دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

"آخه روی میز اتو هم جای نشستن بود ؟ تو عقل نداری؟"


+این جمله ای هست که زیاد میشنوم این روزا ... اما هر چی که فکر میکنم میبینم نه جای نشستن نبود چون شکست... اما خب خسته بودم آدم خسته چه میفهمه میز اتو یا صندلی :|

+عقل نداریم راحتیم خب ...اینایی که دارن به کجا رسیدن؟:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۵)

 روی میز اتو نشتید O_o
گویم که:
:|
:)))
گویم که:
چیه:|
من یک زمانی رو بخاری می نشستم فقط (: 
گویم که:
تو عقل داری خو:)))
نکه هستی من بپرسم 😒
خوبم هستم

تو خوبی؟
گویم که:
مگه من کف دستمو بو کردم وا:|
دیدی گفتم نیستی😒
با من حرف نزن که گهرم 😔
گویم که:
غلد کردی:|
خسته نباشید

گویم که:
درمونده نباشی:|
همینه که هس 😓
گویم که:
بیخود.... زبون دراز کردیا:|
من اصن حرف زدم زبون درازی کنم؟:(
گویم که:
میخوای بیا منو بخور چه مظلوم نمایی هم میکنه:|
رولی یه پیراشکی هایی درست کرده بودم که خودمم هنگ کرده بودما:)))
خوب میکنم :(
من همش امروز گشنمه بیار منم بخورم :(
گویم که:
برا امروز رو یکم دیگه درس میکنم پری روز درس کردم حالا خوب شده باید شورشو در بیارم خو:|
ایشالله خراب شه :(
گویم که:
حسود بخ بخ 
خودتی :(
منو یادش رفته اصن :(
گویم که:
ای بابا ای بابا کی میگه من تو رو یادم رفته؟
من :(
گویم که:
تو غلط کردی درست کن اون لبو لوچه رو هی هیچی نمیگم این بدتر میشه
هیشکی منو ندوس :(
لبو لوچه ام چشه؟😭
گویم که:
رویا بس میکنی یا خودمو بزنم:((
من یه بار روز میز عسلی نشستم شکست :)))))
گویم که:
دیگه نشین آورین:|
بس نمیکنم😭😭😭
گویم که:
پررویی چون:|
آباجی؟
خیلی سرت شلوخه؟ :(
خسته نباشی:*
گویم که:
رویای من درسا خوب پیش میره؟
اشکال نداره یه روز خلوت میشه^_^
تو منو یادت نره قول میدن خوب پیش برن *__*

چرا شلوخه سرت؟
چیکا میکنی این روزا؟
یکم حرف بزن -_-

ناهارمون ماهی بود *_*
گویم که:
من؟ تو رو؟ یادم بره؟
نه بابا هر روز پشت سرت حرف میزنیم:)))
پایان نامه بعد با بق بقو یه کاری راه انداختیم تایپ و تحقیق داشتی بده ما-_-
رولی الان وقت پز دادن ناهارتونه من مریض شده بودم :(
بیخود پشت من حرف میزنین 😒😒😒
کار راه انداختین؟ :|
بیا الان ی ماه دیگه نباشم بق بقو جای منو میگیره😭😭😭 
چیشده بود؟
کوجات درد میکرد؟ 😞
گویم که:
خوب میکنیم پشتت حرف میزنیم اینقده ثواب داره جون خپلو:|
اره کار :|
تو یه پات تو حلقمه دیگه جا نداره بق بقو بزاره :|
به تو چه :(
اینکه من احساس خطر میکنم که کسی جامو نگیره اصلا جای بحث نداره 😒
چیشده بود آباجیمو :(
گویم که:
اینکه من میگم من فقط فقط یه خپل یه آباجی یه مریض یه کوفت گرفته یه روانی یه رویای من دارم که به زور غرق رویاش میکنه و کسی نمیتونه جاشو بگیره جای بحث نداره:|
خو 😛
الان خوبی؟ 
گویم که:
هوم خوبم^_^
با من حرف زدی خوب شدی😛

گویم که:
:))))
خیلی پرویی آره اصلا تو قرص مسکنی:))))
راستی بق بقو بهت سلام داده پست بالایی:)))
منبع آرامشم ^__^

