دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان دارین از گرما مغز پخت میشین ؟ الان از گرما جلوی کولر ولو شدین؟ الان از گرما کلافه شدین؟ الان شدت گرما دارین آرزوی زمستون رو میکنین؟ ...خب لابد اینا کاراییه که دوست دارین از دست گرما انجام بدین و من هم نمیتونم کاری بکنم تنها کاری که میتونم انجام بدم اینه که بگم الان جلوی پنجره نشستم و لم دادم به صندلی و از این بارون و از این باد خنکی که همراه بارونه دارم کیف عالم رو میکنم .... خب دیگه بسه حسادت نکنین:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

سلام 
بو طرف لر اوجوردی دا

گدسن اهوازا :|
گویم که:
سلام
اوسون
ممنون از جواب به جا و کوتاه و نغزتون :|
گویم که:
خواهش الیرم قابلی یوخدی:)))))
اینجا هم بارون اومده. الان بارون نیست ولی هوا خنکه :)) 
گویم که:
نه همچنان میباره دلتان بسوزد:))
  • خانم انار
  • کوفت:/
    گویم که:
    درد:|
    جو نده اینجام خنکه :|
    گویم که:
    تو جو نگیر اینجا در حدی خنکه که درو پنجره ها رو بستیم:|
    چیه ... چیه هِی پُز هوای شهرتونو میدی :/
     
    فکرکردی خداروخوش میاااد :(((((
    هعی... تابستون اینجا بارون بیاد مثل معجزه الهی میمونه :|
    اینجا آتیش از آسمون نباره بارون پیشکش :|

    بازم خدایا شکرت
    گویم که:
    بیا تو هم کنار پنجره لم بده بیا: دی
    حسود هرگز نیاسود:|
    :/
    برو یکم اونور حداقل منم بشینم :|
    گویم که:
    یکم رژیم بگیر جا شی :))))
    اینجا انقدر سرده که پنجره ها رو بستیم و دو تا پتو هم دور خودمون پیچیدیم... هر چند دقیقه یه بار هم یه لیوان چایی داغ میخوریم :|
    گویم که:
    سلام علیکم ...احوالات شما؟
    اینجا نه سرده نه گرم بهشته اینجا ... حسودم هر گز نیاسود خود دانی-_-
    :|
    یاخچی
    گویم که:
    :|
    :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    گویم که:
    :|
    <p>من معذرت میخوام :|</p><p>سلام علیکم... احوالات شما؟... از داداشت چه خبر؟... تموم نکرد؟</p>
    گویم که:
    فکر میکنم که ببینم معذرتت رو بپذیرم یا نه....  این عجق وجقا چیه نوشتی؟:|
    داداشم دوماه بعد تو رفته بعد زودتر تموم کنه ؟ عجبا:|
    بعد این که چقدر کسری گرفتی؟
    <p>چهار ماه و بیست روز :)</p><p>نبود چهار ماه دیگه :)</p>
    گویم که:
    یعنی 4 ماه 21 روز دیگه تمومه؟ میشه کی دقیقا؟
    اون عجق وجقا چیه میزنی آخه رفتی سربازی اونارو یاد گرفتی؟:|
    <p>مشکل گوشی موبایلمه :|</p><p>ده آبان تمومه... اگه تا اون موقع اضافه خدمت نخورم :|</p>
    گویم که:
    ملتم گوشیش مشکل پیدا میکنه ما ل تو هم :|
    عه بس با هم تموم میکنین که:|
    فقط اومدنی سوقات منو هانیه و رویا یادت نره پیلزززززززز:|
    باشد :{
    گویم که:
    یعنی سر سوغات ابهت به خرج دادی:))))))))))))))
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ******* *** **** *** *** **** ** * *** **** ****** **** ** ** **** ************ ** * *** *** ** *** ** *** *** **** ***
    ****** *** ***
    *** *** *** *** *** ** *** ***** *
    گویم که:
    :))))
    گلط کردنتم درست حسابی نیس:))))
    ولش کن دیگه من دلخور بشم موند به خدا کی از خر شیطون پایین بیام
    تو چرا بیداری؟ فردا منم دعا کنا خب؟
    اصن به من چه -_-
    فعلا طبقه پایینم زورم میاد برم بالا تو اتاقم :|
    دوعا میکنم دوعا میکنم *_*
    گویم که:
    میخوای بیام تو خرس گنده رو بغل کنم ببرمت طبقه بالا زحمت نشه برات هان؟
    دوعا کن زیاد
    الان ینی تو خودت نمیدونی باید دعا کنی واسم؟ :|
    زش نیس من بگم بهت اصن؟ :| 
    خجالت بکش :|
    گویم که:
    نه الان زشت نیس به نظرت من برات دعا نکنم که کنکور گند نزنی؟
    زشت نیس به نظرت مننتونم سرمو بالا بگیرم؟ ببین برا مرغ داریم نیاز به مدرک داریم تلاشتو بکن من عابرو دارم خودت حالا هیچی فکر آبروی من باش:|
    اوووو حالا ی بغله دیگه 😒 بخ بخ حسود😒 اصن دوعاهامو پس بده 😒 ی چار تا پله منو بالا نمیبره هی درخواستم داره 😒
    گویم که:
    یه کمر دارم جون خپل اونم که بدم در راه خپل باید ویلچر نشین شم :|
    چهار تا؟؟؟ گم شو بخواب الان:|
    من امسال هیچ گوری قبول نمیشم  :| احتمالا روز کنکورم مریض میشم :| از دردم گند میزنم تموم چیزایی که یادم مونده :| 
    گویم که:
    تو بیخود میکنی با اون جوجه ات من دیگه نمی تونم یه سال دیگه نداشته باشمت بفهم اینو:|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    انگار ولش کردم بردمش بهزیستی :| حالا درسته کم تر ولی هواسم بهت بود دیگه :| 
    م* *** ****** ** ** *** **** ******* ******** ****** *** **** **** **** ****
    گویم که:
    گم شو تو بمونی دیگه معلوم نیس چی بگی :|
    من حواسم بوده یا تو؟:|
    من رفتم بخوابم شب بخیر
    خودم اومدم تو اتاقم :| فک کردی موحتاجه توعم اصن؟ 😛
    حالا  فعلا خووابم نمیاد تو کار داری برو :|
    گویم که:
    خوابم میاد میخوام برم لالا:|
    هر چند نمیادا من به خودم میگم شاید بخوابم چون فردا از خواب 12 ظهر خبری نیس:|
    شب بخیر :*
    گویم که:
    صبح بخیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">