتری حیایی حرمتی خاکااااا خاک :/

چش البالویی:/
یعنی الآن این آقا دامادی که اومد خواستگاری با خودش یه جعبه شیرینی نیاورد؟!!!... اگه نیاورد که پرتش کنید بیرون... این اصلاً تحقیق لازم نداره :|
گویم که:
یکی میخواد تو رو پرت کنه بیرون اومدی دیدن ابوت بعد مدت ها یه شیرینی که چی بگم ابنبات چوبیم نیاوری دور هم بخوریم:/
شیرینیم اورده باشه یعنی تو پرو پرو بدون تعارف میخوری؟-_-
غلط املایی که زیاد داره... اما اگه همون دو تایی که خودش مشخص کرد رو حساب کنیم میشه 18.
گویم که:
خجالت بکش بق بقو مایه ننگ جامعه ای :/
سر افکنده شدم:/
از من یاد بگیر:/
ابو تو هم دور بر ندار
شما سه،چار نفری بشینین با داماد حرف بزنین من برم بخوابم -_-
گویم که:
:)))))
گم شو بخواب فردا مدرسه داری شب بخیر 
پیش پیش
من که اصلاً اهل تعارف نیستم... اما اینکه ما دست خالی اومدیم تقصیر هانیه ست... هم دیر خبر داد و هم دیر اومد دنبالم... اما اگه این پسره بدون شیرینی اومده باشه من همین الآن پرتش میکنم بیرون.
گویم که:
تو که گفتی هانیه دیر کرد:/
ابو اونجا چی میخوردی اب پرتقالا بهت نساخته:)))
این کدوم داماد خوشبختیه:)))))
وسط راه یه ساقه طلاییم نمیتونستین بخرین؟:/
جمیعا شبتون بخیر :)
گویم که:
انفرادی شبت بخیر فردا از مدرسه یه راست بیا سر عقد:))
کجاااااا غلط املایی دارم :|
حالا من یکم شکست نفسی کردم :/
تازه اونارو خودم درست کردم غلط نمیشه دیگ :|

اسرا خودت بخون ...من غلط ندارم ... آبو سخت گیره ! :|
گویم که:
وقتی از من غلط میگرف شماها کجا بودین که الان من طرفداری کنم هان؟-_-
چایی که سرد بود
شیرینی هم بهم نرسید
شام هم که از بیرون گرفته بودی
جمعا یک کافیه به نظرم
گویم که:
چایی رو رویا حواسش نبوده به جا اب جوش از شیر باز کرده بود:/
توهم چرا میزنی شیرینی نبود:/
شام کجا بود تو رژیمیم:/
چی مصرف میکنی؟:/
بق بقو 
خیلی گلی :))
خیلی ذوق کردم 
خیلی قشنگ بود 
واقعا میگم خیلی دوستش داشتم
خیلی تچکر 
خیلی خیلی 
امیدوارم بتونم جبران کنم
از دید من هیچ غلطو اشکالی توش نبود :)
بازم ممنون:)
گویم که:
خود کلمه خیلی ... خیلی ممنونه از شماها:/
شب بخیر ... رویا :)
شبت بخیر جیگر😘
آقا ما دیگه رفع زحمت کنیم... دیگه دیروقته... یاالله.
دست شما درد نکنه... دیگه زحمت نکشید تا دم در نیاین... ما خودمون راه رو بلدیم... منزل ما هم تشریف بیارید... خوشحال میشیم.
گویم که:
دست هانیه رو هم بگیر الانه میزم قورت بده:/
امدن میگن یاالله ها تو برعکسی چرا:/
شما که خونه خراب شدی کجا بیایم:/
یه چندتا خونه خرابه میشناختیم که اونام ریشتر تخریبشون بالا گرف دیگه هعی(
گلی از خودت قابلی نداشت ...خوش حالم ... که خوشت اومد هر چند خیلی قشنگ نبود -_- ...لطف داری :))

تولدم نزدیک :دی
گویم که:
یکی بیاد این تیکه های تعارف رو جمع کنه پلیز:/
ابو هم رفته دیده کادوتو ها از بس که فضوله:/
تولد من به شما از رگ گردن نزدیک تره که:/
اسرا هیچی بهمون ندادی بخوریم
این همه سفارش کرده بودم میوه شیرینی بخر ولی هیچی رو میز نبود
ولی خو جمع بودیم خوش گذشت :))
دفعه دیگه واس شام دعوتمون کن اونجور مجبوری یه چی بذاری جلومون 
شبت بخیر :)
گویم که:
من اهل اسراف نیستم:)))
اری ممنونم که اومدین واقعنی میگم ^_^
دفعه بعد7صبح صبحونه وعده دیدار ما :)))
شبت خوش:)
ما رسم داریم موقع خداحافظی یالله میگیم... اصلاً حواسم نبود... ما خونه مون بنایی داریم فعلاً... حالا در اولین فرصت دعوتتون میکنیم.
شب همگی به خیر :)
گویم که:
چاخان بخ بخ :/
همه رفتن منم میرم شب بخیر:)
بزا الان خودم میام با جارو برقی جمع میکنم :|
گویم که:
:)))
سرو صدا نکن ملت خوابیدن:/
آبو آخرشم نگفت غلطای املاییو 
اسرا من الان میخوام برم شام بخورم :/
بعدش میخوابم .. شبه همه بخیر :)
گویم که:
نوش جانت:)
شب تو هم بخیر^_^
سلام فک کنم مهمونا رفتن دیگ :|
گویم که:
سلام بلی:)
مهمون باید هر چه زودتر بیاد هر چه زودترم گورشو گم کنه بره:))
گویم که:
:)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • اینایی که دیر میان بلای جونن نه مهمون
    گویم که:
    همشون مهمونن و حبیب خدا  جانم ^_^
    واس خاطر مهمنونی امشب خوب خوبی ؟:))
    میخوای بیایم دنبالت یا خودت میتونی بری ؟😊
    گویم که:
    والا رویا که کشته منو :|
    نه باوا میام خودم :))
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">