گویم که:
باز جو گیر شدی؟:|
دیگه جو گیر شدم تموم شد رف ^__^
😛😛😛
همون دختره که داره میدوعه فرار کنه 😛
گویم که:
چقده راحتم از دسن اون دختره:)))
خو 😒
پروو شد😒
دلت تنگ شده میدونم 😒
گویم که:
نخیرم من تا حالا دلم تنگ نشده:(
حالا ناراحت نشو *__*
مواظبتم از دور خودم 😍
من برم :)
فعلا 😊
گویم که:
باعی
حالا جو گیر نشی فک کنی دوست دارما اصلااااا *__*
ولی نبودی ی دلم شور میزد نکنه اتفاق بدی افتاده باشه :(

باعی *__*
گویم که:
منم دوست ندارم اصلا و ابدا مطمئن باش:|
خلی خلی میگم هر وخ دلت واسه من گشاد شد به ساعتت نیگا کن چن تا فحش بده اون فحشا از نوک جوجه میاد بیرون :دی

حالا من با تو قهر باشم مثلا جوجه ی گوشه اتاقه با اونم گهرم :دی
ی وختم دلم گشاد شه برات باهاش خوبم :دی
خل و چلم نیسدم ^__^
گویم که:
کوفت و مرض خلی خودتی:|
یعنی من دلم برا اون جوجه میسوزهتقاص چه چیزایی رو داره میده خدا میدونه:)))
خل و چل ی یکم اما بیشتر شیرین میزنی:|
من گلم 😒
خودت شیرین میزنی 😒
خودش که واسه :) این هم رو دعوا میکنه بعد به مهربانو جونش از همین لبخندا زده 😒
بی عدب 😒جوگیر 😒
+تازه با آبوعم قهر کرده 

++جوجم🐣🐤🐥🐦🐔*__*
گویم که:
تو خلی اونی که گله منم:|
خب موقعیت اون جوری ایجاب میکرد اصلا به تو چه وا:|
پررو شدیا :|||
+ کی گفته قهر کردم؟؟؟؟؟

+ جوجتو هاپو بخوره راحت شم من یکی:(((((((((((((((
پروو شدم؟ بودم که *__* 
جوجه ی خودتو هاپو بخوره :| ساعت زشتت بشکنه پارچش جرواجر شه :|
به جوجه ی من چیکا داری :( 

مولی ناهارمون عدس پلو بودش *_*
بعد ی ماهی عیدمونم ملد -_- پیس پیس پیس *_*
گویم که:
پررویت حاد شده:|
ساعتم زشتم جاش امنه اصلا بره تو جارو برقی جوجت گیر کنه تو لوله اش به میل بیاریش بیرون سوراخ شته:|
نهار مام ماکارونی بود و کوفتت شه :|
ما ماهی نخریدیم ای دشمن حیوانات و طبیعت ای قاتل :|
ینی درمان میشم؟ -_-
جوجه منم جاش امنه اصنشم 🐣
اع قاتل شدم؟ *__* 

حالا باز جوگیر شده میگه نمیدونم حالم خوبه یا نه :|
گویم که:
تو فک نکنم درمان داشته باشی تا آخر عمرت باید بکشی این مریضی رو متاسفم هر کاری از دستمون بر میومد کردیم:|
اصنشم امن نیس من میدونم :))))
اره قاتل با من حرف نزن:|

باز تو فضول شدی؟؟:|
من که خودم مشکل ندارم تو انگار داری اذیت میشی (همون دختره که داره فرارمیکنه)
امنه 😭
حرف میزنم :|
والا این پست وی بیس سی نفر میخونن :| حالا چون جا کامنت نداره دلیل نمیشه من نظر ندم :|

گویم که:
نه من درم ببندم تو از پنجره در دیوار میای تو :)))
میگم حالا که نمیدونی چته دو تا گزینه داری *__*
یا خوب باشی یا بد -_- 
گزینه ی اول و من برات زدم چون تو دستت بند بود (همچنان در حال فرار)
گویم که:
تو هر چی بزنی بر عکس میشه من میدونم : دی
رولی 13 به در گفته بارون میاد شدید :(
من نیامم تو خودت میای دنبالم میدونم دلت تنگ میشه *___*
گویم که:
نه کی گفته ؟:|
ناراحت نباش اینجام بارونه :))

ینی نیام؟ :|
بخ بخ بی خپلو شی؟:|
گویم که:
خپلو کیه؟]یکون تفکر
اصن تو کی؟:))))
باششششششششه 
باششششششششه

گویم که:
طوری شده:)))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">