دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+اسرا؟!

- هوم؟

+برا چی قرآنو میخونی ؟ برا ثوابش یا بهشت و جهنمش؟

_ هیچ کدوم

+یعنی چی؟

_ نه بهشت رو میخوام نه جهنم رو و نه ثوابشو دلم میخواد خدام حرف بزنه من گوش کنم ... حال میکنم با کلمات و جملاتی که خدام میگه ... بهشت من این کلماته ^_^

+ اوهوم


+ شبای قدر گذشت اما یه جا نشنیدم بگن خدای ما این همه مهربونه و این همه بنده هاشو دوس داره به قدری دوس داره که حتی نمیخواد یه بنده اش رو هم از دست بده ... چرا این همه دیوار میکشیم بین خدامونو و خودمون؟!! چرا نمیزاریم خدامون رو اون جور که هس دوس داشته باشیم ... چرا از خدا میترسونیم؟

+ نمیدونم چرا دعا کردنی بیشتر بچه های وب اومدم توی یه گوشه از مغزم فقط مستر مرادی یادم رفت اسمش ،گفتم همون پسر آبیه:))))

+آبو دعا کردم تو هم پشه زیاد بگیری:))))

  • asra ツ..