دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل




+الان من چی بگم بهت؟ هان؟!!:)))
++وقتی با یه نفر قهر کردین اون یه چیزی گفت با اخم جوابشو ندین این طوری سر حرف رو باز میکنن:)))
  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

عروس دریایی :)))))))
رویا از تو چه پنهون هدفش همین بوده ،روش نمیشه بیاد آشتی دیگ:))))
گویم که:
رویا منو عروس نکنه من بلد نیستم اصلا عروس کنم:|
تو خواب ببینه آشتی منو:|
+هر چه میخواهد دل تنگ بگو خواهر :)))
++اع؟ :| خو الان اخم که تو کامنت نمیافته :| چرا مساعل و پیچیده میکنی؟ :| حالا من به روم نمیارم که به در گفتی دیوار بشنوه :)))

بق بقو من که میدونم این تو کلش چی میگذره من اینو بزرگش کردم 😀 
گویم که:
کوفت و مرض دیونه:)))))
+ خیلی هم میفته تو کامنته اصلا به تو چه :)))) الانم به روم نیاوردی فهمیدم :|

تو کله من هیچی نمیگذره حتی یه مورچه :|
+این به اون در که به بق بقو الکی گفتی من حسودی میکنم :| 
+اسرا اسرا الان من اخم کردم نیگا خوشگله اخمم؟ *_* 

آهااااا این مطلبه رو خونده بودی بی خوابی باعث میشه خورده بشه اینا منظورش احتمالا من بودم که دارم مختو میخورم :| چرا دیگه الان من ی دستم تو مخ توعه الان داغی متوجه نیستی :)))
گویم که:
+من بزرگترم بیشتر از تو میدونم تو هم که دیگه نباید کاری که من میکنم رو انجام بدی:|
+تو که زشتی دیگه اخمتم میخوای خوشگل باشه؟:|

الان خوبه باید دعا کنم و شکر گذار باشم روزی که 1مرداد شه اون وقت باید نگران باشم:)))
+منم کوچیک ترم از بزرگترم الگو میگیرم پس مواظب رفتارات باش :|
+والا همه میگن ماشالله ماشالله چه خوشگلی تو کور دقتی :|

اوهوم :))) 
البته که از خداتم باشه با من هم کلام بشی 😒 من دو روز نباشم که باید افسرده تحویلت بگیرم 😒 هی باز قدر منو ندون 😛

گویم که:
رفتارم چشه؟ به این مهربونی ماهی :|
خوشگلیت تو حلق ترامپ:|
من به این شادی و خوشحالی چرا باید افسرده باشم؟:|
مهربونیت واسه ی ثانیه اس :| 
بیخود تو حلقش نکن جا نمیشه :|
خپ پس سری بعد که قهر بودی و قصد خودکشی داشتی خبرم کن :| 
رویا هستم از اورژانس اجتماعیِ گلستان 😀

گویم که:
من نفهمیدم الان مگه تو قهر نیستی ؟دفعه بعد هم که خودت باید خودکشی کنی دیگه:|
هوووم :|
مرسی هسی رویا :))))
گویم که:
مرسی هسی رویا یعنی چی؟:|

والا تو منت کشی میکنی 😒
قهرم قهرم قهرم 😒
ببینم رولی به خوبیه من پیدا میکنی یا نه 😒
گویم که:
من؟منت کشی؟باش
تو اسرا به شیکی من پیدا میکنی؟
منظورش اینه مرسی هستی 😀
گویم که:
که چی بشه؟:|
تو که از بودنم تشکر نمیکنی بق بقو جبران میکنه 😒
گویم که:
مگه باید تششکرک بکنم؟:|
تششکرک که نه :))) ولی تشکر چرا :)))
گویم که:
خیلی خیلی....:|
تشکر نمیکنم که چی؟:|
:))))
 هیچی فقد باز کارت گیر میکنه پیش من دیگه هعی هعی هعی هعییییی اصن اون دستور شیرینیامو پس بده :)))
گویم که:
فعلا حرف نزن تو فقط یه دیروز کارم بهت افتاده بودا داشتم میمردم جان خپلو:(
دستور شیرینیات توی رمه رمم توی کیفمه :)))
من مگه گفتم انجام نمیدم که آبغوره گرفتی؟ 😒 
ی آباجی بیشتر که ندارم 😒 
 رمت توی کیفته کیفم مال باباته :)))
گویم که:
نه مال خودمه دیگه دستم نمیزنی به کیفم:|
اره گفتی:(((((
من کجا به کیفت دس زدم؟ :| 
فقد اون لواشک لقمه ای و اون شوکولات و از توش برداشتم :| پولم که ماشالله بیابان کالاهاریه کیف پولت :| هیچی نبود توش :|
گویم که:
وای یعنی زدی تو خال بگو یه گرون که ندارم تو کیفه:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
لواشک نگو که سورپرایز دارم واست
خپ دارم میگم کیف و نیگا کردم دیگه :)))
چیه لواشک خشک کردی؟ *__*
گویم که:
به تو چه:|
احتمالا خشک کردی وگرنه میگفتی نوچ :))))

گویم که:
گفتم فضول هرگز نیاسود حالا یه روز میبینی لواشک در خونتونو زد خدا رو چی دید:)))
تو وقت خوابت نیس اینجا هی وز وز میکنی؟
:))) حالا اگه بخوادم برسه احتمالا یا به تعطیلی میخوره یا اشتباه میره تو این گرما لواشکام خراب نشن 😭😭😭 
خودت وز وز میکنی بی عدب :| میرم یکم دیگه :|
گویم که:
حالا کی گف واس تو میفرسته؟:|
باش میو میو میکنی:)))
اروم برو فقط شستت پات گیر نکنه به در:|
تو خودت گفتی الان لواشکام تو راهن فردا صبحم میرسن *__*
من فقد جیک جیک میکنم :)))
خو :|
گویم که:
گفتم تو راهن؟ توهم نزن بابا هنو فصل لواشک نشده:|
جیر جیر منظورته دیگه؟:|
لواشکامو به کی دادی هان 😭😭😭
نخیرم جوجه جیک جیک میکنه :|
گویم که:
به تو چه :|
گفتم جیر جیر نگفتم که ... اینجا نمیشه حرف دیگه زد شانس اوردی:|
مسیر هنو یک طرفه اس؟ :| یا راه باز شد؟ :|
گویم که:

طاقچه گذاشتم منم:|
هنو همون یه طرفه اس:|
اها :| خو :| 
دلیلش قانع کننده نبود :| من که قانع نشدم :|
گویم که:
منم قانع نشدم:|
پیش گویی رویا:امشب میاد منت کشی :|
گویم که:
آش باش به همین خیال باش نمیاد
نمیدونی سر چه چیز چرتی قهر کرده:|
سر چی گهر کرده؟ *_* 
گویم که:
ب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">